WNH ado Zip

dat kopje kan ik monteren, dan moet ik eerst de cillinder iets aanpassen maargoed dat kan. en die pijpen, heb al aangegeven dat ik ze best wil testen, we hebben 5 pijpen getest maar als jij denkt dat die pijpen beter zijn dan wil ik ze best testen maar ik ga niet naar jou toe als ik bij van wijk gratis kan testen of bij boerenschuur tuning tegen een kleine vergoeding + dit zit zo goed als om de hoek.
 
Last edited:
Dus Heiko...dan moet je maar naar Zoetermeer komen ;)

En over dat rolletje vervangen, Sander & ik zagen pas na de laatste vrije run dat hij onder zijn powerband zat we kwamen pas aan het einde van de middag kijken, omdat Sjaak niet teveel risico wilde lnemen in de omloop heeft hij maar een hele kleine verandering in de rollen gedaan, van 3,65 naar 3,6gram...ding zat toen alsnog pas aan het einde van de baan @ 14.2k wat hij eigenlijk gewoon vanaf het begin moet draaien :)
 
Dus Heiko...dan moet je maar naar Zoetermeer komen ;)

En over dat rolletje vervangen, Sander & ik zagen pas na de laatste vrije run dat hij onder zijn powerband zat we kwamen pas aan het einde van de middag kijken, omdat Sjaak niet teveel risico wilde lnemen in de omloop heeft hij maar een hele kleine verandering in de rollen gedaan, van 3,65 naar 3,6gram...ding zat toen alsnog pas aan het einde van de baan @ 14.2k wat hij eigenlijk gewoon vanaf het begin moet draaien :)

Pronk jiju snapt best, dat ik niet bezig blijf, ik bied van alles aan, maar meneer dnekt weer aan 50 eurie, twerijl hij gegarandeert een prestatie krijgt.

snap je, ik moet er tijd en energie in stoppen, en dan achteraf weer dat gezeik dat altijd alles te duur is ;)

vind t prima

- kopje aanpassen
- pijp aanpassen
- carb bewerken

ik wil enkel zeggen dat na een jaar er niks verbeterd is, en dat ik opties bied, en dat t zoals altijd van TWEE aknten meot komen, die pijpen zijn niet van mij...dus kan ze niet door heel nl meenemen.
 
Dus Heiko...dan moet je maar naar Zoetermeer komen ;)

En over dat rolletje vervangen, Sander & ik zagen pas na de laatste vrije run dat hij onder zijn powerband zat we kwamen pas aan het einde van de middag kijken, omdat Sjaak niet teveel risico wilde lnemen in de omloop heeft hij maar een hele kleine verandering in de rollen gedaan, van 3,65 naar 3,6gram...ding zat toen alsnog pas aan het einde van de baan @ 14.2k wat hij eigenlijk gewoon vanaf het begin moet draaien :)

Pronk jiju snapt best, dat ik niet bezig blijf, ik bied van alles aan, maar meneer denkt weer aan 50 eurie, terwijl hij gegarandeert een prestatie krijgt.

snap je, ik moet er tijd en energie in stoppen, en dan achteraf weer dat gezeik dat altijd alles te duur is ;)

vind t prima

- kopje aanpassen
- pijp aanpassen
- carb bewerken

ik wil enkel zeggen dat na een jaar er niks verbeterd is, en dat ik opties bied, en dat t zoals altijd van TWEE kanten moet komen, die pijpen zijn niet van mij...dus kan ze niet door heel nl meenemen.

mijn eigen sprinter kost genoeg tijd EN geld
 
Sjaak, lekker zelf rijden, gewicht boeit geen reet, mijn 80 kilo heb ik ook een 7.21 meegereden:p


En de weersomstandigheden van afgelopen zondag hebben ook invloed op het presteren van rijder en machine:#
 
update dan maar.
na een heel slecht seizoen met de zip achter de rug te hebben, wat eigenlijk meer aan de rijder lag dan aan de zip staat de zip nu te koop.
ik ga volgend jaar alleen nog verder met het frame, hoop dat dit dan mijn laatste jaar is want begin het nu toch wel een beetje te zien als een slechte verslaving.
hoop dat ik iemand anders blij kan maken met dit ding.
link naar de verkooptopic: http://forum.scooterforum.net/forum...en-ook-de-wnh-zip-wordt-hier-verkocht-161482/
 
Back
Top