WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Echt te erg. Heb al een tweede warning op sf.nl te pakken vanwege het WK.
Laat maar ff rustig doen hier. Vind het echt kut dat het weg is. Het was zo lache maja.
Die robben had er ALLANG uit gemoete. Die zat totaal niet inde wedstrijd. Verder speelde kuyt aardig maar er had er allang 1 in kunne gaan. Die van cocu had ook moeten zitten gewoon. Onderkant lat en dan nog eruit. ***zooi :/
Maja volgende x beter. Van basten deed het gewoon goed vond ik. Hopen dat die portugezen er direct uitgaan. Drie kansen hebben ze en score er 1. Nogal oneerlijk, zo ben je echt geen wereldkampioen. Ze kunnen het voor geen knaak

Wat een gekke wedstrijd idd. Maar Oekraine is wel beter tegenstand voor Italië denks.

Ik zeg dat dit tot nu toe het kwalitatief minste WK/EK is wat ik gezien heb. Ik heb echt nog geen leuke pot gezien of een team wat veruit de beste was. Veel slechte wedstrijden en dan 1-0 winnen/verliezen, zie DUI, zie AUS zie ENG. Elke vooraf TOP team valt me zwaar tegen. DUI verrast me, Arg en bijv Bra doet wat ze moet doen. Maar ik vind er bijzonder weinig aan, ik heb nog niet genoten.

Uit tactische overwegingen.
Boularhouz was er net uit gestuurd, en Heitinga kwam voor van Bommel.
Vandaar. Ook had v. Bommel nog steeds zijn geel.

Maar ws is het meer iets persoonlijks...toch?

Het blijft gewoon verrot dat NL eruit is. Eerder kreeg ik bij de gedachte van het WK een lekker gevoel zo van, spannend, leuk, etc. Nu krijg ik alleen maar de rillingen en schieten woorden als (&&*^&*&*portugal door me hoofd en (&^&*^% twee jaar wachten weer.

Zolang van Basten maar blijft...

Idd, vooraf was het WK zo tof e.d.
Nu krijg ik het idee dat de fifa dankzij hun instructies aan de scheidsrechters het toernooi aan het ** is.
Kijk maar bij Nederland - Portugal en Italie - Australie...
Onbegrijpelijk dat de scheids daar een pingel voor kon geven :L

Last edited by a moderator:
r0bert said:
van bommel zal wel gewisseld zijn omdat hij WEER niet zn verdedigende taken uitvoert, die maniche was zijn man...

Idd. Heeft die meer last van.

Tinne said:
Uit tactische overwegingen.
Boularhouz was er net uit gestuurd, en Heitinga kwam voor van Bommel.

Toen Maniche scoorde was Boularhouz er nog niet uitgestuurd hoor, dus van Bommel liet inderdaad Maniche gewoon lopen...

Back