WNH rox

fuck die naad, die naad is tof:D lekkere flinke kier tussen me kappen:D ajoh oordel maar als alles in elkaar zit, ikzelf stoor me er niet aan iig.
ja die blom is echt walgelijk he, kan je niet op bouwen op die gozer, zo lang wacht ik al op me afgedraaide velgen en nou zegt die dat hij er geen zin meer in heeft, hij wilt eerst op vakantie:P

voor de mensen die mij ook van gezicht kennen, een kleine update:D me mat is eraf:P misschien komt het aan als een lichte schok maar opzich ben ik er niet ontevreden mee:D
 
Sjaak,
Ding is vet!!

Maar.....
-Ander stuur.
-Lichtere velgen, iig voor.
-Voorband is GAY.
-Buddybak moet vol met gaten, voort gewicht, sje weet togg.
-Voorvork gaat doorslaan op zo'n manier.
-Voorvorkpoten moeten gepolijst.
-Cilinder is nu beter ondertussen.
-Mijn oude Galfer staat op jou scooter minder mooi;)
-Enne .... Frame moet lichter

Voor de rest prima ding, haha.
Ciao
 
ja mat is bewaard enne marly zeg jij nou maar niks met je zwarte tape scooter:D mijn spullen zijn mooi:D en van voorband ik weet het man maarja zijn geen chille bandjes, misschien ff kijken naar een lichtere kleinere velg die mooi overeen komt met mijn achtervelg
 
Wel erg jammer Sjaak ik vond dit tog wel een super nette aerox die vooral erg licht woog denk ik,Maja aan je scooter sleutelen is natuurlijk het alle leukste van alles,super veel suc6 met je pia scooter dacht (zipaaa)Ben benieuwd wat voor moois je daar van maakt :W
Suc6 met de verkoop maar dat komt vast wel goed.

Groeten Delano
 
Back
Top