This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

X8R -Dark Angel-

mmm, was net ff aan het denken over me spruitstuk, er is een ding afgesloten en een ander gaat denkik naar vacuum van standaard tank normaal, kan het dat het geen wat afgesloten is naar een long ging?
Alleszinds normaal ging er een darm vacuum van tank naar spruitstuk, dus moet ik dan deze opening op me spruitstuk dicht maken en de darm van het vacuum die vanuit kart tank vertrekt los laten?

Dat hoeft nie Alleen als je tank helemaal leeg is moet je hem opnieuw aanzuigen of als je slang los haalt verder doe ik het bij mij nooit loopt altijd goed door..

Vandaag vlug ff karttankje van 5 liter besteld, kon het niet laten om een benzinefiltertje erbij te nemen en ja darm had ik natuurlijk ook nodig.
Hopelijk is het snel hier, kan ik gelijk weer rijden...

greetz

ik heb dit altijd echt een lelijke scoot gevonden, maar dees mag er cker wezen.

dus suc6 verder en ik hoop dat die nog meer stijl zal krijgen.

dees zal ik zeker volgen (y)

Beter zoek je effe een andere filter e13 of een hebo ofzo en een andere veer. dat zal het uitzicht al zeker tegoed komen (mijn mening) die e5 ziet er zo goedkoop uit vind ik

Ga je ook nog een underseat maken of heb ik daar over gelezen?

Grtz Hans

Spasta said:
Ga je ook nog een underseat maken of heb ik daar over gelezen?

Grtz Hans

het zit zo, normaal heb je boven het wiel van x8r benzine tank die ong 5 cm onder kappen uitsteekt, en dan nog een puntje van benzine kraantje dat ongeveer boven de uitlaat nog eens 5 cm lager zit. Echt lelijk dus, moet je maar eens letten op vorige posts. Dat is nu weg, heb er een metalen plaatje op maat in de plaats gezet en er kom kart tankje in buddy.

vet! de eerste x8r met underseat!

moet ik nog zien als ik ergens goedkoop een runner blok op de kop kan tikken in belgië.

Voor de montage van snelgas, gwn nieuwe gaskabel kopen en aansluiten en op maat maken?