WNH ado Zip

Mja, je kan natuurlijk ook gewoon voor de fun meerijden. Winnen doe je toch niet, daar heb je veel meer budget en tijd voor nodig.

Ik zit ook scooterspecial, mijn kappen hebben geeneens gaten/scooter niet verlengd/alle kappen erop, maar omdat mijn kappen gepoly-ed zijn, zit ik scooter special. Maakt mij niet uit, want scooter 70 had ik ook niet bij de top 5 gezeten.

Lekker meeknallen en veel lol hebben, is veel leuker dan zo serieus. Rijdt dan lekker voor jezelf, elke keer je eigen tijd zien te verbeteren.
 
dunno, maar ik zou dan toch op straat gaan rijden ipv "voor jezelf" op een meeting.

En nee, de moraalridders hoeven niet te gaan janken, want je gaat natuurlijk niet door een woonwijk knallen...


Het is gewoon erg jammer dat er eigenlijk zo een goede scooter wordt afgekeurd door een paar gaten.
 
Mja, je kan natuurlijk ook gewoon voor de fun meerijden. Winnen doe je toch niet, daar heb je veel meer budget en tijd voor nodig.

Ik zit ook scooterspecial, mijn kappen hebben geeneens gaten/scooter niet verlengd/alle kappen erop, maar omdat mijn kappen gepoly-ed zijn, zit ik scooter special. Maakt mij niet uit, want scooter 70 had ik ook niet bij de top 5 gezeten.

Lekker meeknallen en veel lol hebben, is veel leuker dan zo serieus. Rijdt dan lekker voor jezelf, elke keer je eigen tijd zien te verbeteren.

Door polyester kappenword je niet afgekeurd hoor na mijn weten!!!
L&M kappenzijn gewoon toegestaan of ineens moet deze regel ook verandert zijn
Volgend jaar bestaad er geen eens meer een scooter70 dan is het gewoon stnd klasse erg jammer SBO verneukt echt gewoon alles
 
wanneer ik er geld voor heb, misschien als ik de zip verkoop heb ik het weer wat ruimer.

big b nrg, waarom trouwens die opmerking over het budget en tijd dat ik er in zou moeten steken? begrijp die niet helemaal. waarom zou ik niet kunnen winnen? ik zeg niet dat ik het wel doe maar vind het nogal een rare opmerking zo.
 
Last edited:
Ik vind het ook een rare opmerking, denk dat oa Maarten enzo mooie voorbeelden zijn. Geen scooterzaak of heel team achter zich en toch vooraan rijden ;)

@Sjaak, erg nette zip! en erg jammer dat de regels zodanig zijn veranderd dat hij niet meer regelementair is. (heb er zelf ook erg veel gezeik mee gehad)
 
Ik vind het ook een rare opmerking, denk dat oa Maarten enzo mooie voorbeelden zijn. Geen scooterzaak of heel team achter zich en toch vooraan rijden ;)

@Sjaak, erg nette zip! en erg jammer dat de regels zodanig zijn veranderd dat hij niet meer regelementair is. (heb er zelf ook erg veel gezeik mee gehad)

en hierdoor worden veel meer gevallen zoals deze veroorzaakt. de mailing van inne vond ik dan ook zeer netjes.

erg jammer want de zip ziet er gelikt uit:P erg netjes altijd, heb vorig jaar nog vaak sprintjes tegen je (de zip met berijder?) getrokken.

veel succes met het sprintframe:W
 
Door polyester kappenword je niet afgekeurd hoor na mijn weten!!!
L&M kappenzijn gewoon toegestaan of ineens moet deze regel ook verandert zijn
Volgend jaar bestaad er geen eens meer een scooter70 dan is het gewoon stnd klasse erg jammer SBO verneukt echt gewoon alles

De kappen moeten de orignele vorm hebben dan. Bij ons de vorm aardig veranderd (underseat en achterkant) en dus niet toegelaten in Scooter70. Verder ben ik het wel met bram eens, ik doe het ook voor de fun en als ik Sjaak was zou ik me overschrijven en de verkoop van de scooter lekker een jaartje uitstellen :)
 
nou wegens het veranderen van de gatenkaas regel kan de zip toch nog deelnemen dit jaar aan de scooter 70 sprints, dus het ding maar verder klaargemaakt, ook het sprintframe helemaal klaar gemaakt voor meppel.

[Ir]http://i26.tinypic.com/2zejxb5.jpg[/Ir]

[Ir]http://i27.tinypic.com/34rhv1w.jpg[/Ir]

[Ir]http://i28.tinypic.com/zssd5g.jpg[/Ir]

[Ir]http://i25.tinypic.com/14t8t4k.jpg[/Ir]

[Ir]http://i31.tinypic.com/xc9iyo.jpg[/Ir]

[Ir]http://i25.tinypic.com/301zy2r.jpg[/Ir]

toen 2 dagen voor meppel even lekker gaan oefenen met de rijders en we kwamen er toen achter dat het sprintframe dus eigenlijk te lang is voor de rijder, 2 dagen voor meppel is daar helaas weinig aan te doen.
dusmaar hopen op het beste.

meppel: sprintframe heeft geen grip omdat rijder te ver naar voren zit en er dus weinig gewicht op het achterwiel staat, het ding burnt dus als een gek. ook maar een tijd gereden van 7,75 op de eerste run. 2de run is niet meer gekomen, 4 scooters nog voor ons en het wordt afgelast. had net samen met heiko en dex het nos aangesloten, tenminste, mis 1 leiding die ik 3 feb al besteld heb, deze is nog steeds niet binnen dus mocht van dexter wel die leiding lenen. dus nos testen komt wel een andere keer.
zip daarintegen ging wel erg goed, alleen balen dat hij 1 run maakt van 7,38 met 0,28 reactie tijd. daarna het ding maar afgesteld want draaide te veel toeren maakt hij vervolgens 2 keer een valse start, dus meer zat er niet in. wel veel geleerd van meppel.

2gx4h02.jpg


241o6d3.jpg


14mtc9j.jpg


199ssp.jpg


2zjl7k1.jpg
 
ze zagen er weer goed uit, zipje komt ook lekker vooruit!

framepje zit wel wat "beweging" in zag ik in de rij, balhoofd enz geeft een beetje mee of niet?

de tijden gaan helemaal goedkomen, zit potentie in:W
 
Beweging in het frame valt wel mee. Voor zoetermeer word het frame ingekort (door lengte van de rijder), dan gaat automatisch het 'zwakkere' punt eruit.
 
klein verslagje na sprint zoetermeer
ding voor de sprint eens goed afgesteld bij boerenschuur tuning, pk winst van ongeveer 1,5pk dus was niet verkeerd, jammer dat dit alleen niet resulteerde in veel snellere tijden want ding liep over het algemeen ook gewoon veel beter.
ding was op zoetermeer goed snel iig maar had al gauw door dat ik nog flink wat mis als ik kijk naar de constante tijden van wehrman.
zip is gekwalificeerd met een tijd van 7.14 en 0,14 reactie geloof ik, het kon de hele dag al 7.0 rijden zonder reactie dus konden wel ver komen hoopte ik, enige probleem is dat mijn rijder echt een mongool is want die gast heb gemiddeld een reactie tijd van 0,3 ongeveer, die 0,14 was dus een uitschieter.
dus in kwartfinales de jongen nog is flink opgepept en kijken of het hem ging lukken als die gewoon beetje mee ging tellen met de lampen. dit resulteerde in een reactie tijd van 0,06 dus was daar vet blij mee, het reed wel een tijd van 7,21 dus dat vond ik dan wel weer wat minder, maar er zit dus toekomst in die jongen dacht ik.
toch door naar halve finale gelukkig en hoopte dan toch wel op een beker op de thuiswedstrijd. maar mijn rijder is weer eens leuk langzaam en laat een reactie tijd zien van 0,3/0,4 ofzo. tijd van 7,36 geloof ik.
dus daar ging de beker aan onze neus voorbij door die teringlul.
kreeg ook nog is te horen dat mijn rijder leuk de 27ste een vakantie geboekt heeft dus dat hij op hengelo niet kan rijden dus ik ben flink pissed eigenlijk.
en het frame wou niet starten gister dus die heeft niet gereden.

ook leuk om te zien, let op zijn houding en de tijd aan de andere kant die al tikt.


edit: kan ook een burn zijn die hij zet, is iets logischer
 
Last edited:
breng dat hopk nou maar langs, gooi mijn kopje erop, hoor er alleen maar goede verhalen over.

en laten we die pijphjes eens testen, want weetz eker als ik er een speciale voor maak t ding zeker een pk meer moet kunnen scoren.

en dan mag de rijder lekker slapen, rijd je sowieso onder de 7,0
 
lekker zelf sprinten dus;)

iedereen denkt dat licht goed is, maar als k dit zo hoor kan je nog beter jezelf erop zetten.

veel succes over 2 weken
 
breng dat hopk nou maar langs, gooi mijn kopje erop, hoor er alleen maar goede verhalen over.

Jammer dat je twijfelt over onze prestaties..-:-

Ding stond gewoon niet scherp op Zoetermeer...., sproeier te groot, 4 a 500 toeren naast de powerband etc...

Jammer, maar in Meppel??? gaat het je vast weer beter af :!
 
Jammer dat je twijfelt over onze prestaties..-:-

Ding stond gewoon niet scherp op Zoetermeer...., sproeier te groot, 4 a 500 toeren naast de powerband etc...

Jammer, maar in Meppel??? gaat het je vast weer beter af :!

Ik denk dat Heiko meer doelt op de tuning van het blok (wat wij dus niet gedaan hebben)dan op de afstelling. Ding stond gewoon prima afgesteld alleen durfde Sjaak het niet aan om hem zo scherp te laten staan @ de sprint denk ik.

Het ding moet idd met de huidige setup ook onder de 7 kunnen rijden. maar een extra pk-tje erbij is nooit weg natuurlijk.

*edit* en volgende sprint is Kloosterzande ofzo geloof ik.
 
Sjah..

Wie weet... Als ik die hokken zo zie blazen, wil ik ook wel graag een Big Bore blok in elkaar draaien..

Maar het levert me zelf niks op, dus waarom zou ik er aan beginnen :P?
 
Jammer dat je twijfelt over onze prestaties..-:-

Ding stond gewoon niet scherp op Zoetermeer...., sproeier te groot, 4 a 500 toeren naast de powerband etc...

Jammer, maar in Meppel??? gaat het je vast weer beter af :!

ik zeg niks over jullie prestaties, ik zeg dat ik een kopje heb gemaakt en dat het al een jaar NIET gebruikt wordt, daarbij komt, dat de pijp niet goed genoeg is, en ik er 2 heb liggen die (bijna) zeker meer scoren, en vanwaar uit we een PERFECTE kunnen maken.

ik maakte het blok, de dag erna zonder testwerk reed het 7,04 zonder reactie, en in de tussentijd is er niks vebeterd en de spullen en tips die ik geef aan sjaakie worden niet uitgevoerd, de afstelling van het ding, daar twijfel ik echt niet aan.

ow ja, die opmerking van dat hij 400/500 toeren naast zn powerband zat vind ik dan weer zonde, want ik twijfel niet aan jullie prestaties, maar rolletjes vervangen is zo gebeurd, dus dat is jammer dat je t meld ;) want dan ga je weer sneller twijfelen.
 
Back
Top