This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #2

Project gotham 4 ben je ook best wel lang zoet mee.
Te minste als je echt alles wil halen.

Maja ben motor verslaafd dus maak constant wheelies enzo
 
Damn wat is die Top secret s15 snel zeg:love:

Lycorda, wat heb je daarna gedaan, nieuwe drive erin laten zetten oid? wat kosste dat? of was dat garantie.
 

Op legendary in 10 uur? nais!
 
Aankomende weekend mag ik Halo3 even lenen van de Gamestore
De baas daarvan is goede vriend van me ouders wel flex ff paar spelen teste

Ben nu nog ff bezig met COD3 en dan heb ik die ook uitgespeeld.. heb er ff weinig tijd voor gehad

Me tag is trouwe GHOSTWALKER17.. jaa beetje gare maar kon niks bedenken voor als je me wil toevoegen :+


De nieuwe NFS: Prostreet vind ik erggg tegen vallen.. vind er geen hol aan..
enige wat ik wel + puntje vind is dat hij realistischer is geworden!
 
Heb je geen leven meer volgens mij. Net als van die figuren die bij PGR de snelste tijd van de wereld rijden. Dan heb je toch geen leven....
 
Ja met 4 man ofwat ik heb bijna heel de campagne solo gedaan op legendary, en dat heeft me zeker 20 uur geduurt.

Hetzelfde geld voor bioshock ( nog mee bezig daar niet van ), en idd GoW op insane, en nog een tal van spellen.

Vooral bij halo, de shootouts worden dan ook ECHT gevechten, en niet zomaar iets waar je vrolijk doorheen rent, en springt, alsof je tegenstanders alleen maar waterpistooltjes hebben

Besides, ALLE games zijn tegenwoordig +- zoveel uur, vooral de shooters dan. Denk dat games het tegenwoordig van hun herspeelbaarheid, en multiplayer moeten hebben.

Simpelweg omdat het tegenwoordig veel meer tijd kost om een game te maken. Vroeger was een level qua textures en poly's echt zo miniem, nu is 1 item of gebouw al enorm veel werk om te maken.

Anyway!
@Tommy: nouja mijn broertje had geen geduld en die had hem al opengerukt, zaten gewoon een stel haartjes voor de lens Maar je kunt hem normaal gewoon opsturen, en dan krijg je van je garantie een nieuwe. Kost je niks, enkel 2 weekjes wachten.
 
pff 10 is nog wel lang vind ik. ligt er natuurlijk aan of je hem alleen hebt gedaan of met 2/3/4

Het record voor 1 speler staat op 7 uur, ik durf voor een boel geld te wedden dat jij met je "skillz" het nog niet eens onder de 10 voor elkaar krijgt...

blaat...
 
Dat is ook supervet, vooral bij de motoGP demo deed ik dat echt 100000 keer
Bij shooters is dat meestal een geval van door de gevechten heen rennen helaas.
 
Het record voor 1 speler staat op 7 uur, ik durf voor een boel geld te wedden dat jij met je "skillz" het nog niet eens onder de 10 voor elkaar krijgt...

blaat...

ik heb het met 3 maatjes gedaan dusja dan haal je het makkelijk in 10uur.
 
JA! Oh mijn god ik ben echt hard op zoek naar mensen die dat nog spelen

Ik kom online alleen maar fokking fransozen tegen

Mini! mn gamertag is "Lycorda", voeg me toe