XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
iemand al command & conquer tiberium wars op de 360, wil het spel opzich wel kopen, maar weet niet of ik de besturing e.d wel zo lekker ga vinden.

iemand met meer info?:)

Er zijn chille snelkoppelingen voor ( dus LB + A bijvoorbeeld ) waardoor je niet hoeft te slepen of klikken.

Zodra je dat door hebt is het easy. Aanklikken is wel wennen in het begin, maar na een half uurtje heb je dat al helemaal door.

Rip mijn x box :(

iemand informatie hoe je dit oplost, heb hem net een jaartje, hoorde dat ze hem op komen halen enz

Rip mijn x box :(

iemand informatie hoe je dit oplost, heb hem net een jaartje, hoorde dat ze hem op komen halen enz

Gewoon Ms bellen. En hun vertellen hoe en wat. Je hoeft er zelf weinig voor te doen behalve inpakken en aan de ophaaldienst geven.

En natuurlijk niet in je xbox doos inpakken :P

Maar ik wil geen x box van een ander, straks krijg je z'n gaar ding :X

Je moet de MS hulplijn bellen. Moet je m in een doos verpakken. Komt UPS een label brengen, en als je slim bent plak je die er op en geef je gelijk je xbox mee.

Dan is t gewoon wachten tot ie weer thuis komt.

Vroeger kreeg je inderdaad xboxen van een ander terug, ik heb m'n eigen gewoon weer terug gehad :) (was ong 2-3 maanden geleden dat mijne stuk ging).

kent iemand van jullie army of two? is het wat?
Toevallig vandaag even gespeeld in de lokale gameshop, vond het erg meevallen, best leuk spel nog :)

Thx, ik had ze donderdag avond al gebeld, zeker een goede service :)

Stonden ze vrijdag morgen gewoon al aan de deur van UPS, alleen had ik nog geen doos xd. nu komen ze dus maandag

Beetje jammer dat het 15 werkdagen kan gaan duren :P

Same here, donderdag gebeld, vrijdag ochtend aan de deur, en ik had nog niets geen doos oid. bijkomend was nog dat de telefoniste zei dat ik eerst een label kreeg toegestuurd waar het nummer van UPS op stond die ik dan kon bellen voor een afspraak.

maar iig wel goede service.

lol zelfde verhaal hier, heb nu een doosje, en maandag word hij opgehaald, en dan ging het maximaal 15 werkdagen duren, kreeg of mijn eigen terug, of een nieuwe. iig een x box die in dezelfde staat als de mijne verkeerde :)

Gelukkig maar, als de xboxen zelf nou net zo goed waren als de service, dan zou het wel goed zitten.

Hoop dat ik gewoon een nieuwe krijg. ( xbox las geen spellen meer en liep hele tijd vast.)

Mijne al 2 keer de befaamde Ring of death opgelopen. Hoop dat ie nu echt goed vermaakt wordt.

Btw aangezien de dollar nu enorm laag staat, zijn er van jullie die spullen halen vanuit het buitenland. Lijkt me enorm interessant.

Status
Not open for further replies.
Back