This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #2

Ik zou lekker wat houden, later kom je races tegen waar je toevallig dan net een chille auto voor hebt gewonnen

Bovendien leveren de standaard auto's geen drol op, aangezien iedereen ze zo kan winnen

En voor painten heb ik het geduld niet, zal wel weinig auction house worden voor mij
 
Idd gewoon houden, je hebt ze ook nodig voor achievements

EN qua tunen/upgraden. Koop altijd nieuwe banden, die stock rubbers zijn echt waardeloos. een stel slicks doen echt wonderen.
 
ik heb em gister ook gehaald, wel vet spel, cker omdat ik nu geen playstation meer heb en dus ook geen gran turismo.

lvl 10 nu, en hoef eigenlijk niets te tunen/upgraden aan mijn auto's, iig tot nu toe .

ik rijd wel met dat ideale lijn gedoe aan, de hele tijd ga ik links of rechts waar ik dat voor mijn gevoel moet en dan moet dat dus niet < fockin irritant.
 
Als ik het zo lees, moet ik ook maar Forza 2 gaan halen Speel de laatste tijd weer vaak PGR3. Blijft ook wel vet spel, maar zal qua rijden etc wel heel anders zijn dan Forza. Je hebt in Forza een heel schade gedoe aan de auto, maar merk je dan ook dat de auto slechter gaat rijden naar mate de schade toe neemt???

Heb overigens van me gf Viva Pinata gehad haha Tis gvd nog een verslaving ook nog
 
Zeker weten, als je in FM2 tegen de kant beukt, heb je al heel snel dat je motor, stuurinrichting, aandrijfas etc. ofzo stuk gaat, en dan rijdt je auto voor geen meter meer
 
Toch maar na alle goeie reactie's te hebben gehoord forza gekocht en hij is echt tof. Had er iets niet zo hoge dunk van.

Maar als je zelf je auto tuned is het echt te lachen. En het ziet er nog best tof uit.

Ondertussen zo stuk of 15 wagens. En heb nu me r32 omgetoveerd naar U999. Dat ding loopt de meeste le mans auto's er uit
 
Wat pas ECHT vet word, is om de beste B of C auto oid te bouwen, een s of U classe is easy, maar om een auto binnen een bepaalde class met de juiste parts te tunen, dati s echt vet!.

Toe in is wel handig om de cornering te verbeteren, camber ook. Echt fijn, vooral bij RWD, die krengen spinnen hebben soms nogal oversteer:x
 
Overstuur vindt ik, met maar 6 daagjes console/controller ervaring goed in de hand te houden bij de meeste auto's.
Ik heb alleen een S2000 getuned tot de max (999), ideale auto voor die tot 250/300/350pk races (alle motorische onderdelen er weer afgehaald ). Maar op 999 is hij behoorlijk onbestuurbaar omdat de turbo er veel te lomp inkomt.
Hij heeft dan iets van 450kw geloof ik :d
 
Ik had m'n focus bijna op ''max'' getuned, ding reed voor geen meter meer

Haha, toen ik "max" ff aan m'n start Golf GTi had laten tjoenen reed ie ook voor geen meter meer, alleen keihard rechtdoor, sturen werd een ramp.

Daarna ook maar van die stabilisatorstangen, remmen, banden etc aangepast, en toen reed ie weer prima, echt een super tof spel
 
Het beste kun je een auto niet teveel uit zn classe tunen, daar is het chasis vaak gewoon niet op gebouwt

Valt wel mee hoor. Mijn R32 is nu op ze max. Hij is echt 3 a 4 keer sneller als eerst. Maar rijdt in bochten als een malle.

Ding heeft trouwens nu ook 800N koppel:W
 
ja ik dus ook he.... speelde forza nu al een tijdje en sinds een week ofzo is mijn xbox ook overleden
 
RIP xdoosjes, mijne doet het nog gelukkig (ondanks rare geluiden vanuit de discdrive)

Een nieuwe paintjob gemaakt^^
[IR]http://i17.tinypic.com/4r7y2if.jpg[/IR]
 

Nog meer mensen met GPR3 en toevallig ook live? Kunnen we een keer een potje online sturen.