Race 7 Wemeldinge 19 juni

joop timmer said:
ik hap gvd niet , ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ,ik hap gvd niet ........... :(
+ralf+ HAP +ralf+
 
Jemig wat een dag.........

Toen ik 4:30 uit mn bed werd gedouwd door mn vriendin, wat is dat vroeg zeg. langzamerhand zijn we maar vertrokken naar Wemeldinge, aangekomen op wemeldinge HOOSTEN HET. Dacht bij mn eigen van dat wordt de eersten x wemeldinge zonder zon!

Aangekomen in het rennerskwartier. Spullen uitgepakt enz, toen kwam er een eene MOL langs hobbelen die even stond toe te kijken hoe ik me verot aan t tillen was:) Daarna even lekker met iedereen praten enz, Vaste overbrening aan Kees van Dijk/ Twins gebracht.

eersten training:
Ik had eigenlijk verwacht dat onze scooter te langzaam zouden lopen op wemeldinge, omdat kees in een week tijd nog een heel nieuwe blok moes maken, KEES zij komt goed, dus dan geloof ik daar maar in 8) Toen ik van de baan af kwam na wat lekker sport werk gehad met mn team maat Ligtermoed. stond er op mn km/h teller 128.9 km/h dus dat was hard zat olleee +ralf+ ( in slipstream gereden dan )

Kwali:
Ik wou met gé gaan slipstreamen om elkaar aan een snelle tijd te helpen. hellaas ging dat niet door omdat ik Gé / Kees van dijk. bijde wou uitremmen aan t eind van t rechten stuk. dat ging net niet dus ik besloot maar om recht door te schieren :) toch nog zonder slipstream een 2de plek te bemachtigen:
Top speed zonder slipstream: 123 km/h

Races:
mn start was echt zwaar RUK omdat ik mn scooter vol liet lopen, verloor 2 pleken aan Kees van dijk / rik van rijsen. rik kon ik de eersten bocht gelijk uit remmen en met kees heb ik nog 2 ronden mogen mee vechten. kees toen ook in gehaald! DAT DING VAN KEES LIEP OOK ECHT HARD. HAALDEN HEM IN UIT DE SLIPSTREAM EN TOEN KWAM IK ER NIET EENS VOOR BIJ. Hellaas moes kees afhaken.

Toen wou ik nog een poging wagen tot gé aanvallen. in het begin liep ik elken ronden wat in maar dat was minimaal. dus doen heb ik mn scooter wedrom op de kroes control gezet en de race uitgereden.

dat resulteerde weer een mooien 2de plek de 5 van dit seizoen *D


Tevens ook nog een hoop forum members onmoet. de test bank was ook wel vet, vooral de zip met een lossen rotor |(

Kees van Dijk nog gefelisiteerd met je podium

@ tino mooi gefixd man:)

3de 1 & 2 van Roké Racing Team

gr kerv -:-
 
Last edited:
CPI Racing Team said:
en oja wie is het ook opgevallen WHEELIE IS VERBODEN!! ook een slalom uit! in de wedstrijd top scooter klasse heb ik het Ge 6 keer zien doen! weet iemand of er wat tegen hem erover gezecht is? kervind kon er ook wat van maar dat was minder.......

ik hoor ut wel!

groeten rob

:|
 
Gomer_pyle said:
Ik heb me wel vermaakt lekker gespeeld met Fernado Goeree van jps en die gast op die phantom op naar emmen. En wat ging niels vet in de A groep. Echt klasse. Ook kervin en Gé gingen beide als gekken. Ik wil weleens zien wat er gebeurd als kervin op de scooter van Gé stapt.

Heb t al gevraagt aan hem, maar t andwoord was al bekend-:-
 
verslag:
Race 7 Wemeldinge

Deze race leek de avond ervoor een natte race te worden. Toen we de dag erna op het circuit arriveerden was het erg wisselvallig weer, maar we hebben de hele dag droog weer gehad met zo nu en dan zon. De eerste training moest ik wat rustig aan doen ivm de net gesealde cilinder, ook stond de gearing veel te kort.

De kwalificatie training ging een stuk beter, het sturen ging goed en de motor liep ook goed. Ondanks dat hij toch nog inhield aan het einde van het lange rechte stuk waar we toch een 130 km/u reden zette ik een nette eerste tijd neer.

De start van de wedstrijd ging ook super, ik had een mooie kopstart. Henri Tiben zat de gehele race op mijn hielen en hij deed elke ronde één of meer pogingen mij voorbij te gaan. Toen hij me 2 ronden voor het einde voorbij was kon ik hem niet meer terug pakken en finishte als tweede. Ik heb goed gereden maar ik was nog nooit zo teleurgesteld geweest met een tweede plaats….
 
joop timmer said:
verslag:
Race 7 Wemeldinge

De kwalificatie training ging een stuk beter, het sturen ging goed en de motor liep ook goed. Ondanks dat hij toch nog inhield aan het einde van het lange rechte stuk waar we toch een 130 km/u reden zette ik een nette eerste tijd neer.



Dat je de eerste tijd in de allerlaatste ronde neerzette vind ik ook nog wel een vermelding waardig :)
 
Nou na een 9e kwalificatietijd in de topscooters was het na de start gelijk einde oefening. Aan het einde van het rechte stuk ging mijn cilinder van een vaste inhoud naar een variabele inhoud. Met andere woorden mijn drijfstang is naar de eeuwige jachtvelden.
 
leerling tuner said:
vaste overbrenging rulezzzzzzzz

Wij gaan hem morgen ook proberen. Voor het nt blok moet nog wel wat aandacht aan de prim. as lagering besteed worden.

Bedankt nog Kervin of Kees of beter allebei ( ROKE )

The Ant.....
 
Twin said:
Wij gaan hem morgen ook proberen. Voor het nt blok moet nog wel wat aandacht aan de prim. as lagering besteed worden.

Bedankt nog Kervin of Kees of beter allebei ( ROKE )

The Ant.....

ben benieuwd wat jullie er van vinden:)

-:-
 
Gomer_pyle said:
Dag of 3 a 4 beetje verschillend. Maar wie ben jij dan als ik vragen mag?


Vaste toeschouwer :)

Maat van me raced in de Formule klasse onder nr 16 en ik zou zelf ook wel willen mjah door wat lichamelijke problemen zal dat nooit wat worden.

Owjah...en ben fan van Joop :)

Film ook wel een hoop races en maak ook wel foto's verder maar dat hoop ik nog eens wat uit te breiden.
 
Last edited:
CPI Racing Team said:
Hej dani,

heb jij of andere mensen nog het sobw boekje van vorig jaar. moet je er eens 1 bij pakken met de waarschuwingen en de diskwalifs en kijk dan eens onder het kopje race wemeldinge hoeveel hebben het toen wel niet geweten genoeg!

groeten

Ben jij soms aan het knjerpen over "wheelie's" van 8cm boven het wegdek in meerdere topics???
 
joop timmer said:
gassen, opschakelen remmen trusgschakelen ernaast hangen hoek induiken, jezelf weer op de motor krijgen, gassen opschakelen remmen trugschakelen naast hangen hoek in duiken..... dan heb ik pas 15 sec genoemd en anderhalve bocht...

je hebt geen een minuut rust op die baan, egt ZWAAR...

kan je wel 'blij' zoon opmerking maken maar bij ons komt er wel meer bij kijken als alleen sturen ..... :|

beter: hap ik niet, hap ik niet, hap ik niet......

:) Beter leer je de smiley's lezen. Ik ken de baan heb er genoeg gereden..
 
Back
Top