XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
iemand nog meer problemen met xbox live fifa 08?

ik heb gewoon xbox live gold, maar bij fifa zegt die ik me moet aanmelden bij live...

wat ik dus niet snap? heb ook al op de EA site gekeken...

Ja ach, hoort erbij, ik vind het alleen kut als je soms gewoon ram de weg kwijtraakt omdat die pokke navigatie zo ram vaag is. En omdat je gewoon ram geen tijd hebt om EN op die kaart te kijken EN fatsoenlijk te racen ( online dan heh:P )

MX vs ATV is idd wel grappig, ik heb hem nu al weer een aardige poos :D. Alleen loopt hij bij mij zo af en toe nog wel eens vast (gewoon legale game>>>region free uit asie @ gamehubs.com).

MX vs ATV is idd wel grappig, ik heb hem nu al weer een aardige poos :D. Alleen loopt hij bij mij zo af en toe nog wel eens vast (gewoon legale game>>>region free uit asie @ gamehubs.com).

Dat ligt aan de game.
Mijn copy loopt soms ook vast.

En geen ander spel doet dat

Ff een vraagje

Ik heb nu ff een xbox van iemand hier thuis staan.. en ik wil hiermee op internet..

Dit wil ik doen via mn Pc.. Deze heeft een draadloze internet verbinding.

Nu heb ik vanaf de xbox naar mn Pc een ethanet kabel aangelegd. Ik heb begrepen dat ik nu mijn draadloze verbinding moet delen, om via mijn pc met de xbox online te kunnen.

Alleen staat er bij mijn draadloze verbinding niet het vinkje "Internet verbinding delen"

Iemand een oplossing?

Mijn x box gaf gister die rode ringen aan? toen ik een dvd erin had zitten, x box gereset en het was weg :X

niet vergeten dat je ook nog xbox live gold membership nodig hebt

haha ik kom niet uit een ei..

Ik heb gewoon gold.. alleen ik wil nu ff dat internet via mijn pc doen..

maar ik kan mijn draadloze verbinding niet delen.. wat kan ik hieraan doen?

haha ik kom niet uit een ei..

Ik heb gewoon gold.. alleen ik wil nu ff dat internet via mijn pc doen..

maar ik kan mijn draadloze verbinding niet delen.. wat kan ik hieraan doen?
gewoon met een cross kabel aansluiten op je PCtje, wil prima hoor..

volgens mij ken je dan gelijk knallen.

Status
Not open for further replies.
Back