XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Ik ben geswitched van region wat me 100.000 koste :P. Heb opzich geld zat @ forza (3,4 milj ofzo) alleen geen gold :D.

Ik heb all gold all racetypes, alle auto's behalve nog een paar van USA en een paar van JAP, alle arcade dingen gehaald.

Dus maar even van regio switchen om ook die laatste paar nog te halen :)

Heb ook alle races gewonnen geloof ik, maar mis ook nog een paar auto's uit die andere regio's. Maargoed je hebt echt extreem veel geld nodig om al die auto's te kopen :s.

Is niet erg hoor:P Inviten is altijd gewoon beleefdheid, je hoeft niet perse te joinen. Kan me best voorstellen dat men daar niet altijd zin in heeft^^.

Burnout is online ook vet trouwens, lekker zitte beuken met nightfoxx/wanksta, alleen klote als je zelf nog geen goede auto's hebt haha:P

Is niet erg hoor:P Inviten is altijd gewoon beleefdheid, je hoeft niet perse te joinen. Kan me best voorstellen dat men daar niet altijd zin in heeft^^.

Burnout is online ook vet trouwens, lekker zitte beuken met nightfoxx/wanksta, alleen klote als je zelf nog geen goede auto's hebt haha:P

Ik join ook niet altijd. Krijg soms als ik aan het spelen ben wel 10 invites ja daar kan ik niet allemaal op reageren :P.

Maar burnout is best wel tof ja. Het is gewoon lekker doelloos rondknallen :D

Als je een xbox hebt, heb je een gamertag.......

haha ik heb geen verstand van al die benamingen.
Ik ga proberen hoe lycorda het zegt.
Mischien leuk om een apart topic te maken, met je snelste tijden op een circuit en wat voor auto... Dan kan ik mezelf beetje vergelijken of ik snel ben:#

Status
Not open for further replies.
Back