Wemeldinge....17 Juni 2006

b.v.m tuning said:
heb ik gehoord ik zeg ook niet dat ik dat zeker weet maar dat vertelde ze mij

Ok..nja ben benieuwd. Zou het wel jammer vinden zo halverwege het seizoen..
 
Erg jammer, ik heb weleens opgevangen dat het wat rommelde in het team daar, misschien dat dat er iets mee te maken heeft maar dat blijft natuurlijk ook gissen.
Er is iig weer een goede rijder verdwenen uit de topscoot.... :(
 
Mol said:
Erg jammer, ik heb weleens opgevangen dat het wat rommelde in het team daar, misschien dat dat er iets mee te maken heeft maar dat blijft natuurlijk ook gissen.
Er is iig weer een goede rijder verdwenen uit de topscoot.... :(

Ik?:D
 
Mol said:
Erg jammer, ik heb weleens opgevangen dat het wat rommelde in het team daar, misschien dat dat er iets mee te maken heeft maar dat blijft natuurlijk ook gissen.
Er is iig weer een goede rijder verdwenen uit de topscoot.... :(


heeft denk ik te maken met gevalletje @ arkel denksz..
want sprak rik @ genk en hij was er niet over te spreken en hij miss wilde stoppen @ top...
en voor open te gaan..:)
 
Last edited:
Ik denk dat de mensen die er niks vanaf weten en alleen een beetje lopen te gissen beter hun mond kunnen houden voordat er allerlei spookverhalen ontstaan.
 
Niels said:
Ik denk dat de mensen die er niks vanaf weten en alleen een beetje lopen te gissen beter hun mond kunnen houden voordat er allerlei spookverhalen ontstaan.
mee eens!!
we horen vanzelf de waarheid.
 
De waarheid is dat Staphorst Rik z'n laatste topscooter wedstrijd was en hij voortaan alleen nog maar zal deelnemen in de SBO 70cc open.
 
Pronk said:
Precies....maarja...they can run...but they can't hide...Next year you can beat them with 70cc ;)

Jup helemaal mee eens Pronk...
Ik ga lekker Stage 6 doen en effe het nieuwe talent worden!(geintje)
marja hopelijk kan ik een beetje vlammen volgnd jaar
tegen twan? hoopt wel he? aapje?
geintje twan...

correctie we weten het nog niet zeker dat ik ga rijden hoopt wel
iedereen moet effe zeuren tegen me vader hehehe:D
 
Last edited:
#5Arno said:
mee eens!!
we horen vanzelf de waarheid.
beetje jammer als je op deze manier moet stoppen met je titel te verdedigen. Rik denk er nog eens over na. stoppen kan ook aan het einde van het seizoen.
 
Zo dan...dat zou zonde zijn zeg. Dan word het helemaal niks meer dit seizoen met topscooter.

En tino, ik zou misschien wel kunnen rijden maar ik doe het gewoon niet. Heb er met lange dagen nog teveel last van om op de brommert te gaan zitten. En daarnaast ben ik ook geen liefhebber van Wemeldinge dus dat werkt ook zeker veel mee. :*
 
-=kevin=- said:
Jup helemaal mee eens Pronk...
Ik ga lekker Stage 6 doen en effe het nieuwe talent worden!(geintje)
marja hopelijk kan ik een beetje vlammen volgnd jaar
tegen twan? hoopt wel he? aapje?
geintje twan...

correctie we weten het nog niet zeker dat ik ga rijden hoopt wel
iedereen moet effe zeuren tegen me vader hehehe:D


yeah kevin ..:D goede keuze man..:D
ik ga volgend seizoen ook stage 6 rijden..;)
te vet


mzzl..
 
moet jij je vader overhalen ... :S na ja zeg

tino laat dat kind van je racen man ... zo'n ervaring mag je em niet ontnemen vind ik persoonlijk :p

haha kheb mn best voor je gedaan ouwe
 
Back
Top