XboX 360 #2

TDU heb ik helemaal dood gespeeld, vond hem echt vet! En forza is zeker nice, gewoon kopen joh:P

Betrefd de krassen: dit gebeurt normaal nooit, tenzij je het ding gaat verplaatsen terwijl je aan het spelen bent.
 
TDU heb ik helemaal dood gespeeld, vond hem echt vet! En forza is zeker nice, gewoon kopen joh:P

Betrefd de krassen: dit gebeurt normaal nooit, tenzij je het ding gaat verplaatsen terwijl je aan het spelen bent.

Das het rare... ding is niet verplaatst. Ik wist ervan als het ding beweegt dat hij ging krassen. Mja morge maar eens kijken wat ze er bij bart smit van zeggen
 
Kdoe mee aan een prijsvraag, krijg om 4 uur ofzo een vraag per sms, wie die het snelst beantwoord wint een Xbox 360 Elite. Hopen dat ik win :W


Hoe naar, komt ipv 16:00 om 16:40 het smsje, is de vraag: Hoe heet een champagne fles van 9 liter :s. ff op google gezocht en teruggestuurd, hoor volgende week of ik hem heb
 
Ik heb nu alleen nog Halo 3, ik zal van de week ff Burnout Revenge halen, en PGR 3 (En misschien 4)..

Zijn Testdrive Unlimited en Forza2 het trouwens waard om te kopen?

En ja, ik vind race spellen leuk ;d.. voor de rest heb ik Halo3 en Assassin's Creed straks wel +)
TDU is vet, Burnout ga ik niet halen puur om het punt dat je je altijd dood ergert als je weer es tegen een muur klapt oid 8P

PGR3 is cker vet die had ik gedownd toen die nog niet uit was en gegamed bij een maatje , is wel strak 8)
 
Assassin's Creed staat bij mij ook in pre-order. Vandaag is mijn xbox opgehaald door UPS, ben benieuwd. Hopelijk is het net als vorige keer sneller dan verwacht.

Ik gebruik btw GP Powerbank batterijen, bevallen extreem goed voor de controller. Zorgen dat je idd 2 paar hebt, zit je nooit zonder.
 
Zo vanochtend bij bart smit geweest... kreeg gelijk een nieuwe mee.

Zit ik net weer forza te spelen... is de baan Laguna seca super vaag.. laad hem maar voor de helft oftewel af en toe rij je door zwart beeld zegmaar.

Haal ik hem er uit zie ik dat er weer ammel veegjes opzitten. Hier word ik goed pissed van en heb echt zin om ding in te gaan ruilen voor een ps3.

En het ding staat stabiel. Hij is niet verplaatst tijdens het spelen en hij staat ook horizontaal.

word er echt goed ziek van

edit:
heb nu een ps3 :D na ff praten toch kunnen omruilen
 
Last edited:
Je hebt net een grote fout gemaakt peter :P

Komt omdat iedereen in dit topic een 360 heeft :+

Mja met dat soort zaken heb ik altijd pech.. en 2x kapot was voor mij de doorslag. En als ik op het internet las dat sommige hem al meer als 5x moeten hebben opsturen had ik er eerlijk gezegt weinig vertrouwen in.

Forza 2 was wel goed vet btw. Nu maar afwachten op gt5
 
Komt omdat iedereen in dit topic een 360 heeft :+

Mja met dat soort zaken heb ik altijd pech.. en 2x kapot was voor mij de doorslag. En als ik op het internet las dat sommige hem al meer als 5x moeten hebben opsturen had ik er eerlijk gezegt weinig vertrouwen in.

Forza 2 was wel goed vet btw. Nu maar afwachten op gt5

Heb mijne nu bijna 2 jaar, nog geen 1x problemen mee gehad :D

Is in totaal een keer of 5 vastgelopen, maar dat kwam omdat na een bepaalde update PGR3 vastliep in de Guide, daar had iedereen last van :P
 
hm ik heb nergens last van, move dat ding best veel ( van mijn kamer naar mn broertje zn kamer oid ) maar doet het nog prima:P

Hij is wel 1 keer gerepareerd, dat wel^^
 
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. De ps3 is tof want het ziet er gewoon vet uit, maar weinig games... xbox360 heeft veel meer games, betere multiplayer alleen ik hoor overal dat die dingen of altijd kapot zijn of cds bekrassen. Wat zou ik doen, wachten tot de ps3 veel games heeft of gewoon een xbox360 kopen en hopen dat de mijne wel heel blijft...
 
Juiced 2, zou die wel wat beter zijn dan deel 1?
Die vond ik echt tragisch :X

Skate = vet , heb em ff @ ps3 gedaan :+

Forza owned natuurlijk 100%
 
Back
Top