Door zulke mensen als jij hebben we straks geen games meer.
Een goede game is die 60 euro gewoon waard, die mensen hebben er 4 tot 5 jaar aan gewerkt, beetje respect en betaal dat geld.
Ik betaal gewoon voor kwaliteit, en ik ben heel zorgvuldig met het uitzoeken van spellen zodat ik weet dat het in mijn straatje is (Demo'tje downloaden, en kijken of het wat is)
Mijn lijstje van laatst aangeschafte (legale) games:
Bioshock
Gears of War
The Darkness
Halo 3 (Komt aankomende week binnen)
Dit is gewoon allemaal pure kwaliteit, vooral bij gears of war straalt het detail er gewoon vanaf, ik vind dat ik het dan ook mag betalen, en vergeet niet (ook al denken mensen bij hunzelf dat het "wel mee valt") als er gekopieerd blijft worden (de developers lopen MILJARDEN mis), dan gaan ze binnenkort alleen simpele in elkaar geflanste troep verkopen waar weinig productietijd in zit, en voor geen moer speelt, en je ook niet de ervaring geeft die de topspellen dat doen.
Voor mij moet een game gewoon een interactieve film zijn, en dat zijn ze bij de topgames ook, dus mijn doekoe gaat daar gewoon naartoe...
En trouwens, 60 pleuro voor een game nutteloos omdat je er maar een paar weken mee bezig bent? Maar in het weekend wel (meer) geld over de balk smijten om bezopen te raken en je voor lul te zetten...
Dit is mijn mening hoor, maar ik vind het gewoon onzin wat er voor argumenten worden gepresenteerd aan de kant van de kopieerders hiero...