WNH rox

jongens ik wil nu graag ff niks meer over dat boutjes en moertjes gedoe horen ik heb het gelast daar is niks meer aan te doen.
als dat boutjes moertjes zo goed zou zijn waarom zetten ze dan niet gewoon framepjes in elkaar met dat, d8 toch echt dat dat gelast was hoor!!! maarja daar hebben jullie vast wel weer andere meningen over maar die hoor ik nu liever niet meer.
 
Bestbitch said:
Er is er maar 1 die dat haalt :W (ikzelf)

Maare veel suc6 en ik vlam je binnkort wel ff.

Later!

:D :D :D !! die blom :P

beter laat je et me weten wanneer je gaat, ik vlam wel mee...

en btw, we wonen niet in de leyens :P alle gangsters wonen in noordhove 8) (blom, sander, robbert, rule en ik :P )
 
Last edited:
oi
ja ik weet al weer wie je bent. Sporten lijkt me een strak plan tegen de tijd dat jij weer rijd en het weer wat beter word. Je hebt btw mooi zooitje spullen verzameld -:-
 
jah hoor ik doe de groeten en superdanny jou kwam ik zeker tegen in duitsland? en renzoke subframe wordt voor gezorgt en heb een keihin 28mm kijk maar 1ste pagina.
 
Wel een wreede setup kost je wel veel doekoe's het is wat je er voor uit wil geven een maat van mij heeft ook een cross gekocht wat heb jij toevallig betaald voor je carters te tunen? als je het wil zegge

k hoop dat je sneel weer nieuws heb (Y)
 
Wokkel @ Sr said:
omdat het altijd wel iets beweegt... want het zit niet ''vast'' en met lassen moet je er gewoon om denken.... mijn frame is zo recht als een kaars...

Zo'n versteviging is voor laterale torsie van het frame tegen te gaan en dus geen axiale, maw, zorgt ervoor dat de voorkant van je frame niet schuiner door een bocht gaat dan het achterste gedeelte, is belangrijk dat je daar wat aan doet omdat je zo de wegligging wel een stukje verbeterd (betreffende het 'zweverig' aanvoelen vna je scoot) , axiale torsie mag het frame anderzijds wel hebben (dus dat het frame en de lengterichting kan torsen, houd in dat bij ene remmaneuvre de balhoofd sneller naar voor plooit dan de rest van het frame maar oook dit is niet geweldig voor de wegligging dus als je het beuelsysteem toepast worden de krachten die worden uitgevoerd bij een remmaneuvre verdeelt over het gehele frame ipv enkel op de balhoofd
:!

Betreffende het project, mooi project ! Lekker grondig :W ! Al heb ik de indruk dat je je laat leiden door de trends ?
 
UPDATE 5, OOK IN EERST POST.
<15 dec>
ik had afgelopen week mijn wigje en mijn spruitstukje binnengekregen van xsh tuning en had alleen geen zin om er foto's van te maken met die slechte camera van me maarja nu toch maar gedaan.

fftjes snel hele inlaat traject in elkaar gegooit:
pict00649ug.th.jpg

pict00654by.th.jpg

pict00662ai.th.jpg



ook liep ik net ff mijn broertjes kamer binnen en dacht laat ik daar ook gelijk ff een foto van maken, dit project laat ik dus gewoon ff met soms een foto'tje ff meedraaien met mijn eigen project.

hier dus de half in elkaar gezette KYMCO VAN MIJN BROERTJE en zijn nieuwe vario en ontsteking:
pict00670xs.th.jpg

pict00699nf.th.jpg


mijn broertje gaat trouwens rijden met een watergekoelde mhr replica 50cc peugeot cillinder waarvoor ik de kymco carters zelf nog ff voor moet aanpassen, hier komen later ook nog foto's van.

ben van plan in de kerstvakantie allebij de blokjes in elkaar te krijgen
 
Last edited:
UPDATE 6 OOK in eerste post
<13 jan>
kerstvakantie dus al voorbij, heb niet zoveel gedaan.
verder mijn waterpomp bewerkt:
update6pic30pj.th.jpg


blokjes gestraald:
update6pic18vl.th.jpg

update6pic25gz.th.jpg


nieuwe hebo teller:
update6pic41fj.th.jpg


tnt rempotdeksels:
update6pic56ca.th.jpg


updates zullen nu wel snel achter elkaar volgen

van de week het kymco blokje in elkaar en nog wat andere dingetjes ga ik jullie laten zien aankomende maand.
 
Last edited:
UPDATE 7
<jan 14>
ff kleine update.

carterdeksel is bewerkt, nog niet klaar ga zometeen nog ff verder misschien straks nog een nieuw foto ervan als het klaar is.
chroom130kf.th.jpg
 
Last edited:
Back
Top