WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

En dan de vrouwen die erbij zijn, OMG wat kunnen die toch domme vragen stellen.
Kom ik thuis, was bij mijn maat wezen kijken, vraagt mijn moeder heel serieus: "Baal je?"

Vassago said:
Idd, mooie shot. 8)

wilde het net zeggen.. was wel een mooi shot..

achja... op naar de volgende 8e finale..

EK 2008 word voor Nederland.. want als Griekenland het kan , kan Nederland het zeker!:W

figo breek je been, breek je been....
scheidsrechter moet voor altijd uitgesloten worde bij uefa/fifa wedstrijde, wat een schande is hij voor de voetbalwereld.

Nederland had gewoon de pech dat de schoten van afstand van bijv. sneijder en v. bommel er net niet ingingen, bij elke andere match hadden ze gezeten...behalve 2nite.
Als we de 1-1 hadden gemaakt ging Portugal met 3-1 naar huis maar het mocht niet zo zijn.

Nu maar eens zien wat de veranderigen van v.basten zijn ( middenveld / spits )

Heb alleen tegen mijn ma gezegd: "Zeg maar niets meer." en toen ben ik naar boven gegaan.
De hoop is dan maar gericht op Euro2008
Alleen jammer dat een EK winnen net niet zo tof is als een WK winnen.

ColinB said:
Heb alleen tegen mijn ma gezegd: "Zeg maar niets meer." en toen ben ik naar boven gegaan.
De hoop is dan maar gericht op Euro2008
Alleen jammer dat een EK winnen net niet zo tof is als een WK winnen.

wie het kleine niet eert is het grote niet weert ;)

Was eeb typische wedstrijd die een man zoals Huntelaar had kunnen beslissen.

Verder zeg ik er niet veel meer over. Heb me al genoeg ge-ergerd en alle scheldwoorden geroepen die er zijn ofzo. Iedereen denkt en zegt toch hetzelfde...

Vond het trouwens wel lache dat die ronaldo ging huilen op de bank :W Sukkel :L veder kunnen ze de schijds wel bij z'n ballen ophangen, net als figo... Jammer al die theater stukker :X

Ik denk zeker wel dat nederland beter heeft gespeeld (vind ik), alleen jammer genoeg niet de kansen benut te hebben. Was echt vet pissig vanavond.

hoppa, 3 keer...
ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat die ronaldo er kapot van was...
die gast is 21, is ze 1e wk, hij traint hier al wie-weet-hoe-lange tijd naartoe... en dan wil hij zo graag die belangerijke wedstrijd spelen... maar kan hij 't gewoon niet door die vrij rare overtreding...
de emotie's werden 'm gewoon ff teveel.

Frankz0r said:
hoppa, 3 keer...
ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat die ronaldo er kapot van was...
die gast is 21, is ze 1e wk, hij traint hier al wie-weet-hoe-lange tijd naartoe... en dan wil hij zo graag die belangerijke wedstrijd spelen... maar kan hij 't gewoon niet door die vrij rare overtreding...
de emotie's werden 'm gewoon ff teveel.

Dus ? Komop zeg er is meer als voetbal, ga eens bij andere sporten kijken daar kan dat n stuk erger zijn...
Naast nog het feit dat voetballers zwaar overbetaald krijgen vergeleken met andere topsporters.

Wat een domme opmerking

Voor een pro. voetballer van het niveau Ronaldo, is voetbal waarschijnlijk wel een van de belangrijkste dingen in zijn leven...

en zwaar overbetaald krijgen, als die jongen zou willen hoeft hij nu al nooit meer te werken, hij gaat echt niet alleen voor het geld maar wil zich graag laten zien gewoon...

Ik vind het gewoon begrijpelijk:)

Back