Het Grote Feest-dagen-topic 2006

Ronnie

Well-Known Member
Het is weer bijna zover. Over een paar weekjes de sint, 10 dagen erna mijn verjaardag:p, dan Kerstmis en als mooiste afsluiter oud en nieuw.

Wie gaat wat doen?

Zelf ben ik erg benieuwd wat jullie met oud en nieuw doen. Gooi eens wat suggesties hier neer, want ik weet het echt nog niet...

Brand los!!
 
Advertisement - register to remove this

Sinterklaascadeautje is dat m'n ouders naar Stockholm komen omdat ik hier stage loop. Kerst mag ik naar huis toe, maar boeit me niet echt dus dan zit ik nog in Stockholm. Oud & nieuw waarschijnlijk in m'n stamkroeg/bar met veel vrienden )
 
sinterklaas niks, kerst 1 dag thuis, andere dag bij me vriendin denks. Oud en nieuw, geen flauw idee :D vorig jaar bij iemand thuis gevied, nu nog geen flauw idee.
 
sinterklaas weinig, met kerst met de familie uit eten en 2e kerstdag zit ik in het vliegtugi richting ibiza voor een weekje ( dus met oud en nieuw )
 
Sinterklaascadeautje is dat m'n ouders naar Stockholm komen omdat ik hier stage loop. Kerst mag ik naar huis toe, maar boeit me niet echt dus dan zit ik nog in Stockholm. Oud & nieuw waarschijnlijk in m'n stamkroeg/bar met veel vrienden )

lucky bastard bij al die zweedse chicks daar :D
 
Sinterklaascadeautje is dat m'n ouders naar Stockholm komen omdat ik hier stage loop. Kerst mag ik naar huis toe, maar boeit me niet echt dus dan zit ik nog in Stockholm. Oud & nieuw waarschijnlijk in m'n stamkroeg/bar met veel vrienden )

haha bof jij even tim, kzag je nog bij mij op school;) ik moet tot 5 januari hier zitten, ik mag niet naar huis met kerst en oud en nieuw:( groetjes aan ruud!
 
Sinterklaas lootjes trekken gewoon met ons gezin.

Kerst is eerste kerstdag bij opa en oma koffie drinken, eten enz. met de hele familie

Tweede kerstdag is 's ochtends werken en 's middags lekker niks en 's avonds thuis gourmetten.

Oud en nieuw vier ik met vrienden bij iemand thuis daarna ff vuurwerk de lucht in rammen en dan naar onze stamkroeg.
 
3 Dec jarig+ralf+
sinterklaas, nix:+
kerst (lootjes trekken) 23e naar oostenrijk Tering veel zin in dus:D
oud en nieuw net uit oostenrijk, snel vuurwerk ophalen en gaan!:D, ook zal ik nog wat lekkers te drinken nuttigen denks:+
 
sint skippen we:p

eerste kerstdag viert GF haar birthday en kertdinner @ her place, 2de kerstdag is GF bij mij.

oud en nieuw denk stad in met maten
 
lachen topic.
sinterklaas wordt hier ook weer geskipt (4 jaar op rij ofzo :p)
kerst komt er gewoon familie thuis. lekker eten en flink zuipen :D
en oud en nieuw moet ik nog even kijken, wil opzich wel thuisblijven of naar me vriendin maar flink stampen lijkt me ook goed.

oudjaarsavond zet de trend voor het komende jaar :D
 
Sinterklaas doen we al jaren niet meer aan, en eerste kerstdag traditiegetrouw met de hele familie bij mn opa en oma.. Tweede kerstdag en oudjaarsdag werken, en met oud en nieuw gaan we er goed tegenaan :)
 
ik heb wat geld gekregen voor sinterklaas en bij oma , omdat we nog kleine kinderen in de familie hebben jp gaultier gekregen:)

verder met kerst gewoon lekker eten en s'avonds wssch uit

met oud en nieuw vanaf een uur of 9 zuipen in de kroeg tot een uur of 1/2 dan naar time out tot 8 uur :D

ik heb er al zin in!
 
Sint = ouders,

Kerst = 1e kerstdag ouders, en alles er omheen, mezelf HELEMAAL kapotwerken :D (ook nacht van 1e op 2e kerstdag)

oud en nieuw= werken & mezelf kapot zuipen :D
 
Back
Top