ik bied mijn excuses aan. 8PRobinV said:Ik quote je reactie ook nog een keer op 9 juli 's avonds
hahahahRobinV said:Ik quote je reactie ook nog een keer op 9 juli 's avonds
Ja, maar waarom is dat er nog steeds niet dan? zo kan ook een doelpunt teruggeroepen worden dat toch buitenspel was enzo. En kan idd een 5e officiel ofzo een scherm voor zich hebben en zien wat er gebeurde.. en dat meteen zeggen tegen de scheidsRobinL said:Precies, en dan zou ik het toch een stuk leuker vinden als er iemand buiten lijnen zit die in contact staat met de scheids zodat Schwalbes en smerige acties zoals kopstootjes van Figo of een nek die gebroken wordt bij Ooier bestraft worden.
Sjoerd said:Ik snap het ook niet. De techniek van tegenwoordig maakt toch veel meer mogelijk... Dat idee van 2 scheidsrechters per wedstrijd is een goede en als je dat dan ook nog eens combineert met een man die achter schermpjes tuurt of het wel of niet een overtreding/goal/geel/rood is moet het goedkomen.
Sjoerd said:Het probleem alleen met meerdere mensen die controleren is, dat er niet meer 1 baas is die fluit. Ik vraag me af of het dan duidelijker wordt. Ik bedoel, scheids fluit voor buitenspel, na 10 seconden blijkt de 5e official gezien te hebben dat het NET niet buitenspel was. En dan? Bal weer teruggeven, iedereen op de originele positie? Of gewoon een vrije bal mee? Lastig hoor, dan is het nog steeds niet goed.
Scheids gewoon afschaffen en alles automatiseren
Tinne said:Slechtste WK tot nu toe ooit gezien..