X8R -Dark Angel-

idd de demper verlassen is wel een goed punt, ook ff iets waar ik me aan stoor; al die polini, redbull enz (merkstickers) moet je er aflaten die verzieken het een beetje ;(

voor de rest is ie top or :#*D

mijn broer had ook een x8r maar die vond ik helemaal niet mooi maar deze is idd zeer vet, zeker zonder die spoiler achteraan. nou heeft die lkkr strak kontje +ralf+

héhé, nja kome nog de juiste stickers op hoor is tijdelijk,
moet nog zien een ophoogblokje te steken, bovenkant komt gevaarlijk dicht tegen demper van uitlaat :|

greetz

x8r_racing said:
eeft iemand een idee of het mogelijk zou zijn om een aerox/nitro blok onder mijn scoot te monteren?
Hoe zit het met de ophanging?

greetz

Maak ff een goede foto hoe de ophanging nu zit.

Dan kan er gekeken worden of je een mina blok(met de ophanging boven op het blok) of een pia blok(met de ophanging onder het blok) kunt fixen.

Een van de blokken moet er zeker wel onder kunnen, maar dan moet je ws wel het subframe aanpassen of een ander subframe eronder lassen.

x8r_racing said:
eeft iemand een idee of het mogelijk zou zijn om een aerox/nitro blok onder mijn scoot te monteren?

greetz

waar een wil is is een weg.
je moet wel een nieuwe ophanging lassen aan het frame.
dan heb je wel een dik blok onder je scoot. MINA POWER:W

edit: een peug heeft de ophanging onder like pia. maar ik denk dat je toch wel frame zal moeten verlassen

x8r_racing said:

greetz
Ik meet het wel op voor je, ik heb hier een mina blok en een honda x8r subframe. Ik edit 'm zo wel

hmm al geprobeerd... maar bij hondax8r zitten de ophangpunten te laag vergeleken met minarelli, dan zou je spruitstuk er nooit meer oppassen... je kunt beter met piaggio gaan kijken..

een maat van me heeft ooit zijn x8rs verbouwd en er een pia blok onder gefixt. hij heeft het setje nog liggen. omdat ie zijn x8rs heeft verkocht met ori blok. (er is duz nix verlast aan het frame) wel bij de ophaning van de 8erveer op het blok.

als je intresse hebt, pm maar. zijn forum naam is "parle".

Back