XboX 360 #2

wew 46" tering.. :p maar waarom ben je niet voor plasma gegaan ipv lcd bij deze maat?

weet iemand ook hoe je savegames van je hd gooit? want ik kan niks meer opslaan :S


Ga in het xbox dashboard.
Helemaal naar Rechts.

Dan Naar Memory

Games,

Dan kan je de savegames wissen.

En hoe krijg je 20GB vol?
IK heb er meer als 35 savegames op staan, en een hoop zooi gedownload en nog heb ik 12GB over
 
Heb sinds vorige week zaterdag xbox met forza 2 pakket gehaald.
Bevalt me erg goed en xbox live is ok wel vet

Maar heb iig draadloos controller maar hoe lang gaan die batterijen ong mee? Volgens mij nog best lang..
 
Ze gaan ongeveer 20 uur mee, maar ik heb me zon accu kit gekocht. Serieus, zo KUT als je plots aan het spelen bent, en je controller kapt ermee. Kun je lekker nieuwe batterije gaan kopen:P
 
nice:P dat heb ik thuis ook, maar kheb me toch maar een accu pack gekocht, aangezien alle batterijen in het huis eraan moesten geloven:P afstandsbedieningen etc.

Het valt me trouwens op dat bijna niemand MotoGP heeft/speelt, terwijl dit toch een scooterforum is, dus zou je denken dat hier veel motor fans zitten:P
 
Ik heb 2 controllers en 2 charge and play kits, gewoon zodra de controller begint te knipperen dat kabeltje erin, in de XBox en hij laadt je accupack weer op.

Alleen dat bumpt wel weer de prijs van een controller setjes naar 75+ euries...

Maar goed, dat haal je er wel weer uit aan batterijen :P
 
Ik heb er altijd al oplaadbare batt. in zitten...
kan gewoon hoor.

vind zo een charge kit maar onzin. Heb gewoon 2 setjes oplaadbare batt. waarvan altijd 1 setje is opgeladen.
Net zo makkelijk.
 
Leuk heb ik weer...
Krijg nu al een paar keer "this disc is unreadable"

Mja haal ik me cd eruit zitten er krassen in verdomme :( morge dus maar terug

Heb dat ding bij bart smit gehaalt. Daar zeiden ze dat als hij binnen 2 weken kapot gaat dat ik daar terug moest komen en daarna naar microsoft moest opsturen?

Ding is nu een week oud betekent dat als ik morge terug ga gewoon nieuwe krijg + nieuwe forza disc?

En het hoesje van forza 2 was ook helemaal gescheurt .. vind het ammel maar vaag dacht dat de problemen met krassen onderhand wel voorbij waren
 
Kdoe mee aan een prijsvraag, krijg om 4 uur ofzo een vraag per sms, wie die het snelst beantwoord wint een Xbox 360 Elite. Hopen dat ik win :W
 
Ik heb nu alleen nog Halo 3, ik zal van de week ff Burnout Revenge halen, en PGR 3 (En misschien 4)..

Zijn Testdrive Unlimited en Forza2 het trouwens waard om te kopen?

En ja, ik vind race spellen leuk ;d.. voor de rest heb ik Halo3 en Assassin's Creed straks wel +)
 
Back
Top