Race 7 Wemeldinge 19 juni

ja er zijn natuurlijk verschillende type banken, die verschillende aantal pks aangeven.

ik zeg maar zo: bewijs t maar op het wegdek!

liever 16pk met een hoog koppel dan 22pk met een laag koppel :p
 
Alle tovamis met nieuwe hard en software gaan exact hetzelfde de deur uit bij ons.
Wij bouwen die dingen nml zelf.
Dus of je nu bij mij ,thoms of twins bijvoorbeeld op de bank staat.
Daar meet je overal hetzelfde kerel.

De enige die minder meet is ROKE.
Zij meten uncorrected 12% minder dan de rest van de tovamis.
Waar dat aan ligt is bij ons bekend.

"liever 16pk met hoog koppel dan 22 met laag koppel"

Kan je nog zwaarder uit je nek lullen?????


-:--:--:-
 
ik sta op testbanken in Belgie :p
die stellen af op koppel niet op pks... heb dus veel meer aan

maar goed geen ruzie maken

ik beweer ook NIET dat je een prutser bent, of dat je rommel in je werkplaats heb staan.

---------------

Valentino... said:
Alle tovamis met nieuwe hard en software gaan exact hetzelfde de deur uit bij ons.
Wij bouwen die dingen nml zelf.
Dus of je nu bij mij ,thoms of twins bijvoorbeeld op de bank staat.
Daar meet je overal hetzelfde kerel.

De enige die minder meet is ROKE.
Zij meten uncorrected 12% minder dan de rest van de tovamis.
Waar dat aan ligt is bij ons bekend.

"liever 16pk met hoog koppel dan 22 met laag koppel"

Kan je nog zwaarder uit je nek lullen?????


-:--:--:-
 
Thunder-rox said:
ik sta op testbanken in Belgie :p
die stellen af op koppel niet op pks... heb dus veel meer aan

maar goed geen ruzie maken

ik beweer ook NIET dat je een prutser bent, of dat je rommel in je werkplaats heb staan.

---------------

Volgens mij weet je niet waar je over praat, ik weet zeker dat jij geen scooter met 16 pk kan bouwen, die meer koppel heeft dan een scooter met 22 pk.
 
Pronk said:
Volgens mij weet je niet waar je over praat, ik weet zeker dat jij geen scooter met 16 pk kan bouwen, die meer koppel heeft dan een scooter met 22 pk.


nee daar heb je helemaal gelijk in, t was ook maar een extreem voorbeeld

maar laten we het nu weer ontopic houden :D
 
Valentino... said:
Tino belazerd de boel das wel duidelijk nietwaar?.......
Ding van kees was niet vooruit te branden idd.
Dus hij loopt iedereen gewoon te dissen.

Dat de dag ervoor op straat werd getest op een stuk dat korter is dan wemeldinge,waarbij een top werd gehaald van 141 km/h telt niet mee.

En ook het gevalletje tpm tekort dat met het lichter zetten op de rollen niet opgelost werd ,telt niet mee.

Persoonlijk denk ik dat na een half seizoen racen en 1000 runs op de bank de krukas aan vervanging toe is.

Ik denk dat iedereen die er geen verstand van heeft maar eens moet zwijgen hierover.
Enne de tovami testbank is dezelfde als die van twins en thoms,die zal dan ook wel niet kloppen.

Kees,gefeliciteerd met je 3e plek.

-:-

Er staan vraagtekens achter me post ....dus ik vroeg of het zo was ...en ik zeg niet dat het zo is ... :*
 
Ja idd... Maarre zijn er ook nog crashes geweest in de races zelf? Nix van meegekregen namelijk en dit was in andere jaren toch wel wat anders :p
 
in de Bridgstone klasse bij de start ging er 1 op zn plaat

verder best wel cc kapot gelopen op t einde van het lange rechte stuk
(zie mn filmpjes)
 
dani said:
dat zijn toch geen wheelies joh.
gewoon beetje los komen, lekker boeiend :)


Hej dani,

heb jij of andere mensen nog het sobw boekje van vorig jaar. moet je er eens 1 bij pakken met de waarschuwingen en de diskwalifs en kijk dan eens onder het kopje race wemeldinge hoeveel hebben het toen wel niet geweten genoeg!

groeten
 
Mol said:
Niks te danken GP, ik zeg het niet snel, maar ik heb echt van je race genoten deze keer. Je zat er sportief op en het was erg leuk om naar te kijken! Ga zo door zou ik zeggen, dan krijg je op Emmen misschien wel een bier/champagne douche van ons :*

Goeie zaak

GP, beter doe je wat aan je voorvork voor Emmen, te eng gewoon

Dat hoop ik voor emmen optelossen we hebben al wat ideeen.
 
Pronk said:
Volgens mij weet je niet waar je over praat, ik weet zeker dat jij geen scooter met 16 pk kan bouwen, die meer koppel heeft dan een scooter met 22 pk.

Dat kan best hoor, dan heb je alleen wat meer cc's nodig. ;)

Maar het is natuurlijk de grootste onzin, een mooi voorbeeld is een Runner180, die voldoet aan dat plaatje. +/- 16 pk en veeeel meer koppel dan een 70cc scooter.

Het is wel bekend dat er niet veel voor nodig is om zo'n 180 het nakijken te geven...
 
Gefeliciteerd Koopmans! 3 scooters in de top 5 standaard A klasse, zeer netjes!

Waren er nog wat racers die de bank op waren gegaan? Ik las ergens dat Jasper 9 pk had...?
 
dat was de enigste die ik heb gedaan (beetje jammer) voor de rest een hoop straat crap gemeten met diepte punt een zip waar de grontplaat gewoon compleet los zat maar toch gewoon gemeten wou worden

o ja voordat mol op m'n dak zit die van jou bedoelde ik niet dat ding gaat gewoon
 
leerling tuner said:
dat was de enigste die ik heb gedaan (beetje jammer) voor de rest een hoop straat crap gemeten met diepte punt een zip waar de grontplaat gewoon compleet los zat maar toch gewoon gemeten wou worden

o ja voordat mol op m'n dak zit die van jou bedoelde ik niet dat ding gaat gewoon

Ik ging helemaal out.....

Dat is mijn oude zip geweest....Die gabber-piet is niet goed bij zn hoofd... zoveel moeite, en hij verneukt het binnen 2 maanden :'(
 
Back
Top