WNH rox

jongens ff dat jullie het weten ik ben hoofdverdachte in een politie zaakje wat mij 7000 euro kan gaan kosten terwijl ik niks heb gedaan serieus maar als ik echt prijsje moet betalen dan zit ik diep in de penarie en zal waarschijnlijk me scooter moeten verkopen

malossi_aero said:
jongens ff dat jullie het weten ik ben hoofdverdachte in een politie zaakje wat mij 7000 euro kan gaan kosten terwijl ik niks heb gedaan serieus maar als ik echt prijsje moet betalen dan zit ik diep in de penarie en zal waarschijnlijk me scooter moeten verkopen

das kut man 8P kan je het niet bewijzen dat je het niet bent ofzo?

zou echt balen zijn man. vind het een vet project ;(

malossi_aero said:
vernieling van wat dingen op oud en nieuw en ik ben aangewezen achter een raam door een getuige.
heb vandaag 7,5 uur moeten zitten.

als ze je aanwijzen zal je er toch wel bijgeweest zijn eh.

malossi_aero said:
ben er ook wel bijgeweest maar heb niks gedaan en weet die agent zelf ook alleen gebrek aan bewijzen.

gebrek aan bewijzen dat je het NIET was ?

laat hun maar bewijzen dat jij het wel was :)

ook nog ff offtopic: vrienden van mij hebben ook 13 uur vast gezeten. ze hadden zogenaamd een raam ingegooid en 1 iemand was door de getroffene aangewezen, terwijl ze totaal nix hadden gedaan. uiteindelijk wel vrijgelaten, na gebrek aan bewijs. als dat bij jou ook zo is heb je dus wel een kans (lijkt mij)

ciao&suc6

thnx maar ik ben toch aangewezen van achter zo'n spiegel raam geval.
dat is hun bewijs en nog eens een pak vol met hoe de dader eruit ziet en ik en de echte dader waren dus hetzelfde gekleed, misschien dat de dader nog gaat bekenen want ik weet wie het is.

Iedereen kan nu wel zulke antwoorden geven, maar ik weet hoe het is, als je nix hebt gedaan.. Domme antwoorden heb je nix aan..1!

Kerel ik hoop dat je rxo bij je blijft..:(

malossi_aero said:
thnx maar ik ben toch aangewezen van achter zo'n spiegel raam geval.
dat is hun bewijs en nog eens een pak vol met hoe de dader eruit ziet en ik en de echte dader waren dus hetzelfde gekleed, misschien dat de dader nog gaat bekenen want ik weet wie het is.

yo komt wel goed hoor, maar die kleintjes hebben ook schuld dus zeg dat ook tegen ze.
Zou er in ieder geval niet niks aan doen anders naait molenaar je toch wel hij heb gewoon hekel aan je.
Dus aerox moet gewoon blijven!

owkee mensen ik heb nog even een vraagje voor jullie ik wil mijn blok, carterdeksel, velgen, waterpomp, remklauw laten verchromen maar alleen me uitlaat zou dan aan de achterkant niet verchroomd zijn.
denken jullie dat dan ook zou moeten of is het zowiezo al overdone dan?
heb geen flauw idee wanneer dit overdone is namelijk misschien weten jullie meer.

Back