Werken in een motor/scooter zaak..

Henk_de_mol

Old skool member
Ik werk sinds vandaag in een motor/scooter zaak.. Btje bijbeunen.. Nu vroeg ik me af wie er nog meer werkt in zo een zaak en wat hun ervaringen zijn.. Mij lijkt het wel kewl werk eigenlijk:)

grtz

Erik
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben manusje van alles... denk ik.. Btje klusjes en zo.. btje poetsen:) Mja, lekker belangrijk zolang je maar tussen 2 wielers zit toch?
 
Originally posted by Enrico@nrg
Ik ben manusje van alles... denk ik.. Btje klusjes en zo.. btje poetsen:) Mja, lekker belangrijk zolang je maar tussen 2 wielers zit toch?

zo is het maar net, telkens als je weer tussen deze prachtige voertuigen door loopt dan kun je weer opgelucht adem halen. je komt helemaal tot rust tijdens het werken!!! ( ervaring ) !! :)
 
Werk in een scooterzaak, doe van alles ... sleutelen, verkoop enz

Doe dit al 4 jaar, elke vakantie en 2 keer door de weeks na schooltijd
 
Ik ben een keer gevraagd door een motor cross / scooter zaak hier in de buurt (vooral reparatie en tunen) maarja ik heb al werk. Misschien dat ik er deze vakantie ga werken.
 
ik moet voor me volgende opleiding ook gaan werken in een scooterzaak.
iemand nog een aanrader voor me? omgeving harderwijk/amersfoort (daartussen.
is BBL opleiding, 4 dagen werken, 1 dag leren, gewoon betaald krijgen.
 
Originally posted by -[inferno]-
ik moet voor me volgende opleiding ook gaan werken in een scooterzaak.
iemand nog een aanrader voor me? omgeving harderwijk/amersfoort (daartussen.
is BBL opleiding, 4 dagen werken, 1 dag leren, gewoon betaald krijgen.

karsemeier in Harderwijk. relaxt personeel daar en een goede zaak.
 
Frits vd Bunt, appie en peugeot, soesterkwartier, a'foort?

Anders vSoeren (heeft onlangs andere naam gekregen die ik niet meer weet) in Leusden?
 
af en toe denk ik wel 's dat ik ook maar beter in een scooterzaak kan gaan werken, er werkt zo'n gast bij Roké en.... naja, ik zeg wel niks. Doet hij ook altijd 8P En als ie iets zegt heb je niet echt veel aan.....
 
Vandaag was in zonze locale scooterzaak de werkkracht ziek, en ik kwam toevallig toe.

enja ik mocht beginnen dus werk ik er nu tot hj weer hersteld is ... en wie weet misschien langer.

het is iig er chill werken met een sigaretje en drank (cola of fanta) erbij, wel niet handig als je bij iemand een andere sproeier moet monteren :p
 
tis kut hoor, allemaal afgeragde kymco's enzo maken! Ik spreek uit ervaring..Als jou dealer daarin tegen veel in tunen doet is het supertof...
 
Back
Top