XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Trouwens, aangezien hier toch wel een stel forza spelers zijn, wat dachten jullie van een klein tournooitje oid? gewoon lekker in C of B class.

Dan komt het meer aan op je lijn etc, ipv puur PK's:P

Let me know what you think!

Echt heel makkelijk is het met die M3 setup nog steeds niet. Ik kom best mooi de bochten uit gedrift, alleen dat de bocht in driften lukt me lang niet zo mooi als die lui dat doen :P.

Lekker late quote maar ok! Dat driften is idd vrij pittig om goed onder de knie te krijgen. Met die Silvia setup die ze posten lukt het me beter.

Maar ik doe toch liever lekker strak racen in een subaru 22B of SkylineO-)

wanneer wil je dat doen. Lijkt mij wel leuk.

Iemand nog trouwens intressen in need for speed pro street. 35 euro of ruilen voor ander recent spel. (K)

Lekker late quote maar ok! Dat driften is idd vrij pittig om goed onder de knie te krijgen. Met die Silvia setup die ze posten lukt het me beter.

Maar ik doe toch liever lekker strak racen in een subaru 22B of SkylineO-)

Ik zal die Silvia eens proberen, dat driften is wel grappig voor 10 minuutjes ofzo. Daarna begint het te vervelen.
Ze hadden er een speciale driftmode in moeten maken, dat was wel tof geweest!.

Ik vind een hoop van die 4WD auto's vrij saai rijden eigelijk, al heb ik nog niet met een 22B gereden....
Die ene snelle evo (S9**) rijd opzich wel vet, kunt met wat prutsen aan de setup ook leuk driften met die bak :D.d

Trouwens, aangezien hier toch wel een stel forza spelers zijn, wat dachten jullie van een klein tournooitje oid? gewoon lekker in C of B class.

Dan komt het meer aan op je lijn etc, ipv puur PK's:P

Let me know what you think!

Ik heb momenteel geen xbox live abbo :P

Rudy, dan heb ik dnek ik goed nieuws :*

ze zijn namelijk van plan nog meer game modes er in te maken die je vervolgens kan kopen. ;)

ik geloof Dragstrip , en Drift sowieso en nog een paar ..

Ik en whitemuscle zijn altijd wel in voor een potje toeren, dus spreek ons maar aan als je online bent Gertje:P

En trouwens, de 22B is echt een sublieme auto! heb ermee leuke records gezet op laguna seca en silverstone: 1.33.xxx en 02.02.xxx. B class, beat that!:P

Rudy, dan heb ik dnek ik goed nieuws :*

ze zijn namelijk van plan nog meer game modes er in te maken die je vervolgens kan kopen. ;)

ik geloof Dragstrip , en Drift sowieso en nog een paar ..

Driften zou me opzich wel tof lijken! alleen moeten ze de handling natuurlijk niet aanpassen (zoals in need for speed 8P).
Dragstip is wel grappig, maar verveeld nogal snel denk ik.

Ik en whitemuscle zijn altijd wel in voor een potje toeren, dus spreek ons maar aan als je online bent Gertje:P

En trouwens, de 22B is echt een sublieme auto! heb ermee leuke records gezet op laguna seca en silverstone: 1.33.xxx en 02.02.xxx. B class, beat that!:P

Ik zal die 22B vanavond eens proberen!
Gister eens op die Nissan oval aan het rijden geweest. Snapte nooit waarom lui daar zoveel sneller waren als ik met een full tuned Ferrari FXX.
Zo'n oude Ford GT40 loopt gewoon 30km/h harder als hij full tuned is :D (reed 35.** maar dat zou nog wel een sec sneller moeten kunnen).

edit:
moet lvl 15 zijn @ asia region voor die 22B, hoe kun je dat ook al weer worden?

Last edited:
Region switchen is gelukt (koste me 100.000 om naar asia te gaan).

Net na wat prutsen 1:33:597 gereden met die 22B @ 698 (en dus nog in de B class)

Netjes^_^ je kunt die bak echt stabiel maken:P mijne is B700 btw, hiermee:
Subaru Impreza 22B

Engine and Power:
Race Intercooler

Platform and Handling:
Race Brakes
Race Springs and Dampers
Race Anti-roll Bars
Race Transmission
Race Clutch
Race Flywheel
Race Driveline
Race Differential
Street Weight Reduction

Tire and Rims:
Race Tire Compound
255/25 Width
Upgraded Rim Size R19
Volk Racing TE37

Body and Aero:
Forza2Motorsport Front Bumper
Forza2Motorsport Spoiler
Zero/Sports Street Rear Bumper
Zero/Sports Street Hood
Do-Luck Street Side Skirts

edit: 1.32.xxx gereden @ laguna:P

Last edited:
Ik had ook al het idee dat je er met gemak 1:32 mee moet kunnen rijden. Heb er maar 4-5 rondjes mee gereden.

Ik heb het een heel eind hetzelfde gedaan;
motor:
niets

onderstel:
alles race (ook max gewicht reductie)

banden:
1 band beter dan std

uiterlijk;
niets :D

Aan die intercooler heb ik niet gedacht, maar zou daarmee misschien ook wel op 700 uitkomen. Zal straks nog wel even gaan rondcrossen!.
Vind silverstone lang overigens niet veel aan, rij hem daarom dus ook nooit.

edit:
poosje rondgereden met de 22B;
[ir]http://rw-racing.nl/pics/forza_22B.jpg[/ir]
Kan nog wel harder overigens, rondje is nog lang niet perfect.
Ook nog bezig geweest de auto wat meer vermogen te geven met std banden/meer gewicht maar dat leverde weinig op. Paar stukken op de baan was ik wel wat sneller maar overall steeds 0,5 sec langzamer.

Last edited:
Damn, dat is wel een strakke tijd. Ik denk dat je idd van die weight reduction veel winst hebt, zal vooral op top veel schelen.

BTW nadeel van cod4: als mensen je inviten etc, voordat je hun kunt joinen zijn ze alweer in een potje, ram irritant:p

Alleen een IC installeren krijg je tog geen vermogen winst van ? :+

Of zit er op die 22B al een turbo geinstalleerd :p

22B is die "coupe" impreza waar ze rond 1998 ofzo rally mee reden in het WRC, volgens mij een speciaal homoligatie model oid. Er zit iig std een turbo op ;).

Damn, dat is wel een strakke tijd. Ik denk dat je idd van die weight reduction veel winst hebt, zal vooral op top veel schelen.

BTW nadeel van cod4: als mensen je inviten etc, voordat je hun kunt joinen zijn ze alweer in een potje, ram irritant:p

Ik denk dat er zo nog een halve sec vanaf te rijden is door "prutsers" zoals ons. Alleen als je dan het scoreboard ziet, lui rijden met B class auto's ruim onder de 1:30 (met een Elise 135R ofzo).

edit:
Tijd @ laguna seca net wat aangescherpt naar 1:31:933 :D
Kan nog steeds een stuk sneller, 1e stuk van de baan was deze keer wat minder maar haalde in 1x ~0,8 sec in op de corkscrew :D.

Last edited:
Gisteren dit ding gehaald heeft me 3 uur rijden gekost maar dan heb je ook wat. Ik moest dat ding wel kopen aangezien ik nogal wel eens gezeik heb omdat die te hard staat s'avonds dus.

Je kan er ook gewoon me praten dus je hoeft niet je ouwe headset eronder te proppen.

En lekker 5.1 surround sound. En de bass is ook chill als je hem hard zet trilt die op je kop :P

434.jpg

Status
Not open for further replies.
Back