Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Ik heb een probleem met Xbox Live Gold...

Ik ben z'n 3 maanden niet online geweest en gisteren weer voor de eerste keer en als ik iemand uitnodig voor een game of voor een party krijg ik heel de tijd een foutmelding en dat is ook andersom zo.

Me poort staan allemaal open (heb ik gelijk gedaan toen ik me gold account starten) maar nu kan ik als nog geen party of games joinen..

Weet iemand wat het is ?

Heb ik ook vaker last van. Meestal dat als ik dan de router uittrek en insteek :+ dan doet hij het meestal weer..

Wat voor een foutmelding krijg je?

Vanavond eens proberen..

Dat er netwerk problemen zijn bij xbox live, had jouw ook nog uitgenodigd om het te testen maar je reageerde niet :+

Yes fucking blij mass effect al kunnen kopen vandaag:D Geen mw2 meer voor mij:P

Edit: Man man wat een game nu al. Helemaal gek dat verhaal:D

Last edited:
ME2 is idd echt geniaal.

Dragon age is de slechtere versie ervan imo. Zie het als een combinatie tussen Gears of War en een goede RPG. Maar zonder gedoe met inventory en stats.

Heerlijk knallen met een goed verhaal dus.

gewoon groen :(. Net dus reparatieverzoek ingediend via de site, lees alleen berichten dat het 5 weken kan duren voordat je hem terug hebt :X

KAN je zegt het zelf al ;)
MS kan ook binnen een week 1 voor je neus hebben staan hoor als ze der zin in hebbe

Haha briljant, ik was idd te pessimistisch, net bericht gekregen dat hij gemaakt is en alweer is verzonden richting moi :D

Vandaag had mijn xbox weer kuren. Pokkeding ging wel aan maar lade niet.

Hoe zit het met die nieuwe, hebben die nog steeds het RROD probleem of is dat verholpen? En wat is beter, liggend of staand?

Ok.

Zit tevens met een probleempje.

Nu ik dus een nieuwe xbox heb, signt hij niet meer automatisch in. Wie weet waar ik dit kan veranderen?

Status
Not open for further replies.
Back