Race 7 Wemeldinge 19 juni

Ik heb me wel vermaakt lekker gespeeld met Fernado Goeree van jps en die gast op die phantom op naar emmen. En wat ging niels vet in de A groep. Echt klasse. Ook kervin en Gé gingen beide als gekken. Ik wil weleens zien wat er gebeurd als kervin op de scooter van Gé stapt.

DSC017252.jpg

:love: :love: :love:

Last edited:
Dat VTM logo gaat toch echt de blits maken!
De races waren wel leuk, niet echt spannend om naar te kijken jammergenoeg.
Samen met Dani hebben we aardig reclame gemaakt volgens mij :) Volgende race nog maar een berg stickers meenemen!

Tino, ik zou mijn tijd nieteens stoppen in dit soort geblaat :D
Jij weet toch dat er wat mis zat? Trek dat blok open, vervang die meuk en dan op Emmen gewoon weer losgaan.

mogge,

Ik denk ook dat Tino de boel belazert........ lijkt me namelijk heel goed voor zijn naam/reputatie....
Ik weet uit eigen ervaring dat als je je scooter zo verschrikkelijk critisch maakt dan moet altijd alles kloppen, anders doet ie nix. Kijk bv ook een naar een aprillia RS125 GP racer (die ze in NL amper afgesteld krijgen en dus uit frustratie een makkelijke maar minder vermogen hebbende honda kopen)

Owja Twins,

Ik had echt niet verwacht dat jullie (laagtoerige) scooter op t podium zou komen, zeer goed werk mannen.

Owja, mijn eigen dagje,

Na een gare drukke week met weinig slaap lichtelijk ziekjes naar wemeldinge afgereist, had echt geen ruk zin.

Aldaar beetje DaMol gepromoot, en Paul de laatste gegeven.. (Inne nog bedankt voor de stickers)

wemel18.jpg

Training rijden, scooter liep goed....tot de bochten... Dat hoerending kwam zoals de afgelopen 2 race de bocht weer eens niet uit.
Na de training bougie gecheckt, zeiknat, nog armer gegaan, snapte er totaal geen kloot meer van.

Kwali, probleem was heeeel ietsje minder, maar nog steed nadrukkelijk aanwezig.
Toen lekker met Rik kunnen sporten met lekkere slipstream en uitrem gevechten.
Maar omdat je toch steeds harder wil en ik al voor de bocht op t gas moest, moest t gewoon een keer fout gaan.
Ik klapte dus ook vol door de chicane met wat salto werk, einde oefening, wel 10e tijd.

119-1087720882.jpg

Voor de race dus ff de zooi weer opgelapt, bougie weer gecheckt, nog zeiknat. Toen met veel hulp van Gé en Lennart aan de slag gegaan en bleek uit eindelijk dat mijn choke al 2,5 races niet helemaal meer afsloot..........
Gelijk dat kk ding eraf gepleurt.
Toen bleek daarna ook nog ff radiateur lek te zijn, gaatje ff volgekit, klaar. Voor de race klopte de afstelling dus niet echt meer, maar hij reaggeerde iig al op het gas.

De start was matig, maar later toch rik kunnen pakken, die al snel uitviel helaas. Toen op naar Elwin en daar een kort gevechtje mee gehad. Uiteindelijk op deze gare scheitbaan toch 6e geworden.

119-1087720932.jpg

Kerv gefeliciteerd nog :)

Ik vind het altijd zo jammer dat mensen er zo licht over denken...........

Maar nu heb ik de tandriem overbrenging van kees van roke.

THANX ROKE EN CLAN.

-:-

Mol said:
Tino, ik zou mijn tijd nieteens stoppen in dit soort geblaat :D
Jij weet toch dat er wat mis zat? Trek dat blok open, vervang die meuk en dan op Emmen gewoon weer losgaan.

Tino het was grappig bedoeld, je weet nu meteen wie de lijkenpikkers ongeveer zijn.

Ik vind het een goede prestatie, mensen met minder verstand denken hoogstwaarschijnlijk te kortzichtig.

Het is ook vaak zo dat de mensen met het minste verstand van zaken de grootste mond of de meest spectaculaire opmerkingen maken. In mijn ogen zegt dat soort opmerkingen meer over de spreker zelf dan over hetgeen waar ze over praten.
" dat zijn mensen die niet worden geremd door enige vorm van kennis "
De insiders weten wel waar het om draait, en ik denk dat zij jouw werk ook wel waarderen.

Dat is mijn mening, mensen die spectakel willen maken moeten het bovenstaande nog maar eens goed doorlezen.

Zo weer even wat ontoppic verhaal voor de statistieken:

Ik ben tevreden over de race van Patrick. De 2 plaats had ik ingeschat gezien Paul ook weer goed presteerde. Naar mijn mening was de kans om te winnen er als Paul's scooter het zou begeven. Paul had het materiaal dus goed voor mekaar en zat er volgens mij dan ook niet meer in dan wat Patrick nu heeft gedaan.
Op naar de volgende krachtmeting.

Weet je wat nog het ergste is? Paul zei na de race dat hij 600 toeren miste :| Ik zei hem namelijk dat ik had verwacht dat hij wel de halve baan voorsprong zou hebben bij de finish, maar de top3 was gewoon "in actie" te zien op het rechte stuk met 2x een gat van 2 of 3 seconde ertussen.

Ik zal ook maar eens me verhaaltje doen. Eerst staphorst gemist omdat ik weekend weg was. Toen drie weken met me sonic staan klootzakken om me remmenrij een beetje op orde te krijgen. Omdat ik meestal naar 5 ronde niet echt meer hard kon remmen en daarom geen vertrouwen in de machine had. Vrijdagavond scooter af gemaakt en Joor deed een leuke voorspelling.

Tijdens de Tijd training beetje achter Erik westerlaken blijven hangen en kijken hoe hij die paar bochten nam. Toen kwalificatie nou ja ging redelijk lekker nog lopen sporten met die witte phantom. En toen 5 de plek in de B. Scooter liep wel te rijk om hem gewoon heel te houden. Met de start de 5de plek in handen gehouden en met zip en phantom lopen battelen Toen op rechte stuk ging me scooter redelijk hard en ging ik ze beide voorbij. Omdat bami en CPI gast aan het sporten waren. Kon ik mondjes mate een beetje inlopen. Toen ben ik nog een keer op 5 de plek terecht gekomen en weer de 3 de plek in handen gekregen en niet meer afgegeven. De CPI liep op het einde niet lekker meer dus die ben ik ook maar voorbij gegaan. En toen was er een mooi één tweetje met Bami. Wel te gek was dat me snelste ronde in de wedstrijd 3 seconde beter was dan me kwalificatie.

Iedergeval gaf me dit een hoop vertrouwen. En nu me spullen klaar maken om op emmen een lekker potje te sturen. +ralf+ })

Edit: Nog even wat mensen bedanken. Herr Kaufmans, jeffreson voor vervoer Joor voor mentale voorbereiding :D :P Mol omdat die gewoon een aarz is. Inne voor de foto. Dieter erg leuk dat je effe kwam spieken. En de rest natuurlijk fayan, arnoud balk en pronk.

Niks te danken GP, ik zeg het niet snel, maar ik heb echt van je race genoten deze keer. Je zat er sportief op en het was erg leuk om naar te kijken! Ga zo door zou ik zeggen, dan krijg je op Emmen misschien wel een bier/champagne douche van ons :*

Ik heb ook echt een superdag gehad, gelukkig werdt het weer wat beter aan het eind van de dag, want van die wind werdt ik echt helemaal para. De races waren best saai om naar te kijken op dit circuit, want je zag iedereen 10 seconde in beeld, en dan duurde het weer een minuut voordat ze weer langskwamen. Maar toen ik uiteindelijk zag dat Bami 1 was, GP 2 (std B) Niels van 10 naar 5 reedt (std A) en Rodney eindelijk ze eerst podiumplekje binnen had kon mijn dag echt niet meer stuk, jongens, gefeliciteerd!

Back