XboX 360 #2

Haha, ja ach, ze moet er maar net van houden. De mijne vind alleen GRAW2 leuk omdat het een beetje tactisch is, racespellen enzo moet ze ook niks van hebben:P

De voorkeur gaat uiteraard uit naar een leuke romantische film ,maar ze is lief voor me:P dus we doen zo nu en dan een potje gamen^_^.
 
Wel voor de Xbox, ik game op de pc niet.

Alle goede games koop ik, uit RESPECT voor de mensen die het maken!

maakt niet uit.. je zei downloaders dan vat ik niet specifiek alleen de 360 op ;)

maar omdat je dus op de pc geen games speelt en verder wel 'illegale' software hebt draaien ben jij geen 'downloader'.. ?? beetje sarcastisch vind je niet? :)


en ik heb ontzettend veel origineel alleen ik ga niet altijd 50 euro voor een game neerleggen om het ff een paar dagen te spelen. de games die ik veel heb gespeeld zoals counterstrike e.d. heb ik allemaal legaal aangeschaft maar ik ga niet alles legaal kopen als het ook gratis kan :)
 
uit respect voor de mensen die de spellen en xbox weten te kraken en de fabrikanten die dvd's maken speel ik gekopieerde spellen... ;)

Door zulke mensen als jij hebben we straks geen games meer.

Een goede game is die 60 euro gewoon waard, die mensen hebben er 4 tot 5 jaar aan gewerkt, beetje respect en betaal dat geld.
 
Door zulke mensen als jij hebben we straks geen games meer.

Een goede game is die 60 euro gewoon waard, die mensen hebben er 4 tot 5 jaar aan gewerkt, beetje respect en betaal dat geld.

Ik betaal gewoon voor kwaliteit, en ik ben heel zorgvuldig met het uitzoeken van spellen zodat ik weet dat het in mijn straatje is (Demo'tje downloaden, en kijken of het wat is)

Mijn lijstje van laatst aangeschafte (legale) games:

Bioshock
Gears of War
The Darkness
Halo 3 (Komt aankomende week binnen)

Dit is gewoon allemaal pure kwaliteit, vooral bij gears of war straalt het detail er gewoon vanaf, ik vind dat ik het dan ook mag betalen, en vergeet niet (ook al denken mensen bij hunzelf dat het "wel mee valt") als er gekopieerd blijft worden (de developers lopen MILJARDEN mis), dan gaan ze binnenkort alleen simpele in elkaar geflanste troep verkopen waar weinig productietijd in zit, en voor geen moer speelt, en je ook niet de ervaring geeft die de topspellen dat doen.

Voor mij moet een game gewoon een interactieve film zijn, en dat zijn ze bij de topgames ook, dus mijn doekoe gaat daar gewoon naartoe...

En trouwens, 60 pleuro voor een game nutteloos omdat je er maar een paar weken mee bezig bent? Maar in het weekend wel (meer) geld over de balk smijten om bezopen te raken en je voor lul te zetten...

Dit is mijn mening hoor, maar ik vind het gewoon onzin wat er voor argumenten worden gepresenteerd aan de kant van de kopieerders hiero...
 
Ik geef je gelijk. Er zijn ook al meerdere spellen uitgesteld, en zelfs gecancelled voor de PC, en naar de consoles gebracht, omdat op de PC echt bijna iedereen kopieerd.

Zie je ook met de meeste echt goede games, die komen alleen op de consoles uit. Zo zie je maar:)
 
Alleen de grote developers kunnen nog bestaan, de kleinere van vroeger zijn allemaal geboekt door de downloaders.
En die kleinere developers maakten ook goede games.

Maarjah, gaat toch het ene oor weer in en de andere weer uit denk ik.

Check de demo, lees de reviews en dan weet je of een game goed is.

Als je dan een vent bent dan koop je hem netjes in de winkel zodat je die developer support in het maken van nog een top game.
 
Gekopier wordt er over de hele wereld.
Wat maakt het nou uit als wij er mee stoppen hier, dat zet nog geen zoden aan de dijk.

Ik vind €60 voor een game gewoon te veel.
En ze werken 5 jaar aan een game? Nou dan zijn ze flink lang bezig, want tegenwoordig zijn ze naar 1 jaart klaar en ligt het in de winkel.

Ten eerste ga ik helemaal stuk om jou username... 8P

Ten tweede is het gewoon onzin wat je zegt, ja als ik het niet doe dan doet de rest het toch wel, met die instelling komen we er wel.

1 jaar? Mischien voor een nieuwe Fifa (Die altijd hetzelfde is), maar kwaliteit zoals Halo (3 jaar), S.T.A.L.K.E.R. (6 jaar oid?), Gears of War etc. die hebben allemaal productietijden die echt zo lang zijn, maar goed, jij luistert toch naar niemand en je hebt je eigen mening toch al klaar... dus doe wat je wilt, ik vind het triest.
 
damn:P mijn xbox is nog niet terug van reparatie, maar mn broertje wil PERSE halo3 spelen als ie uitkomt, dus wat doet ie?...heet ie zich een nieuwe xbox premium gekocht 8P

Naja iig: als jullie willen GoW/BF2/Forza2'en, whatever, ik ben er weer;)
 
Back
Top