This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
gezeik had ik ook met me ps3, bel ff met helpdesk van de router...die hadden me toen ff uitgelegd wat ik moest doen

wrom ben je geband dan?

weet jij het

ik heb wel meerdere gedownloade games zeg maar 2 min gespeeld ofzo want werd door maaten uitgenodigd voor world at war maar nooit iets gespeeld voor het in de winles licht dus snap er niets van zal ze morgen even mailen ofzo

en anders koop ik gewoon een andere xbox maar wil niet mijn gamerpoints enzo kwijtraken

Jaa dat is het risico om met een omgebouwd xdoos te gaan spelen..
Tis natuurlijk logisch dat je geband ben en zul je zelf de problemen moeten oplossen

yup als je niet op internet ben aangesloten is het prima te doen
Maar ben jij verbonden met xbox live (ook al ben je gewoon silver) kunnen ze je gewoon traceren

En terrecht :W

Heb alleen maar orginele games, en dit zal ook zo blijven. Anders weet je op een gegeven moment ook niet meer wat je moet spelen. (alhoewel ik ondertussen een aardige verzameling heb)

Hoe zit het trouwens met het openen van de xbox, verneuk je hiermee meteen de garantie stickers? Ik wil hem namelijk een keer van binnen helemaal schoon blazen, al het stof eruit enz.

Heb nog een xbox staan met rrod dus ik kan wel ff oefenen daarop

Je kan hem los maken zonder de sticker kapot te maken, maar dan moet je met je fohn enzo aan de gang

Mijn xbox 360 komt uit de launch (echt 1 van de eerst dus) en er zit echt 0,0 stof in dus ik zou je er niet zo druk om maken!

yup als je niet op internet ben aangesloten is het prima te doen
Maar ben jij verbonden met xbox live (ook al ben je gewoon silver) kunnen ze je gewoon traceren

Ze kunnen je helemaal niet traceren.. Geband is doordat je of voor de releasedate online gaat of dat je je game niet eerst door abgx haalt om te checken.

Ik speel al een hele tijd online met een omgebouwde xbox

Ik hoorde ook dat ze voor de release datum van MW2 een week kei hard gaan controleren op illegale gamers

Dus ik hou me wel even rustig voor een weekje met de illegale games.
Heb tot MW2 orgineel (pre-order )

Yup... Las het ook pas.
Ze hebben een nieuwe methode en gaan ze gewoon bannen.

Er scheen pas een grote vloedgolf te zijn geweest in america waar een hoop mensen verbannen zijn van xboxlive.

en terecht ja!

Noodlot is toe geslagen bij een maatje van me, een Console Ban..

Hij heeft hem een weekje if 3 laten ombouwen en nu issie hem kwijt..

Vanavond kijken of mijnes het nog doet

Online spelen is net het leuke aan zon console imo. Lekker met elkaar lullen terwijl je aan het gamen bent.

Idd maar het kan net zo makkelijk met PC... Voor de consol is het alleen nu erg gewild / bekend dus het is wat uitgebreider etc.

Noodlot is toe geslagen bij een maatje van me, een Console Ban..

Hij heeft hem een weekje if 3 laten ombouwen en nu issie hem kwijt..

Vanavond kijken of mijnes het nog doet

Balen! Succes... Ik hoorde weer via via dat je dan je console kan laten flashen oid?

dat flashen is dus ombouwen ben...

en mij boeit dat toch niet, heb de xbox puur voor goedkoop spellen uit proberen, ga wel online met de ps3

Status
Not open for further replies.