This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #2

Haha damn, dat is zeker good value
Hier is btw mijn verzameling( sommigen zijn van mn broertje maja )
[IR]http://i16.tinypic.com/6c7f70p.jpg[/IR]

En Battlefield is zeker wel vet! ik speel(de) het vaker met Vass, toen mn xbox nog leefde

Lycorda is mijn gamertag, dus voeg maar toe en invite me
 
ja ik heb een omgebouwde xbox 360 maar moet niet zeggen dat het echt geweldig gaat met het branden van de games..

net ook 2 dual layer dvds verprutst en er zit ook een ongelovelijk verschil in de kwaliteit van de dvd's

en op me gewone pc kan ik niet eens de games branden omdat ik daar vista op heb draaien en echt de meest vage problemen tegenkom

heeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien zet ik de originele firmware er wel weer op en koop ik degames ook wel legaal want, ik begin dit ook zat te worden
 

Je moet ook verbantim dual layer dvd's gebruiken.
Die werken altijd en zijn de beste kwaliteit
 
Heeft iemand hier ooit marvel ultimate alliance gespeeld?

Ik ben op zoek naar een beetje leuke co-op game, die ik samen met mn vriendinnetje kan spelen^^.
 
@SSRY LYCORDA:
HEb die game een keertje gespeeld vindt er niet echt veel aan ofzo.
Niet zo mooi, en ook niet moeilijk.

@Dennis:
GTA 4 komt ongeveer Kwartaal 2 2008
Assasins Creed komt binnenkort
PES 2008 komt binnenkort
Juiced 2 komt binnenkort
Need For SPeed Pro Street komt binnenkort
 
Je moet ook verbantim dual layer dvd's gebruiken.
Die werken altijd en zijn de beste kwaliteit


weet ik die gebruik ik ook of de platinums
maar het bleek gewoon dat al die spelletjes gewoon niet goed waren :S
gisternacht heb ik:

rainbow six: vegas ( nu al uitgespeeld :clown: )
stuntman ignition
dead rising (BOUTTT SPEL)
def jam icon

gedownload en daarvan deed alleen def jam het niet maar dat bleek later een ntsc versie te zijn i.p.v. pal en de anderen doen het gewoon goed

en vanacht heb ik bioshock/ hitman blood rising / ghost recon advanced warfighter 2 en moh airborne

en dan straks maar ff kijken welke er wel werken

edit: assasins creed en cod 4 zijn voor mij de titels waar ik wel op zit te wachten
 
@Remcol:
Of een game NTSC is maakt geen bal uit.
MIjn 360 speelt ze allemaal af.

?? wat heb je er dan mee gedaan?

wat ik weet is dat er nog echt wel verschil is in ntsc en pal alleen sommige games zijn wel region free dus die zijn ntsc-u (usa), ntsc-j (japan) en pal


http://www.xbox-sky.com/xbox360_regional_compatibility_guide/
dit is een lijst met behoorlijk wat games waarbij staat aangegeven of die wel zullen draaien ofniet

maar ik heb wel gigantisch veel verkeerde iso's ofzo :S
ghost recon advanced warfighter 2 doet het niet
hitman blood money werkt ook niet..
bioshock wel

weet je ook niet toevallig of je van tevoren kunt testen dat het spel zal gaan werken ofniet? voordat je weer een dvd verprutst?

(pm mag ook voor als dit verboden is hiero )
 
Alle goeie (ftp scene) PAL releases zouden gewoon moeten werken. Op nieuwsgroepen zijn die versies ook wel te vinden. Weet niet waar je ze vanaf download?

Ghost.Recon.A.W.2.PAL.PROPER.XBOX360-DNL
(Ghost.Recon.Advanced.Warfighter.2.PAL.XBOX360-Allstars zou ook goed moeten zijn)

Hitman.Blood.Money. PAL.XBOX360-DNL

die zou je moeten hebben
 
Alle goeie (ftp scene) PAL releases zouden gewoon moeten werken. Op nieuwsgroepen zijn die versies ook wel te vinden. Weet niet waar je ze vanaf download?

ja ook nieuwsgroepen. gebruik ftd om ook nog naar de reacties e.d. te kijken maar ghost recon advanced warfighter 2 doet het bij de andere mensen wel gewoon dus ik snap niet waarom ik de foutmeldingen krijg :S

edit: en de hitman blood money die jij aangeeft heb ik ook gebruikt alleen heet m'n nzb wel anders die is dnl-hbme maar er staat ook dnl in net als die van jouw en ze zijn beide even groot

als iemand nog tips heeft (A)
 
Last edited: