Owja, mijn eigen dagje,
Na een gare drukke week met weinig slaap lichtelijk ziekjes naar wemeldinge afgereist, had echt geen ruk zin.
Aldaar beetje DaMol gepromoot, en Paul de laatste gegeven.. (Inne nog bedankt voor de stickers)
Training rijden, scooter liep goed....tot de bochten... Dat hoerending kwam zoals de afgelopen 2 race de bocht weer eens niet uit.
Na de training bougie gecheckt, zeiknat, nog armer gegaan, snapte er totaal geen kloot meer van.
Kwali, probleem was heeeel ietsje minder, maar nog steed nadrukkelijk aanwezig.
Toen lekker met Rik kunnen sporten met lekkere slipstream en uitrem gevechten.
Maar omdat je toch steeds harder wil en ik al voor de bocht op t gas moest, moest t gewoon een keer fout gaan.
Ik klapte dus ook vol door de chicane met wat salto werk, einde oefening, wel 10e tijd.
Voor de race dus ff de zooi weer opgelapt, bougie weer gecheckt, nog zeiknat. Toen met veel hulp van Gé en Lennart aan de slag gegaan en bleek uit eindelijk dat mijn choke al 2,5 races niet helemaal meer afsloot..........
Gelijk dat kk ding eraf gepleurt.
Toen bleek daarna ook nog ff radiateur lek te zijn, gaatje ff volgekit, klaar. Voor de race klopte de afstelling dus niet echt meer, maar hij reaggeerde iig al op het gas.
De start was matig, maar later toch rik kunnen pakken, die al snel uitviel helaas. Toen op naar Elwin en daar een kort gevechtje mee gehad. Uiteindelijk op deze gare scheitbaan toch 6e geworden.
Kerv gefeliciteerd nog