WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Helaas... had liever Spanje door, veel mooiere ploeg

Frankrijk is echt helemaal niks, 2e doelpunt Frankrijk.. mooie fout van die scheids, doelpunt viel uit een vrije trap waarbij echt totaal niks gebeurde.
 
Ja zo is elke beslissing wel een fout...

Deze scheids vond ik wel goed:) (Spa - Fra)
 
quote "iedereen in het stadion kan zien of het echt een strafschop was of niet, behalve de scheidsrechter"

Houden ze de scheidsrechters zonder hulpmiddelen omdat je andere de wedstrijd moeilijker kan beinvloeden ofzo?
 
Ik snap het ook niet. De techniek van tegenwoordig maakt toch veel meer mogelijk... Dat idee van 2 scheidsrechters per wedstrijd is een goede en als je dat dan ook nog eens combineert met een man die achter schermpjes tuurt of het wel of niet een overtreding/goal/geel/rood is moet het goedkomen.
 
De charme dat spelers toneel les volgen en liever vallen dan doorzetten. Liever een vrijtrap randje 16 hebben dan doorgaan richting keeper. Dat we eerst iemand rood aansmeren en dan pas gaan voetballen. De charme dat het niet meer veel om het voetbal draait. Dat een overtreding pas een overtreding als je minsten 5x doorrolt etc.....
 
Precies, en dan zou ik het toch een stuk leuker vinden als er iemand buiten lijnen zit die in contact staat met de scheids zodat Schwalbes en smerige acties zoals kopstootjes van Figo of een nek die gebroken wordt bij Ooier bestraft worden.
 
RobinL said:
Precies, en dan zou ik het toch een stuk leuker vinden als er iemand buiten lijnen zit die in contact staat met de scheids zodat Schwalbes en smerige acties zoals kopstootjes van Figo of een nek die gebroken wordt bij Ooier bestraft worden.
Ja, maar waarom is dat er nog steeds niet dan? zo kan ook een doelpunt teruggeroepen worden dat toch buitenspel was enzo. En kan idd een 5e officiel ofzo een scherm voor zich hebben en zien wat er gebeurde.. en dat meteen zeggen tegen de scheids
 
De fifa wil het niet, net zoals een zendertje in de bal en in de goal.. ze willen absoluut geen techniek bij voetbal, dan gaat de charme verloren:rolleyes:
Dat de scheidsrechter een oortje in heeft is al heel wat.
 
Sjoerd said:
Ik snap het ook niet. De techniek van tegenwoordig maakt toch veel meer mogelijk... Dat idee van 2 scheidsrechters per wedstrijd is een goede en als je dat dan ook nog eens combineert met een man die achter schermpjes tuurt of het wel of niet een overtreding/goal/geel/rood is moet het goedkomen.

Dat idee is gewoon ronduit BELACHELIJK, dat ze daar nu pas in 2006 mee komen:L :L
 
Het probleem alleen met meerdere mensen die controleren is, dat er niet meer 1 baas is die fluit. Ik vraag me af of het dan duidelijker wordt. Ik bedoel, scheids fluit voor buitenspel, na 10 seconden blijkt de 5e official gezien te hebben dat het NET niet buitenspel was. En dan? Bal weer teruggeven, iedereen op de originele positie? Of gewoon een vrije bal mee? Lastig hoor, dan is het nog steeds niet goed.

Scheids gewoon afschaffen en alles automatiseren :p
 
Sjoerd said:
Het probleem alleen met meerdere mensen die controleren is, dat er niet meer 1 baas is die fluit. Ik vraag me af of het dan duidelijker wordt. Ik bedoel, scheids fluit voor buitenspel, na 10 seconden blijkt de 5e official gezien te hebben dat het NET niet buitenspel was. En dan? Bal weer teruggeven, iedereen op de originele positie? Of gewoon een vrije bal mee? Lastig hoor, dan is het nog steeds niet goed.

Scheids gewoon afschaffen en alles automatiseren :p

Daar heb je idd gelijk in, denk dat ze met video beelden al heel ver zullen komen..
 
Back
Top