WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Dat teams op zulke triesten manieren moeten winnen :L

Begin het echt een waardeloos WK te vinden (wedstrijd van NL erbuiten gelaten)

Vooral die scheidsrechters en nu ook dat weer een beter voetballend team er uit vliegt, ook al hoort dat bij een WK...

Marcie said:
Eens, maar die van Vennegoor heb k niet veel aan de bal gezien, sonde van de wissel:? Tenzij van Bommel echt op was..... van der Vaart ook niet veel aan de bal gezien, of ik moet ffies niet goed opgelet hebben:X

Ik blijf erbij dat ik Ruud in actie had willen zien:)

Van Bommel hebben ze gewisseld zodat hij geen 2e gele kaart kreeg. Ik blijf er toch nog steeds bij dat ze met zo'n speler als Huntelaar gister echt wel wat mee hadden kunnen doen. Die maakt die kansen af.

Haha het einde was wel lagge van NL :D speelde de laatste 10 min. a 15 met 2 verdedigers en 4 spitsen of zo

** Australie er nu ook uit :S door weer de scheidsrechter, 93e minuut onterechte penalty geven aan Italie.. Echt heel erg

Last edited by a moderator:
scheids.jpg

Tinne said:
Wat vonden we trouwens van de actie van Heitinga? niet echt sportief imo.

Dit was toch ook die aktie dat zegmaar een Portugees zn maat op de grond zag liggen, de NL-ers dachten van 'nou die gaat wel stoppen dus wij stoppen ook' en die Portugees zomaar zn maat laat stikken en doorrent? Vervolgens fluit de scheids af en krijgen wij de bal oid.

Dan vind ik (naast het feit dat ze CONSTANT liepen te rekken) het geen verkeerde actie.

Volgende die begint te schelden kan punten krijgen.
Let een beetje op je taalgebruik, dat is toch niet zoo moeilijk:)
Niet op een iemand bedoeld trouwens.

Tinne said:
Als je die vorm van sportiviteit gaat verliezen dan word het echt oorlog, en niet leuk meer. Btw, wanneer gaan ze nu eindelijk eens wat aan de scheidsrechter doen en hun hulpmiddelen? ik zeg 1 scheids per veldhelft bijv.

Aan de ene kant Ivanov en aan de andere kant die Engelse die 3 gele kaarten geeft voor rood, dat zal een groot feest worden :P

Materazzi toch:(

Wel weer een echte Italiaanse overwinning...

Toch goed gepresteerd maar weer mdie Hiddink :D:D

1.3 miljoen euro bonussen heeft ie gekregen vanaf afgelopen september was vanmiddag op het nieuws, best betaald baantje dat coachen 8P

stfu :p

Ik ben er nog steeds ziek om, gelijk de vlaggetjes doorgeknipt en in de vuinisbak gepleurd om 12uur vannacht :P

Dag van Bommel, dag Kuyt.

Hoi de Zeeuw, hoi Huntelaar :W

Back