HALO 3 ZUIGT
Echt die Mp van halo is echt zo slecht in elkaar gezet.
Punt 1. Wil je Mp doen, Was ik vandaag serieus 20 min bezig om een lobby te vinden. Dit is toch niet normaal terwijl er ruim 600000 mensen online zijn.
Ik wil gewoon me eigen server opstarten of er zelf 1 joinen die ik selecteer.
Hier mogen ze in mijn ogen heel hard aan gaan werken want ik ben het nu echt zat. Het was ook niet alleen vandaag maar het is gewoon te vaak dat je er zo lang over doet om ergens in te komen.
Punt 2. Het enige waar je als nederlander normaal tegen kan gamen in Mp is tegen engelse of nederlanders. Ging ik toenstraks gamen, Kom ik in een groepje amerikanen terecht. Niet dat me dat boeit maar goed.
ER VALT TOTAAL NIET TE SPELLEN TEGEN DIE GASTEN. Hun winnen altijd als ze slaan en als er tegelijk geschoten wordt op elkaar. Zelfs wanneer ik iemand sla die van alle kanten van mijn team wordt beschoten. Krijgen hun het altijd nog voor elkaar om mij alsnog dood te maken. Dit zelfde geldt ook voor (tegenstanders kan je in 1 slaag dood maken als je ze van achter benadert) Nou dit lukt mij totaal niet. Meerdere malen als ik het probeer zie ik alleen hun schild afnemen en kunnen ze mij meteen dood slaan. PFFF echt heel erg frusterend.
Speel ik tegen Engelse of nederlanders of wat ook uit de buurt komt heb ik dit probleem totaal niet. En speel ik ook met veel plezier. Maar aangezien je 9 van de 10 keer tegen Amerikanen speelt is dit dus gewoon Fucked-up.
Ik heb vandaag alweer lekker gears of war uit de kast getrokken en me daar erg mee vermaakt. Halo blijft voorlopig lekker liggen behalve als ik weer singelplayer wil spellen, Die gewoon goed is.
Ik w8 op de update als die er komt.