WNH rox

Ey jij was idd die gast die zei dat ie 140 ging met zn standaard vertanding :D
Ik had toen ook nog beetje rond gereden daar met mn sr, met die fournales veer...

Maja, ben benieuwd wanneer het gaat vlammen en wil het wel zien als je sport tegen jasper

rule/ 140 maak het nog mooier! jij spoort niet geloof ik dat is dus nooit uit mijn mond gekomen maar jasper zei net nog dat jij tegen hem zei dat ik 125 had gezegt

zip-hhw/ wnh staat voor onze buurt, zo wordt et genoemd.

sth helming/ mijn cross is afgedraaid zodat et past in mijn blok dus hoef blok niet te kotteren ervoor

waarscheinlijk ga ik 13 of 14 november naar marco om mijn blok, cillinder en andere dingetjes op te halen want geld overmaken naar zijn rekening wilt niet lukken.

Ajoh, jasper is af en toen niet zo goed in luisteren :D.
Je zei toch echt 140, of die vriend van je zei dat dan...

Naja iig maakt niet uit hoor, iedere n00b heeft zo zn uitspraken :D

Last edited:
gaat goedkomen met je project gozer en je subframe zou ik inderdaad wat steviger maken maak wel ff tekening voor je :)

spreek je later

Greetz Niels

Troepa said:
140 mocht ie willen je zei idd wel belachelijke snelheden hoor johnson maar 140 is overdreven rule denk niet dat ie dat heeft gezegd.

jur zit nu naast me... hij was er ook bij die dag, hij zegt net nog dat ie een hele discussie met jullie heeft gehad omdat jullie niet wilden geloven dat je niet 140 kan met std vertanding :X

JasperdB said:
jur zit nu naast me... hij was er ook bij die dag, hij zegt net nog dat ie een hele discussie met jullie heeft gehad omdat jullie niet wilden geloven dat je niet 140 kan met std vertanding :X

... en hou er nu maar over op. :)

Back