WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

ronaldo vind ik juist helemaal niet kunnen voetballe.. hij is meer het show mannnetje dat gezien moet worde.. paar wedstrijde trg... scoorde hij een penalty en ging bijna huilen van blijdschap dat ie een penalty erin shoot.. en ze stonden ook al voor;)..

en wat figo deed was wel slim, maar kvind het maar naai.. maar v. bommel hetzelfde.. en die doodschop op robben had en moest een penalty zijn.. want hij floot voor de overtreding op kuyt.. terwijl kuyt van de bal werd weggetrokke..

JaBbJaW said:
en die doodschop op robben had en moest een penalty zijn.. want hij floot voor de overtreding op kuyt.. terwijl kuyt van de bal werd weggetrokke..
beide was een penalty dus..

en ze kregen een vrije trap tegen 8P

Ik vroeg me trouwens af wat er in van Bommel omging toen hij gewisseld werd.
Of hij de wissel onterecht vond, of dat hij vond dat er slecht gespeeld was....

Onterecht maar het zou tactisch moeten zijn.
En van Bommel speelde best goed, hij was imo een van de weinige die een koekje van eigen deeg gaf.

Eens, maar die van Vennegoor heb k niet veel aan de bal gezien, sonde van de wissel:? Tenzij van Bommel echt op was..... van der Vaart ook niet veel aan de bal gezien, of ik moet ffies niet goed opgelet hebben:X

Ik blijf erbij dat ik Ruud in actie had willen zien:)

Ik had trouwens toch wel graag Ruud nog willen zien.

Wat vonden we trouwens van de actie van Heitinga? niet echt sportief imo.

Niet echt netjes, die werd toen toch ook hard onderuitgehaald?
Vond het sowieso niet echt sportief.

Eerder die wedstrijd werd de bal wel gewoon netjes terug gegeven ( als dat was wat je bedoelde:P)

Marcie said:
Eens, maar die van Vennegoor heb k niet veel aan de bal gezien, sonde van de wissel:? Tenzij van Bommel echt op was..... van der Vaart ook niet veel aan de bal gezien, of ik moet ffies niet goed opgelet hebben:X

Ik blijf erbij dat ik Ruud in actie had willen zien:)

Het was tactiek denks. VoH stond ook maar ... minuten in het veld. Van Basten moet toch wat. Waar denk ik steeds dat Ruud die bal wel voorbij de keeper had gekregen (de kans van Kuijt)

Kortom, ze waren slimmer. Overigens klopt het hele +blessure tijd dus niet. Hoe kunnen ze nu 6 min bijtellen als er een blessure/tijdrek gaande is. Wanneer tellen ze dat er dan bij. Tevens het dus helemaal eens met al het commentaar van Van Hanegem :W.

Marcie said:
Niet echt netjes, die werd toen toch ook hard onderuitgehaald?
Vond het sowieso niet echt sportief.

Eerder die wedstrijd werd de bal wel gewoon netjes terug gegeven ( als dat was wat je bedoelde:P)

Als je die vorm van sportiviteit gaat verliezen dan word het echt oorlog, en niet leuk meer. Btw, wanneer gaan ze nu eindelijk eens wat aan de scheidsrechter doen en hun hulpmiddelen? ik zeg 1 scheids per veldhelft bijv.

Overigens blijft het commentaar tijdens de wedstrijd weer schrikbarend slecht!

mr gaat ff de hele tijd zeggen @ einde, "ik zie nu dit" "ik zie helemaal niets meer" ik zie nu dit" enz enz...

OMFG! Je zou zo'n scheids toch een lel voor z'n harses geven?!
Wat een gigantische randdebiel!

Die Australier lag gewoon stil op de grond voordat die ** Ito kwam. Die vraagt vervolgens verdomme nogeens om een penalty voordat 'ie de grond raakt.

Ik kan hier even niet bij met m'n verstand atm.

En ook nogeens weer die ** Ito's!

Last edited by a moderator:
Ik vind het ook een slecht wk. Scheidsrechters hebben het helemaal in handen. Wordt amper voetbal gespeeld, alleen maar fluiten enz. Weet niet of ik de rest nog ga kijken want het is niet eens meer zoals een wk moet zijn.

Ook met loten dat Duitsland in een makkelijke poule kwam vond ik erg vaag...

Damn wat een***wedstrijd was dit zeg. Pff niet normaal, wederom blunder van de scheids... gvd zeg die italianen bakten dr niks van.

Last edited by a moderator:
en zo maakt of breekt een scheidsrechter je droom.

stuk voor stuk zijn ze slecht dit WK, maar ook echt FOKKING slecht.
haast omkoperij.

Back