WNH rox

UPDATE 10 ook in eerste post
<31 jan>
deze update vind ik heel erg mooi!!!

mijn nieuwe super vette pijp!!!!!!!!
pict01039of.th.jpg

pict01044vz.th.jpg

pict01068yg.th.jpg

pict01078mx.th.jpg

pict01088fq.th.jpg

pict01098sw.th.jpg

pict01107yb.th.jpg

pict01112ab.th.jpg

pict01124nk.th.jpg

de c21 heb ik als het goed is al verkocht.

Last edited:
Hebo Racing IV is zeker heeelll vet (effe demperklem polijsten)

Maar is niet bepaald een uitlaat om in de badkamer te fotograferen 8P

Hopen dat ie lekker knalt, denk je dattie beter gaat presteren dan de c21?

dieselmaniac said:
dat ie een stuk duurder is hoeft niet gelijk te betekenen dat ie beter is dan de c21 hoor :+

staat daar iets in die zin wat daar op duid dan?
nee vriend en ik zeg alleen dat ik gewoon een gevoel heb dat het beter op me cross gaat lopen.

hEuhj

Ckur fet pijpje man!! hope dat die ff goed vlamt:D en dat die ff beter vlamt dan c21:)
en de opbouw ziet er ook goed uit:) stuurtje vink ook vet met hebo tellertje:)

gReatZs mArk..

omdat ik al eens met een hebo racing 2 heb gereden en dat beviel mij heel goed en ik denk omdat de cross veel koppel heeft en de hr4 ook dat het een goede combinatie is maarja dat zie ik later wel weer als ik het getest heb.

malossi_aero said:
omdat ik al eens met een hebo racing 2 heb gereden en dat beviel mij heel goed en ik denk omdat de cross veel koppel heeft en de hr4 ook dat het een goede combinatie is maarja dat zie ik later wel weer als ik het getest heb.

Hebo racing pijpen zijn juist hoogtoerig vrind...is dus laag koppel :! Maargoed, we zien wel wat eruit komt toch, ben erg benieuwd naar wat de hr4 doet!

UPDATE 11
<6 feb>

Heb een andere carterdeksel op de kop kunnen tikken in ruil voor mijn oude, deze is ook niet echt mooi moet ik zeggen maar het bewerken ervan is best goed gelukt vind ik zelf.
pict01145ch.th.jpg

ik zit te twijfelen wat ik nu nog moet gaan doen met oa velgen enzo,
tijfel tussen wat stuff
-coaten
-verchromen (behoorlijk duur)
-chroom spuiten
-polijsten

het liefst ga ik voor polijsten dan doe ik dit met een maat van me die best goed is maar wil dat die blinggehalte wel heel erg hoog word dan.

laat ik eerst maar beginnen om de carterdeksel ff in de verfafbeit te zetten en daarna ff goed op te schuren want overal zitten van die schaafplekken enzo.

Last edited:
Back