SOBW race 13 Zwolle

Arnoud said:
Tuurlijk, en omdat jullie echte sobw'ers zijn zal het huwelijk plaatsvinden in staphorst:p

ja daggggg!
wel een beetje in de buurt, dan kunnen wij ook lekker feesten!
maar het duurt nog wel even. hij heeft me nog steeds niet officieel gevraagd (hint,hint) op een speciale manier!
 
Mol said:
Volgens mij denkt hij ook dat Lydia altijd gezellig met haar broer komt racen :L
+ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+

ja maar ik kom altijd met mijn 2 broers mee! wisten jullie dat niet dan?
ik hoorde namelijk op lelystad dat ik al 9 jaar een relatie heb met mijn broer (goh, ik wist niet dat je dat soort dingen mag doen met je broer)
en op zwolle werd er aan me gevraagd hoe het met mijn broer ging na die valpartij in venlo. (en me niet geloven toen ik het uitlegde!)
 
lydje said:
ik hoop het! ik ga het in ieder geval proberen!
ik heb in ieder geval al een afspraak met nienke over het afsluiten van het seizoen!
doe jij ook mee in heesch?


Ik heb daar nog niks over gehoord eigenlijk. Wanneer is dat? Ik kan ws niet op de zaterdagen, elk weekend zowat werken :'(

Berghem ben ik er ws ook wéér niet bij door mn werk, baal er goed van!!!
 
Zo was wel weer leuk daggie in zwolle knetter hard gestuurd na de start 6de gelegen en reed naar de anderen toe maar duurde niet lang want verloor vermogen en zo doende kon iedereen me inhalen wat resulteerde in een teleurstellende 12 plek!dus weer spulletje kapot en berghem zal ik er niet zijn er valt niets meer te winnen of verliezen en geen zin om weer spul kapot te rijden vind t voor nu wel ff mooi geweest :(
 
D@ve said:
Nee idd, als jij tot midden in de nacht met familie in het ziekenhuis zou zitten en daardoor superlaat thuis bent en 's ochtends helemaal verrot bent zou je ook iets meer moeite hebben om een race te gaan rijden. Dan gaat voor mij familie even boven die klote scooter. Dag Daniel
Dat weet ik ook allemaal wel en mij hoor je daar ook helemaal niet over.
Gaat mij om het feit dat je in mijn ogen wat overdone reaggeerd ten opzichte van dhr haman.

toei Daaf :*
 
lydje said:
ik hoop het! ik ga het in ieder geval proberen!
ik heb in ieder geval al een afspraak met nienke over het afsluiten van het seizoen!
doe jij ook mee in heesch?
Dus zorg maar dat jij je er aan gaat houden!!:D:D ik zorg dat ik alles bij me heb!!
 
Ralf said:
Die andere 1160? Op mn harde schijven...

Behalve dat ik ongeveer 3 minuten per foto kwijt ben in totaal. Op de site maak ik alleen een kleine impressie, wat acties wat treintjes, enkele solo. Als ik van iedereen 2 solo's op de site moet zetten ziet het er niet uit.

Overige foto's zijn altijd opvraagbaar (voor de mensen die met st.net stickers rijden)...


Zou je mss wat van die stickertjes voor mij mee willen nemen naar berghem?
Ik weet het, rijkelijk laat, maar beter laat.... :p
 
Back
Top