WNH ado Zip

jup, mis nog membraankleppen, uitlaat, buitenkop en een vsnaar, naar zoals ik net al aangaf, ik ga erst even leren en mijn pw week goed afronden en dan ga ik het afmaken, veel werk is het iniedergeval niet meer
 
Wat ga je nu doen met die Zip? Reglements geldig maken of Scooter Speciaal knallen? Ben benieuwd naar je/jullie tijden, ziet er allemaal netjes uit.
 
ja, pfff ik weet het nog niet:S vind het iniedergeval goed kut, zo worden er trouwens wel heel veel mensen afgekeurd in de scooter 70, zal maik ook leuk vinden met ze carbon kapjes zonder onderkuip
 
Denk dat ik alles ga verkopen, ben er ff goed overna aan het denken, misschien dat ik het blok en frame houd en dat ik dan een paar gare oude kapjes erop gooi. jullie horen et wel, eerst leren. zowiezo geen scooter special.
 
Mensen die het forum niet in de gaten houden worden allemaal afgekeurd. Wel jammer, ben benieuwd wat voor tijden er mee gereden kan worden. Hij oogt licht, en als die ook een beetje vermogen heeft... Succes er verder mee.
 
Mensen die het forum niet in de gaten houden worden allemaal afgekeurd. Wel jammer, ben benieuwd wat voor tijden er mee gereden kan worden. Hij oogt licht, en als die ook een beetje vermogen heeft... Succes er verder mee.

Mensen die het reglement niet nalezen worden afgekeurd indien nodig. Wij zijn ook telefonisch en per email bereikbaar voor niet-forummers, dus lijkt me niet van toepassing.
 
Mensen die het forum niet in de gaten houden worden allemaal afgekeurd. Wel jammer, ben benieuwd wat voor tijden er mee gereden kan worden. Hij oogt licht, en als die ook een beetje vermogen heeft... Succes er verder mee.

zip weegt 45,6 kg, laatst gemeten vermogen was 22,1 vrij, en 22,1 geblokeerd, heb een beetje problemen met banken nog maar had wel verwacht dat het later hoger zou gaan scoren, wordt trouwens gesponsord door hans van wijk motoren en maak daar gratis gebruik van de testbank, rijder was 55 kilo.
ik zal alleen nog vragen of ik de gaten met tape af mag dichten, de rest zal me namelijk wel gaan lukken, denk niet dat ze het tape toelaten, dan zal ik het gaan verkopen, zal het waarschijnlijk wel 13 april nog steeds op meppel staan maar dan zal me rijder uit de super special klasse er maar een paar runs op maken, ben zelf namelijk ook wel benieuwd wat het doet, die rijder weegt btw 52 kilo
 
Last edited:
Jammer kerel, ik vind het echt doodzonde maar ik denk dat heel veel mensen hetzelfde moeten doen dan jou, vorig jaar was de keuring nog normaal dit jaar vind ik het allemaal een beetje te :(

Dessalnietemin succes er verder mee :#
 
ja, pfff ik weet het nog niet:S vind het iniedergeval goed kut, zo worden er trouwens wel heel veel mensen afgekeurd in de scooter 70, zal maik ook leuk vinden met ze carbon kapjes zonder onderkuip

Ik had het al gelezen jah.

ooh ooh wat ben ik weer blij :S
zitk weer met dat kut probleem, ik dacht dat dat gewoon mocht, want kheb vorrige jaar zowat hele jaar zonder onderkuip gereden , en toen was het totaal geen probleem :S

maarja ik maak wel een onderkuip dan 8P

maargoed ondanks dat, ik vind je zip gewoon zeer , zeer , zeer bruut :D
 
Sjaak ik zag dat je er niet meer uit kwam,als je echt scooter 70 wilt rijden zal dit de oplosing wezen.

Je gaten dicht stoppen met kauwgum,en dan een sticker over je kappen set heen

Of Ze dicht plamuren en je kap opnieuw laten spuiten en hopen op geen kleur verschil.

De gaten zaten erin voor de koeling zoals je zegt,waarom plaats je radje niet aan de onderkant van je scooter? voorvorken iets omhoog voor de rest heel vet ding :W zal jammer zijn als je hem toch niet klaar maakt voor scooter70
 
ik zou een hele hoop kunnen doen en het ding klaar maken voor de scooter 70, heb hier simpelweg geen zin in, ben minstens 1 avond per week bezig geweest met de zip of het sprintframe, dit is hoe ik hem wou hebben, had ook niet verwacht dat dit afgekeurd zou worden aangezien ik van mening ben dat dit gaten voor en achter de radiateur zijn. is maar net hoe je het ziet.
geen gat in de binnenkap voor stuurdemper is natuurlijk helemaal idioot, dit kan ik echt niet begrijpen dat je daarvoor afgekeurt wordt. iig heb ik inne net een mailtje gestuurd dat de rijder voor de zip uitgeschreven kan worden. als de zip voor meppel nog niet verkocht is is die uiterraard wel aanwezig op meppel, tezamen met het sprintframe.
bij deze is de zip dus te koop
 
Het regelement is ook een vd redenen dat ik gestopt ben, slaat nergens op. En maken het voor iedereen en ook voor hun eigen veels te moeilijk.

Jammer, was een mooie scooter 70 scooter geweest!
 
Erg jammer sjaak!
maar ik snap je volkomen!

precies zoals erwin zelf al zegt, sbo maakt het moeilijk voor zichzelf en voor iedereen, maarja volgens de sbo zelf, wouden wij die allemaal zelf?
ik heb in ieder geval al nooit ingestemt op die soort regeltjes, maarja goed.
helaas moeten we er toch aan geloven, ik moet ook nog maar eens zien hoe ik een mini underseat :L ga maken :)
 
Back
Top