SOBW race 13 Zwolle

dani said:
Daaf bemoei jij je er dan ook niet mee aangezien jij op Zwolle ook niet reed, want dit hele kansloze geouwetyfushoer is echt allemaal te kansloos voor woorden.

Nee idd, als jij tot midden in de nacht met familie in het ziekenhuis zou zitten en daardoor superlaat thuis bent en 's ochtends helemaal verrot bent zou je ook iets meer moeite hebben om een race te gaan rijden. Dan gaat voor mij familie even boven die klote scooter. Dag Daniel
 
Je zet jezelf ook weer lekker te kijk. Iedereen weet dat je met je gezondheid zit, maar iedereen hier maar afblaffen en afzijken doet voor niemand wat goed. Je kan dus ook eens bij jezelf te rade gaan als iemand zo op je reageert want je komt gewoon over als een asociale klootzak tegenover iedereen die hier volgens jou ook maar wat fout doet.
Ze proberen ook alleen maar hun eigen mening te geven, niet iedereen is gelijk en dat is maar goed ook. :L
 
Mol said:
Je zet jezelf ook weer lekker te kijk. Iedereen weet dat je met je gezondheid zit, maar iedereen hier maar afblaffen en afzijken doet voor niemand wat goed. Je kan dus ook eens bij jezelf te rade gaan als iemand zo op je reageert want je komt gewoon over als een asociale klootzak tegenover iedereen die hier volgens jou ook maar wat fout doet.
Ze proberen ook alleen maar hun eigen mening te geven, niet iedereen is gelijk en dat is maar goed ook. :L

Volgens mij kan jij ook niet lezen. Wat staat er in de post hierboven? Precies: "met familie". Ik zat daar niet voor mezelf, maar voor me zusje. Dus mijn eigen gezondheid hoeft nu niet eens ter sprake te komen. En dan kom ik maar over als een asociale klootzak. Meeste mensen die me kennen weten wel beter. Ik geef ook me mening dus lekker boeiend.
 
Dat las ik dus wel, maar dacht dat jij het algemeen bedoelde om niet iedereen info te geven over je situatie. Beterschap voor je zusje dan maar.
En je mening geven gaat hier voor zover ik weet volgens de regels en op een normale sociale manier. Jou manier vind ik persoonlijk niet de juiste zoals nogal wat anderen die het ook aangeven, waarom doe je niet wat socialer en pas je je wat aan zodat het ook voor buitenstaanders normaal overkomt? Of zet je jezelf graag te kijk als een "botte klootzak"?
 
Mol said:
Dat las ik dus wel, maar dacht dat jij het algemeen bedoelde om niet iedereen info te geven over je situatie. Beterschap voor je zusje dan maar.
En je mening geven gaat hier voor zover ik weet volgens de regels en op een normale sociale manier. Jou manier vind ik persoonlijk niet de juiste zoals nogal wat anderen die het ook aangeven, waarom doe je niet wat socialer en pas je je wat aan zodat het ook voor buitenstaanders normaal overkomt? Of zet je jezelf graag te kijk als een "botte klootzak"?

Integendeel, ik wil juist niet iedereen die info geven over "m'n situatie" Juist omdat ik niet wil dat mensen concluderen dat ik dat als excuus gebruik voor diverse zaken. Maar ken je langer als vandaag, dat begrijp je vast wel...
Zusje maakt het goed..
Ik weet dat je idd wel es kritiek hebt gehad op m'n manier van dingen uiten en ik weet dat het fel kan overkomen..Ik heb het ook wel eens met jou gehad. Zij het in "real life" en niet op het forum.. Uiteraard zet ik mezelf niet te kijk als "de botte klootzak" want dat ben ik niet en dat weet je ook..
 
Gaan we nu weer lief doen?? :henko:

En Lyd, ik hoorde dat je 5e bent geworden!! *D Goed joh!!! Volgende race top 3 he! 8) Zou een mooie afsluiter zijn van het seizoen.
 
D@ve said:
Integendeel, ik wil juist niet iedereen die info geven over "m'n situatie" Juist omdat ik niet wil dat mensen concluderen dat ik dat als excuus gebruik voor diverse zaken. Maar ken je langer als vandaag, dat begrijp je vast wel...
Dat zeg ik toch ook (kan je ook niet lezen? :D:D:D) :*

Zusje maakt het goed..
Goed om te horen.

Ik weet dat je idd wel es kritiek hebt gehad op m'n manier van dingen uiten en ik weet dat het fel kan overkomen..Ik heb het ook wel eens met jou gehad. Zij het in "real life" en niet op het forum.. Uiteraard zet ik mezelf niet te kijk als "de botte klootzak" want dat ben ik niet en dat weet je ook..
Ik weet dat je het niet bent, maar zo kom je zeker wel over. Dat is het enige waarvan ik je bewust wilde maken. Aangezien je zelf zegt dat je dat niet bent wil je hoogstwaarschijnlijk zo ook niet over komen. De rest is aan jou, want een hoop van je reacties komen erg bot over. Op mij iig wel en ook op de andere mensen die erop reageren zoals je zelf ook wel gemerkt hebt denk ik.
 
Fabian #41 said:
Ik vind ook niet dat ze mijn tijd van de datalogger hadden moeten aannemen maar ik vind het wel raar hoe het is gegaan.. Want als je ergens om strijd en je hebt de punten hard nodig dan is het gewoon zwaar klote als je achteraan het deelnemers veld word gezet terwijl je daar geen recht op hebt.. En daardoor de kans op de 2de plaats volledig word afgenomen en kans om 3de te worden kleiner word.. Je weet zelf hoeveel tijd en geld erin de racescooters zit.. Het is gewoon klote en ik baal er gewoon ongeloofelijk van, dat kan je wel begrijpen toch. We zijn niet op een eerlijke manier punten verloren vind ik.

Gedeeltelijk waar fab,check rodney's rondetijden.
Fiets liep niet jofel want aan hem ligt het niet.
 
Valentino... said:
Gedeeltelijk waar fab,check rodney's rondetijden.
Fiets liep niet jofel want aan hem ligt het niet.

het is mij ook gelukt om na mn stop vanaf de laatste plek terug te rijden naar 9... zo super liep dat ding van mij ook niet en toch liep ik hard in op rodney en ging er wel met zeer veel gemak langs.....bedankt nog daarvoor :p
 
Valentino... said:
Gedeeltelijk waar fab,check rodney's rondetijden.
Fiets liep niet jofel want aan hem ligt het niet.

Jep I Know... in de race liep die nog slechter dan in de kwali.. Maarja voor berghem komt het goed!.. En hij lag ook 9de ofzo maar toen kwam ze achterwieltje in een beetje zand.. toen ging de scoot ervan tussen.. Geen dank hoor Mark :L
 
Last edited:
Top3 Zwolle top:

toppodiumzwolle.jpg
 
Fabian #41 said:
Geen dank hoor Mark :L

:L jaaajaaa tis goed met je :p

ik had haast...veel haast en die gasten die ik inhaalde blijkbaar wat minder.

dat bedoel ik dus, mijn zip loopt niet hard en komt de bochten niet tof uit..denk dat de zip van rodney beter liep dan die van mij.

maja, lang verhaal kort: we maken er gewoon een toVVe afsluiter van in berghem... achteraf is toch alles makkelijk lullen :)
 
lydje said:
#19 bedankt hiervoor ennne....volgende keer weer?????

Ik dacht dat wij iets af hadden gesproken over samen rijden :+ . En we gaan dan nog een stuk harder blazen ook, dus als hij erbij wilt komen zal hij toch verrekes hard moeten sturen. Aan jou zal het niej liggen, want je hebt egt super gereden +pippi+ .
 
wheely_king said:
Ik dacht dat wij iets af hadden gesproken over samen rijden :+ . En we gaan dan nog een stuk harder blazen ook, dus als hij erbij wilt komen zal hij toch verrekes hard moeten sturen. Aan jou zal het niej liggen, want je hebt egt super gereden +pippi+ .


slijmbal :+
 
Back
Top