WNH rox

nouja ik weet niet ik zat er net ff naar te kijken en vind dat het gat rechts boven eigenlijk wel veel ste groot is geworden, was denk ik wel mooier geweest als dat ongeveer hetzelfde zou lopen als die onderste.
maarja ik ben er nog niet klaar mee misschien verander ik de onderste nog wel ff en er komen nog wat gaatjes in.

troepa: volgens mij komt er helamaal geen tot bijna geen kracht op te staan omdat het daar niet op leunt dus dat is volgens mij niet zo'n probleem.

het moet zo iets gaan worden:
carterdeksel8mw.th.jpg

Last edited:
carterkap ontwerp ziet er goed uit !
blokje ook netjes gestraalt :W

gaat de goede kant op, hoop je snel es te meeten... ciao, jasper

nog ff wat jongens, ik zoek met spoed een waterpomp van een speedfight dus als iemand er 1 heeft liggen of iemand kent die er 1tje heeft laat het me dan ff weten.

UPDATE 8
<jan 18>
KYMCO schiet ook wel op ziehier wat de slecht kwaliteit foto's.

nieuw stuurtje
pict00900zz.th.jpg

pict00911ca.th.jpg

het cillindertje dat pas bewerkt is door mrg lader, carters ook trouwens.
pict00921iv.th.jpg

zoek trouwens met spoed een waterpomp voor peugeot dus als je wat weet graag.

Last edited:
hey ff vraagie waar heb je die kvs slangen toch weg..die doorzichtige,en zjin ze btw ook hittebestendig voor de kvs en slaan ze niet bleek uit:???

maar eerder wilk weten waar je die weg hebt?>kan ze nergens vinden:|

lahman ofzo heete die zaak.
de kappen worden binnenkort gespoten door een vriend van me en word weer lila parelmoer en de kappen van me broertje (kymco) worden donker rood mettalic en dat is aankomende week ofzo al.

malossi_aero said:
lahman ofzo heete die zaak.
de kappen worden binnenkort gespoten door een vriend van me en word weer lila parelmoer en de kappen van me broertje (kymco) worden donker rood mettalic en dat is aankomende week ofzo al.
niet een zaak hier in de buurt die zo heet:|..maar oke thankz voor info;)

nee heet iets met lahman iets in die richting weet het niet precies en nee het is niet gewoon tuinslang frek zo dom ben ik nou ook weer niet.

UPDATE 9 ook in eerste post
<jan 22>

WNH KYMCO
zijn alweer wat verder gekomen hiermee, aantal kappen zijn gespoten
(nog niet af) en de carterdeksel + velgen zijn wit gecoat en de voorkap is bewerkt voor de radiateur er moet allen nog een lamp inkomen.
011sb.th.jpg

028eq.th.jpg

039fq.th.jpg

040pb.th.jpg

054hf.th.jpg

065wy.th.jpg

WNH ROX
frame is gecoat in het grijs
18hu.th.jpg

29tc.th.jpg

mijn velgen zijn nu ok klaar om verchroomd te worden dit is nu dus gestraald.
35fd.th.jpg

mijn blok en cillinder zijn nu trouwens naar rsb, ik was niet tevreden over hetgeen wat door xsh was gedaan verder wil ik hier niets meer over kwijt.

Last edited:
vandaag was eigenlijk de deadline van de kymco.
mijn broertje is vandaag 16 geworden maarja niet getreurd hij heeft toch zijn certificaat nog niet.

ik vind mijn carterdeksel niet zo geslaagd dus heb ff nieuw ontwerpje gemaakt zeg ff wat je ervan vind a.u.b

carterdekselbewerkt8en.th.jpg

Last edited:
Back