Race 7 Wemeldinge 19 juni

Hoe veel kan je balen als je zaterdag ochtend geen zin hebt om uit je bed te gaan om mee te rijden naar Wemeldinge, om daar Erik een 2de plek te gaan zien halen....

GP, gefeliciteerd.
En nu dus iedereen MUIL over gp`s prestaties (mijzelf incl. :p )

Rodney, Niels, Fred & Bami ook gefeliciteerd +ralf+

Tinne..
 
Last edited:
hahahahahahah VET man :D:D:D

was het je ook nog opgevallen dat ze aan het racen waren daarzo :D zo ja: heb je daar ook nog movies van ?

hahahaha mafkezen :D:D
 
GP, gefeliciteerd.
En nu dus iedereen MUIL over gp`s prestaties (mijzelf incl.

hoezo? hij moet zich bewijzen op emmen, wemeldinge is alleen maar rechtdoor.. :) :) :)

des ondanks wel een goede prestatie..
 
Last edited:
CPI Racing Team said:
Hej dani,

heb jij of andere mensen nog het sobw boekje van vorig jaar. moet je er eens 1 bij pakken met de waarschuwingen en de diskwalifs en kijk dan eens onder het kopje race wemeldinge hoeveel hebben het toen wel niet geweten genoeg!

groeten
ik weet t, maarja

Toch blijf ik t crap vinden, zolang je geen gevaar voor anderen bent met een wheelie.
 
Mjah als je er nu gewoon wel op blijft zitten zijn we al een heel stuk verder Joop :) Niet te gek doen op die SM dat je in de 1ste de beste bocht er al weer bij gaat liggen enzo :*
 
ElmoRS said:
Doet mij gewoon zeer als ik er aan terug denk :X
Er keek ook nog een andere rijder naar je en die schudde zijn hoofd ofzo..kon ik niet helemaal goed zien, vond het toch nog wel grappig :rolleyes:

Had net de videocamera uitgedaan, wel jammer want het zag er wel gruwelijk vet uit opzich :p

Op zulke momenten kun je beter SM rijden, 1 van die jongens knalde in de trainingen er ook nog vol overheen maar dat was gewoon effe staan, hobbeltje pakken en verder gaan.


ik knalde er in de laatste ronde ook nog bomhard overheen :rolleyes:

egt wel dat je gelanceerd word +ralf+

ik ging bijna vliegend over de finish :p
 
Wheelie puur op power zou gewoon moeten mogen vind ik.
Maar wheelien zomaar voor de fun van kijkeens wat ik kan,dat moet je niet toestaan.
Dan kan je beter gaan stunten ipv racen.

-:-


dani said:
ik weet t, maarja

Toch blijf ik t crap vinden, zolang je geen gevaar voor anderen bent met een wheelie.
 
Ik geloof dat het hier gaat over het voorwiel optrekken net vóór de haarspeldbocht. Hier kwamen de topscooters behoorlijk hard uit de bocht die ervoor lag, en kwamen daardoor net uit in het gras. Om dan niet tegen de vlakte te gaan tilde zij even het voorwiel op, zodat dit niet door het gras ging. Ik vind daar helemaal niets mis mee. Dat hoort erbij.

Stel dat ze dit niet hadden gedaan, dan zou het er wat minder veilig op worden. En in dit opzicht dus maar beter dat ze het wél doen.
 
als er in het gras daar een hooibaal had gelegen dan hadden ze er wel omheen gemoeten. de sobw moet bij regels blijven. vorig jaar. dit jaar ook. maarja de sobw is al krom en nu bij mij nog wat krommer.

groeten
 
leerling tuner said:
dat was de enigste die ik heb gedaan (beetje jammer) voor de rest een hoop straat crap gemeten met diepte punt een zip waar de grontplaat gewoon compleet los zat maar toch gewoon gemeten wou worden

o ja voordat mol op m'n dak zit die van jou bedoelde ik niet dat ding gaat gewoon
Hahahaha, ik dook mooi weg toen ik dat allemaal zag trillen. Ondanks dat wel een van de hoogste scores (met een fkt evo'tje :X:X)
Mijn bak brande wel, maar de slip van de snaar was echt te erg. Beter heeft er iemand een filmpje dat er stofwolkjes snaar uit de variodeksel komen vliegen tijdens de runs :D
 
Thunder-rox said:
ja er zijn natuurlijk verschillende type banken, die verschillende aantal pks aangeven.

ik zeg maar zo: bewijs t maar op het wegdek!

liever 16pk met een hoog koppel dan 22pk met een laag koppel :p

Tadaaa! Jammer dat je op 22pk te halen erg veel koppel moet hebben ;)
 
Joor said:
Omdat je dan moet sturen? ;)


gassen, opschakelen remmen trusgschakelen ernaast hangen hoek induiken, jezelf weer op de motor krijgen, gassen opschakelen remmen trugschakelen naast hangen hoek in duiken..... dan heb ik pas 15 sec genoemd en anderhalve bocht...

je hebt geen een minuut rust op die baan, egt ZWAAR...

kan je wel 'blij' zoon opmerking maken maar bij ons komt er wel meer bij kijken als alleen sturen ..... :|

beter: hap ik niet, hap ik niet, hap ik niet......
 
joop timmer said:
gassen, opschakelen remmen trusgschakelen ernaast hangen hoek induiken, jezelf weer op de motor krijgen, gassen opschakelen remmen trugschakelen naast hangen hoek in duiken..... dan heb ik pas 15 sec genoemd en anderhalve bocht...

je hebt geen een minuut rust op die baan, egt ZWAAR...

kan je wel 'blij' zoon opmerking maken maar bij ons komt er wel meer bij kijken als alleen sturen ..... :|

beter: hap ik niet, hap ik niet, hap ik niet......

ja hoor echt zwaar!! he jopie:) enne ook zwaar sturen :)
tjee je zou er eigenlijk voor betaald moeten worden!!

kijk maar uit dat je er niet af duikt! +ralf+
 
ik hap gvd niet , ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ........... :(
 
Back
Top