WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Duidelijk dat Huntelaar mee had gemoeten. Weet 100% zeker dat hij die 2 kansen had benut :) Maja...tis voorbij...

Forza Italia dan maar :)

Goedemorguh mensen ;) ,

Zo wat heb ik me gister aaf op zitten winden zeg, vooral door figo, het is echt super slim gespeeld van hem dattiej idd iemand van het veld krijgt maar oohhh wat een vuile vuile.... Njah iig Het klopt tog ook niet helemaal met die scheidsrechter heeft de fifa nu zelf ook gezegt 14 gele kaarten en 4 rode kaarten :P...

Dat was idd een mooi moment dat Boularoes, Deco en nog iemand van nl kan f niet op ze naam komen naast elkaar zaten te praten :) Ze een Robben die doodschop krijgt :S op ze arm CKER een penalty, Op de lat ;) We hadden ook gewoon het geluk niet..

over 2 jaar beter

Ja robben kreeg ZEKER een doodschop in het penalty gebied van die kutportugezen, laten we alles wat Russisch is vernielen.

En nu heb ik ook een tientje verloren aan een Engels meisje bij ons op het werk. Plus dat ik hem moet signeren en eronder moet zetten: "I lost".
Dit tientje gaat ze dan inlijsten en ophangen op haar kamer :P

dat kabouterplop middenveld mogen ze van mij ook afschaffen.. vd vaart en sneijder, t stelt fysiek gewoon niks voor, en dat juist zo belangrijk @ middenveld..

We hebben weer een pittbull nodig @ middenveld..

*baalt nog steeds*

Last edited:
Frankz0r said:
hoppa, 3 keer...
ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat die ronaldo er kapot van was...
die gast is 21, is ze 1e wk, hij traint hier al wie-weet-hoe-lange tijd naartoe... en dan wil hij zo graag die belangerijke wedstrijd spelen... maar kan hij 't gewoon niet door die vrij rare overtreding...
de emotie's werden 'm gewoon ff teveel.

Daag, dat mannetje moet al janken als je nog maar naar hem kijkt. Ik zie hem bijna niet anders dan janken als hij gewisseld wordt of als ze verliezen.

Wat zijn jullie dom aan het praten over Figo:? :?
Van Bommel heeft ook 2 Portugezen gele kaart aangesmeerd...
Dit hoort gewoon bij het spel.. (jammer genoeg)

eerlijk gezegd vond ik die scheits niet zo heel erg slecht als iedereen vind hoor. hij deed gewoon ze werk en er waren ook redelijk wat overtredingen. soms tot het belachelijke aan toe (inkomen met je voet op maaghoogte, de bal proberen te vangen met je hand, de bal beet houden terwijl die voor de ander is). de rode kaarten gaven trouwens wel een interessante wending aan het spel, het werd echt spannend in het laatste half uur. verder had de scheits wel iets beter mogen kijken wat betreft de actie van figo (jammer dat toneelspelen zo in is tijdens voetbal), maarja die man werd waarschijnlijk al compleet gek van de vijandige sfeer op het veld.

verder hebben v.persie en van de sar heel goed gespeeld. jammer dat geen enkel schot erin is gegaan. het mocht gewoon niet geloof ik.

volgende keer beter denks. daaaaaaaag wuppies

Weer een pingel misgelopen, scheidrechter, waaaat een kerel zeg 8P
Cocu op de lat :(

Ik vond dat ze elke keer op een sukkeldrafje naar de andere kant liepen, zat weinig vuur in. Die portugezen daarintegen kregen de bal en renden als dolle naar de overkant waar ze overigens zo naartoe konden lopen, verdediging vond ik echt niet best!

Verder wel een paar mooie ballen gezien maa rik ben toch van mening dat ze het afmaken aan iemand anders moeten overlaten. van Nistelrooy of hoe je het ook schrijft, schiet hem er gewoon in als die hem op zn sloffen krijgt, gestuntel van de rest, bv Robben, werd ik toch aardig gek van:X

Mjah, over twee jaar het EK:)

- Slechte voetbal.
- Leuke wedstrijd om te zien omdat er zoveel gebeurd.
- Logisch dat C.Ronaldo ging janken, duidelijk de beste voetballer van het veld, hij is gewoon :W!
- van Bommel 'naait' Figo, en Figo doet hetzelfde, logisch en professioneel.
- Alle kaarten waren terecht.
- Iedereen van NL was slecht behalve van Persie.
- Portugal nog slechter.

Vassago said:
Daag, dat mannetje moet al janken als je nog maar naar hem kijkt. Ik zie hem bijna niet anders dan janken als hij gewisseld wordt of als ze verliezen.
Ja dus? Mag een kerel al niet meer huilen dan? wat is dat voor bullshit. Hij vind het erg dat hij gewisseld wordt of dat ze verliezen. Als dat hem koud laat ligt zijn hart ook niet bij het voetbal.

Ik vind het alleen maar goed als je je emoties toont. heb vaak zat meegemaakt dat niet tonen juist fout is.

Back