This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

X8R -Dark Angel-

thx,
ik heb em gepmt.

updates:

1. Heb me daarnet ff bezig gehouden met me naftank te verwijderen, en een mooie vlakke inox plaat boven mijn wiel te plaatsten in plaats van het zwarte kapje dat te laag kwam en waar een lelijk uitsteeksel aanzat.

2. Heb van de kerstman een sigma BC600 teller gekregen, heb dus ook net het magneetje op de velg naast me remschijf geplakt met silicone (wit). Nu eens zien hoe stevig het wordt en dan eventueel er nog een stripje rond doen om zeker te zijn dat het niet gaat vliegen. Dan moet ik nog ff de sensor fixen, maar dat moet geen probleem zijn.
Hopelijk kan ik dan zien hoe snel ik ga :d

Jelle RV said:
afgrijselijk die malossi sticker op de demper.......

@Jelle RV
is er maar dagje opgeweest, scoot is er niet eens mee buiten geweest

@C4rN
Weet je misschien of je maat ook email of msn heeft? Zou het zo snel mogelijk willen weten voor dat blok .

greetz

volgens mij zou je met een mina blok het blok meer naar vore kunne plaatse omdat de ophanging boven zit.

maar ik zouw voor een pia blok gaan

vraagje:
weet er iemand waar ik een andere benzine tank kan bestellen? eentje van 7 liter ofzo, moet gewoon in me bak passen. Ook liefst een waar ik gewoon benzine slang en vacuum slang gwn kan op aansluiten.

greetz

heel leuk, een keer eens iets anders dan een aerox of een zip! maar zou er toch een ander blokje onder plaatsen omdat uit een vert niet zoveel valt te halen

Marcel said:
lijkt me beetje onnuttig, aangezien een karttank vanzelf al vaccuum gebruikt

Bedoel je dat als ik karttank koop, en gewoon mijn darmpjes aansluit (van vacuum dat naar spruitstuk gaat, en bezine naar carbu) dat het perfect zal werken, ookal zijn de aansluitingen boven aan tank in plaats van onderaan (bij origineel).
Dat zou natuurlijk wel goed zijn

greetz

ah hier is je project pagina...
is wel cool als iemand anders het nu wel zou fixen :W
je moet maar zien of je mn aangepaste blok wilt hebben

heb je een vaccuum op je spruitstuk nu?
anders hoeft het niet, ik had alleen de benzine leiding op me carb en de andere slang in me buddy slingeren..
zo werkt dat met een karttankje, gewoon ff een paar keer sucken aan de andere slang en de peut stroomt naar beneden :W

//edit, als je dus wel een vacuum op je spruitstuk hebt, probeer dat ff af te dichten :!