Wemeldinge....17 Juni 2006

Das mooi ruque dan!

Weer een top rijder pleite, notabene de rijder van van Gaalen tjoening.
Ik denk dat voor Rik en Fred de plezier meer telde dan gemaakte gezelligheid en daarom de sobw vaarwel hebben gezegt.

Mijn motivatie zakt iig nog verder weg en heb eerlijk gezegt weinig zin om mijn geld in een soort van demo race te steken. De toekomst zal uitwijzen wie de grote overwinnaar zal zijn van het rijdersveld wat je kan tellen op 1 hand.

trusten
 
Ik had van Fred Thoms begrepen dat Rik van Rijssen zelf uitleg zou geven hier op het forum over zijn carrierestop bij de sobw.
Al met al erg jammer dat ie ermee stopt,hij blijft de beste coureur en dus the man to beat.
Blijven er niet zoveel over op deze manier,een overstap naar SBO is nu bijna verplicht,willen we nog enige vorm van competitie hebben.
 
Beter!

Beter Robinho

en Thx voor de ondersteuning Haman :D

trouwns Robinho kan ik tegen jouw race:W
hoop dat ik er wat van maak....
ook effe leren sleutelen trouwns!
kan het wel al hoor maar kan nog beter kan ik zo
zelf aan me scoot beginen vanplaats me pa trouwns jij maakt toch wel de pijpen voor me he? anders moet ik ook kunnen lassen...

maja heb wel zin in wemeldingen effe kieken of me pa op z'n bek gaat of dat hij bij de top 3 zit kan ik effe pics maken van gekke smoelen en scooters ect.
trouwns pa kunt jij effe die rare banaan van staphorst er op zette die is wel bruut....
 
rik gaat natuurlijk stage 6 rijden hahahahah nee maar jammer dat ie zo uit het veld gaat verdwijnen maar de 70cc titel is ook wel leuk om te winnen daar licht nu egt de uitdaging
 
-=kevin=- said:
Beter Robinho

en Thx voor de ondersteuning Haman :D

trouwns Robinho kan ik tegen jouw race:W
hoop dat ik er wat van maak....
ook effe leren sleutelen trouwns!
kan het wel al hoor maar kan nog beter kan ik zo
zelf aan me scoot beginen vanplaats me pa trouwns jij maakt toch wel de pijpen voor me he? anders moet ik ook kunnen lassen...

maja heb wel zin in wemeldingen effe kieken of me pa op z'n bek gaat of dat hij bij de top 3 zit kan ik effe pics maken van gekke smoelen en scooters ect.
trouwns pa kunt jij effe die rare banaan van staphorst er op zette die is wel bruut....

hahaha in de stage6 cup mag je geen tino pijpen genruiken..;)
maar we zien het allemaal wel de stage6 cupo word zo lekker druk...:D
kevin je hebt pm...;)

ojah en kevin sleutelen is niet zo moeilijk..:W
 
wordt dus nog gezellig bij de sobw :(
duidelijk is dat er geen top scooter meer is volgend jaar.
maar dan vraag 2... kan de sobw bestaan zonder scooters?
zou het bijzonder jammer vinden als een klasse zoals de expi verdwijnt!
en aangezien de sbo hier absoluut geen alternatief voor heeft, ben je mooi de sigaar met je expi('s)
 
robinho said:
hahaha in de stage6 cup mag je geen tino pijpen genruiken..;)
maar we zien het allemaal wel de stage6 cupo word zo lekker druk...:D
kevin je hebt pm...;)

ojah en kevin sleutelen is niet zo moeilijk..:W

jmmr geen VTM pijpjes;(
trouwns u heeft ook een pm:D
ja sleutelen is wel leuk voor later als baan
maar verdiend niet zo goed x|
 
Als Niels, Rick v Opdorp, Jim, Thomas & rik v R + EW niet rijden, hebben we een startersveld, wat kleiner is dan 6 man.../

Dat betekend dan ook, dat de wedstrijd niet gereden gaat worden :X
 
Pronk said:
Jawel...de overgebleven topscoots zullen tussen de expi's gaan rijden denk ik...

Heel erg offtopic, maare... misschien iets voor sponsoring? :P

pronk.gif
 
Kosten rijzen de pan uit om nog géén uurtje rijden op een dag, plus een vastbehouden organisatie (banden,gewicht,stickers,enz)... Tja op die manier stappen rijders over naar de andere organisatie en zit je zelf zonder.
Ik vind het erg jammer omdat ik het nog altijd erg gezellig vind bij de SOBW en nu haast verplicht moet overstappen om uberhaupt nog maar te kunnen rijden. Ik hoop dat er nog wat gaat veranderen en de topscooter wat meer rijders aan zal trekken, want racen met de scooter is en blijft gewoon leuk!
 
Last edited:
Is zowieso treurig de laatste tijd, weinig tot geen doorstromers vanuit de std klasse.

Maar geen nood Niels, zondag even orieenteren ;)
 
Persbericht


THOMS Racing Team gaat voor beide scooterkampioenschappen!

Het Thoms Racing Team heeft besloten om vanaf komende wedstrijden voor beide kampioenschappen te gaan.
Rik van Rijssen zal zich hierbij richten op het SBO kampioenschap en Kervin Bos op het SOBW kampioenschap.
Hopend dat op deze wijze beide kampioenschappen binnen het team terecht komen.
Rik maakt met zijn 3de plek in het SBO kampioenschap nog grote kans om de 1 ste plek binnen te halen en Kervin is een titelkandidaat binnen de SOBW.

Fred Thoms
Teameigenaar.
 
Dus als ik het allemaal goed lees wordt er 1 race minder gehouden ?
Dus ook 1 training en kwalificatie minder ?

Tsja hou me niet bezig met sobw alleen kom wel elk jaar kijken @ wemelding +ralf+

Hopen dat het een leuke zaterdag wordt met mooi weer en veel herr!e

Tot Zaterdag :~
 
Back
Top