This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #2

Je moet de support/assists's uitzetten, bij difficulty

Alles op simulation zetten dus. Op easy met alles uit kan elke aap rijden, als je alles op sim zet kun je bidden dat je banden niet rood worden want dan knappen ze gewoon, en kun je geen meter meer verder.

Zelfde als je met 200 word aangereden je hele ophanging / koppeling / aandrijf as, alles, gaat naar de kolere

Ik rijd zelf met alles op simulation, TCS, STC, en ABS uit, difficulty op Hard 8P

Dan krijg je ook meer geld bij je carreer mode, kben nu lvl 34.
 
100€ is de geschatte prijs voor dit setje inderdaad.

Maar ik verwacht wel dat ie, net als de Legendary Edition van Halo3 (die helm), echt onwijs limited hierheen komt, en dat je dus wel heel vroeg al je LE reservering voor GTA IV en H3 moet maken

Zelf ga ik gewoon voor een normale versie btw
 
Poeeeeeeeeeeeee die endurance o.a? races zijn echt langgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg :X
(FM 2)
 
Uurtje maar. Wat pas kut is, is de endurnace races van Grand Tourismo rijden. Dat is pas llllaaaaaannnnggggggggggggggggggggggggggggggg

Wanneer komt GTA 4 trouwens?
 
Uurtje maar. Wat pas kut is, is de endurnace races van Grand Tourismo rijden. Dat is pas llllaaaaaannnnggggggggggggggggggggggggggggggg

Wanneer komt GTA 4 trouwens?

Weet nog goed dat ik bij GT1 of 2 een endurance race heb gereden met 2 maten, waren in totaal een uurtje of 8 a 9 bezig
 
ja echt insane, 90 laps ofzo >_<

Daarom, kvind die van Forza echt goed te doen. Meestal als je gaat gamen is een uurtje wel te doen.

Als je tenminste nog een sociaal leven wilt overhouden
 
maja bij GT kan je gewoon de auto pilot aanzetten elke race en nog steeds het volle prijzengeld pakken. Dit hebben ze bij forza wel goed opgelost door er een mannetje in tezetten die zoveel % van je winst neemt.

maar je had bij GT dan ook een race van 24 uur
 
Wtf.. me xbox is kapoet x|

En ik denk dat het door FM 2 komt :? Zou dat kunnen ?

Er worden 3 rode lampjes aangegeven.