SOBW Race 7 Wemeldinge - 18 Juni

ik zat ook maar rond de 110. niet hoger.

maar het is ook belangrijk HOE snel je op die eindsnelheid zit. om de slippers minder kans te geven.
 
K zat ook een aantal ronden een stukje achter je, daarom zag k je ook chatten op het rechte stuk ;)

Maar k stuurde nie echt lekker en die topsnelheid is natuurlijk ook in de slipstream gehaald.

Helaas werd het allemaal wat minder gedurende de race aangezien er in de kwali een fikse scheur in me puup was geraakt. Die was ff provisorisch dicht gemaakt maar begon gedurende de race te lekken met als gevolg vermogensverlies.
 
D@ve said:
van Rijssen 136, Dani 133. Zijn de enige 2 die ik weet...

expi's zaten eroverheen...
maar iedereen stelt zn aim toch anders ivm bandenmaat... dus je kunt het nooit 100% vergelijken.
tenzij je hem op het achterwiel zet, en ijkt met de testbank.
 
zelfs dat werkt niet, want niemand trekt hem op de bank open tot 130 km/u ;)

Is handig voor je eigen data vergelijking en grappig als indicatie voor geinteresseerden.
 
altijd 1 en de zelfde (foute) data gebruiken is het beste! voor jezelf dan. ookal rij je volgens je eigen aim 90 op wemeldingen. en je rijd loei hard . lekker belangrijk:)
 
dani said:
zelfs dat werkt niet, want niemand trekt hem op de bank open tot 130 km/u ;)

Is handig voor je eigen data vergelijking en grappig als indicatie voor geinteresseerden.


wij doen het altijd gewoon zo: maak een run kijk naar de top snelheid volgens grafiek en naar de top volgens de aim..
 
wij controleren het ook wel eens via de bank.
Maar een wielomtrekverschil van 20mm maakt (bij ons) maar 2km/u uit.

Maar wat reden de expies voor snelheden dan?
 
BART#21 said:
Ew en ik reden naar alle waarschijnlijkheid om en nabij de 125

Klopt als een bus, ik had 122.5 op de teller staan. Maar die begon na 2 rondes vast te lopen door storing ofzo +ralf+
Weet wel dat ik daarna nog iets harder ben gegaan dus 125 klopt wel zo ongeveer;)
 
Back
Top