XboX 360 #2

Fifa 08 is dus echt wel vet, je moet gewoon aan die vrije bal wennen. bij
PES is de bal anders dan in Fifa 08.

Ik vind hem vet, je moet even de tijd nemen en dan is die goed te doen.

Alle recensies zijn ook goed over Fifa 08.
De meesten vinden hem nu beter en realistischer dan PES
 
ff een vraagje, als je in Amerika een xbox 360 koopt met 3 maanden xbox live, kan dat dan ook gewoon in Nederland? Het lijkt me wel maar wil het wel zeker weten
 
Het is wel vet, maar op 1 player modus schiet de verhaallijn niet echt op :P

Nope:P pas enkele lvl's gedaan, komend weekend maar eens met 3 vrienden uitspelen op legendary.

Online bevalt me ECHT goed, nick, voeg mn gamertag es toe:P
Heb met nightfoxx ook al veel liggen spelen, en met thefox een paar rondjes.

Maar Ranked Team blijft het leukste:#

EN kheb de samurai armour set! Boh zo vet+ralf+
 
Ik vind die campaign echt fuckin lame van Halo. Je wordt telkens onderbroken door zo'n gaar filmpje waar je bang van moet worden ofzo. Ik breng m morgen lekker terug naar de winkel iig.
 
ik heb ook een vraag..

m'n 360 is dus 'omgebouwd' (heeft alleen andere firmware bij de dvd speler) maar als ik nu een legale game koop en daarme op live ga.. bestaat het risico dan nog dat ik geband word?
 
ik heb ook een vraag..

m'n 360 is dus 'omgebouwd' (heeft alleen andere firmware bij de dvd speler) maar als ik nu een legale game koop en daarme op live ga.. bestaat het risico dan nog dat ik geband word?

dacht het wel...

Trouwens, ik heb Halo uitgespeeld op Legendary, het alternatieve ending (na de credits) is wel een stuk beter dan wat je krijgt op de lagere moeilijkheidsgraden! :)
 
ik heb ook een vraag..

m'n 360 is dus 'omgebouwd' (heeft alleen andere firmware bij de dvd speler) maar als ik nu een legale game koop en daarme op live ga.. bestaat het risico dan nog dat ik geband word?

Ja dan wordt je nog gebanned.
Ten zij je Ixtreme firmware hebt.
 
Heb fifa 08 geruild voor GRAW 2 :) Stuk leuker spel, ook aangezien k de 1e ook heb :P

Bijna solo campagne uitgespeeld nu, maar wanneer komt versie 3 uit trouwens ?
 
HALO 3 ZUIGT :P

Echt die Mp van halo is echt zo slecht in elkaar gezet.
Punt 1. Wil je Mp doen, Was ik vandaag serieus 20 min bezig om een lobby te vinden. Dit is toch niet normaal terwijl er ruim 600000 mensen online zijn.

Ik wil gewoon me eigen server opstarten of er zelf 1 joinen die ik selecteer.
Hier mogen ze in mijn ogen heel hard aan gaan werken want ik ben het nu echt zat. Het was ook niet alleen vandaag maar het is gewoon te vaak dat je er zo lang over doet om ergens in te komen.

Punt 2. Het enige waar je als nederlander normaal tegen kan gamen in Mp is tegen engelse of nederlanders. Ging ik toenstraks gamen, Kom ik in een groepje amerikanen terecht. Niet dat me dat boeit maar goed.

ER VALT TOTAAL NIET TE SPELLEN TEGEN DIE GASTEN. Hun winnen altijd als ze slaan en als er tegelijk geschoten wordt op elkaar. Zelfs wanneer ik iemand sla die van alle kanten van mijn team wordt beschoten. Krijgen hun het altijd nog voor elkaar om mij alsnog dood te maken. Dit zelfde geldt ook voor (tegenstanders kan je in 1 slaag dood maken als je ze van achter benadert) Nou dit lukt mij totaal niet. Meerdere malen als ik het probeer zie ik alleen hun schild afnemen en kunnen ze mij meteen dood slaan. PFFF echt heel erg frusterend.

Speel ik tegen Engelse of nederlanders of wat ook uit de buurt komt heb ik dit probleem totaal niet. En speel ik ook met veel plezier. Maar aangezien je 9 van de 10 keer tegen Amerikanen speelt is dit dus gewoon Fucked-up.

Ik heb vandaag alweer lekker gears of war uit de kast getrokken en me daar erg mee vermaakt. Halo blijft voorlopig lekker liggen behalve als ik weer singelplayer wil spellen, Die gewoon goed is.

Ik w8 op de update als die er komt.
 
Hm kheb nergens last van, kan meteen een lobby in etc.
Het enige wat een nadeel is is dat er idd geen serverlist is, maar dat je zo in een lobby word gegooid.

Achja, ik vind de MP wel spannend en uitdagend, moet maar netje spel zijn I guess:P
 
Naja je kunt gewoon spelen bij "social", daar spelen de normale mensen.
Op ranked word je ingedeelt tegen mensen met jou niveau. Werkt prima:) Zelfs mn vriendinnetje en broertje kunnen zich online redden en vinden t fun, maja:P
 
Dat vind ik ook altijd zo kk irritant aan online gamen. Die freaks die gvd niks anders doen en je gelijk ownen zodra je mee gaat spelen. Dat is gewoon niet te doen voor mensen die af en toe eens online gamen. kk irritant vind ik dat altijd.


Nou ja het is bij mij niet zo dat ik het niet kan. Als ik tegen mensen uit europa spel sta ik meestal boven aan. Maar bij halo en dan ook echt alleen halo kan je gewoon niet tegen mensen spelen die van verder komen wegens de lag. En die in mijn ogen toch wel voor hun positief is tenopzichte van mij.
 
Back
Top