XboX 360 #2

Skate's analog trick system is revolutionary for the genre, but the game surrounding those mechanics isn't quite as good.

@ Gamespot :) een 7.5 heeft ie..

THAW vond ik tof, Project 8 was minder en daarna was het nog meer huilen met de DC petjes op :(
 
Ik ga denk ik eerst PGR3 halen, aangezien die maar 30 euro is :rolleyes:

Dan de rest maar uitgeven aan een abbotje Live voor een jaar denks :#
 
Skate's analog trick system is revolutionary for the genre, but the game surrounding those mechanics isn't quite as good.

@ Gamespot :) een 7.5 heeft ie..

THAW vond ik tof, Project 8 was minder en daarna was het nog meer huilen met de DC petjes op :(

Dat de reviewer van gamespot hem een laag cijfer geeft wilt niet zeggen dat je dat zelf ook zo vind ;)

Demo downloaden !
 
Heyhey :D Lycorda/ Tommetje..

mijn gamertag heb ik alvast aangemaakt :# MPortma

btw al een spel gezien die ik MOET hebben , 1-11-07 Naruto Rise of a Ninja :D

@Maarten: Heb mn box nog niet :#
 
Start - Restart :?


Ik heb PGR4 alweer een tijdje uit, dwz ben rank 1.

Heb de hele singleplayer op Hardcore gedaan, met zelf schakelen. Eind van het 3e seizoen was ik rank 1 :)

Zeker een leuk spel, zelfs die motoren vind ik wel geinig :)

Dat kan niet meer Start - Restart :p Staat alleen maar Continue ;)
Ben nu met Arcade begonnen of is het beter om met Singleplayer te starten?
 
Ik heb mn oude xbox geruild, krijg straks 2 games voor terug :W

Ik krijg sowieso een nieuwe game + PGR 3 :D!!

Ik denk dat ik voor Assasins Creed ga :W
 
Ik weet, maar ik krijg gewoon een spel van hem..

Ik heb me box nog niet dus hoef ik ook nog niet NU een spel uit te zoeken :W:P
 
Net even wat geld over de bank gesmeten en een Sharp Full-HD 46" LCD TV gekauft... model is net uit, maar dan heb je ook wat :P

wew 46" tering.. :p maar waarom ben je niet voor plasma gegaan ipv lcd bij deze maat?

weet iemand ook hoe je savegames van je hd gooit? want ik kan niks meer opslaan :S
 
Mja, ik heb een heel onderzoek gedaan naar wat het beste zou zijn voor mij, kijkhoeken, contrasten, inbrandtijden, HD scherpte, energieafgave, en LCD kwam beduidend bij mij beter uit de bus.

Er staan heel wat vergelijkingen op internet, meestal komt LCD bovenuit, maar 46" is nog niet zo lang verkrijgbaar als LCD, daarom zijn de meeste TVs boven de 40" nog steeds plasma
 
Mja, ik heb een heel onderzoek gedaan naar wat het beste zou zijn voor mij, kijkhoeken, contrasten, inbrandtijden, HD scherpte, energieafgave, en LCD kwam beduidend bij mij beter uit de bus.

Er staan heel wat vergelijkingen op internet, meestal komt LCD bovenuit, maar 46" is nog niet zo lang verkrijgbaar als LCD, daarom zijn de meeste TVs boven de 40" nog steeds plasma

True, mn pa heeft een 94cm LCD tv en die kwam ook overal beter uit de test, het is toch wat scherper heb ik het idee.
 
Back
Top