breugeltje
Well-Known Member
Wat is prestige mode?
Als je in lvl55 zit kan je niet verder. Dan kan je geloof ik prestige mode kiezen en dan begin je opnieuw (lvl1) alleen dan met een ander tekentje voor je naam
Wat is prestige mode?
Echt heel makkelijk is het met die M3 setup nog steeds niet. Ik kom best mooi de bochten uit gedrift, alleen dat de bocht in driften lukt me lang niet zo mooi als die lui dat doen .
Lekker late quote maar ok! Dat driften is idd vrij pittig om goed onder de knie te krijgen. Met die Silvia setup die ze posten lukt het me beter.
Maar ik doe toch liever lekker strak racen in een subaru 22B of SkylineO-)
Trouwens, aangezien hier toch wel een stel forza spelers zijn, wat dachten jullie van een klein tournooitje oid? gewoon lekker in C of B class.
Dan komt het meer aan op je lijn etc, ipv puur PK's
Let me know what you think!
Rudy, dan heb ik dnek ik goed nieuws :*
ze zijn namelijk van plan nog meer game modes er in te maken die je vervolgens kan kopen.
ik geloof Dragstrip , en Drift sowieso en nog een paar ..
Ik en whitemuscle zijn altijd wel in voor een potje toeren, dus spreek ons maar aan als je online bent Gertje
En trouwens, de 22B is echt een sublieme auto! heb ermee leuke records gezet op laguna seca en silverstone: 1.33.xxx en 02.02.xxx. B class, beat that!
Damn, dat is wel een strakke tijd. Ik denk dat je idd van die weight reduction veel winst hebt, zal vooral op top veel schelen.
BTW nadeel van cod4: als mensen je inviten etc, voordat je hun kunt joinen zijn ze alweer in een potje, ram irritant