WNH rox

UPDATE 12
<14 april>

lange tijd niks van me laten horen

nou ik heb mijn blok/cillinder terug van rsb met wat overige delen, zeer netjes vind ik zelf.
zWv12489.jpg

A7z12577.jpg

aiN12601.jpg

ik zag ook nog een leuk lijstje staan van iemand die wat onderdeeltjes verkocht wegens het stoppen van ze project dus daar nog ff een bougie en een bougiekabel van gekocht.

ook heb ik antonrox van het forum gevraagt voor een buddy hoesje en deze heb ik alweer binnen ook, heel erg bedankt nog he anton.
1sk12624.jpg

IS NOG NIET STRAK GETROKKEN HE MAAR DAT ZIEN JULLIE ZELF OOK WEL DENK IK.

mijn velgen, voorvorkpoten, carterdeksel en waterpomp liggen op dit moment bij jansen chroom bv en dat komt waarscheinlijk al weer over 2 weken terug via bojt.

Goed bezig kerel, alleen misschien een ander ontwerp verzinnen voor de zadel? Maargoed, eerst kijke of het zo mooi is op de scooter eh :p

ik vond de zadelhoes zelf wel mooi eigenlijk:s
troepa: muil houwe want jij zou vorige week al foto's ervan maken sjoerd.

wat vinden jullie het lelijkst aan de zadel dan?

weten jullie trouwens hoe ik dat moet gaan doen met de vacuum van de carb want volgens mij zit er geen vacuum op en op het carttankje wel.

Gwoon de kleuren en die strepen en die letters...ik vind er gwoon nix moois aan...maja je meot doen wat jij mooi vind natuurlijk ;)

Kvind het zadel ook niet echt mooi, die strepen zitten raar, kleuren zijn beeje vaag, en k vind t ergste die letters erop... geen mooi lettertype en khad zo ook anders erop gezet.. horizontaal ipv diagonaal.
Maar zoals al word gezegd het is jou scooter dus als jij t vet vind gewoon dr op gooien ;)
succes verder

wacht nou eens eerst op een goede scherpe en duidelijke foto van als het dekje gespannen is :rolleyes:

@ Erwanes onder mij: vind je dit een duidelijke foto dan? ik kan nieteens goed zien watvoor kleur het is, zowiezo valt het heel anders uit als het gespannen is, in het zonnetje staat en een GOEDE duidelijke foto gemaakt is..
dus die conclusies die er nu allemaal al getrokken worden vind ik een beetje vooroordelen.. :rolleyes:

Last edited:
malossi_aero said:
ik vond de zadelhoes zelf wel mooi eigenlijk:s
troepa: muil houwe want jij zou vorige week al foto's ervan maken sjoerd.

wat vinden jullie het lelijkst aan de zadel dan?

weten jullie trouwens hoe ik dat moet gaan doen met de vacuum van de carb want volgens mij zit er geen vacuum op en op het carttankje wel.

zal ik dan maar deze week goeie fotos maken? ziet er nu niet uit natuurlijk met je intertoys camera ;)

en anders kom ik wel ff fotoz voor je schieten , wil namelijk je blok nog wel eens zien ;)

Greetzzz

Ps help me er ff aan herrineren dat ik op msn die fotoz van die Hr4 stuur ..

nou komen jullie maar en als jullie er zijn hangt me blok er misschien al onder en zit het helemaal in elkaar, ga ik misschien vandaag doen moest nog wat klein grut hebben moet wel opschieten want wil klaaswaal en jubbega zeker niet missen.

Back