Wemeldinge....17 Juni 2006

gelukkig is het goed weer morgen!
ik heb er zin in!

ik ben benieuwd hoeveel toprijders er rijden! en of ze bij een andere klasse ingedeeld worden.
 
y0 offtopicZ

nederland - ivoorkust ?? hoeveelstaat het nouw :winner:

ach ja als het zondag maar regent kunnen we lekkeruitslapen na de vermoejende straatraca @ wemelding

Blaat blaat ...
 
Wow, suc6 allemaal dan maar. Wist niet dat het vandaag al was en word net wakker na een gezellige avond.
 
Nu nog steeds? Ik denk dat ik nog teveel alcohol in me bloed heb :p dus ik haal het niet meer. Volgende keer beter.
 
dani said:
110, 120, 130 geen enkel probleeeeeeeeeeem })

Gelukkig ben je met een lagere snelheid de strobalen ingevlogen..., en heb je iedereen laten zien, dat een rijdende wc-pot OOK expi's kan vlammen!!!

Sterkte met het herstel maat.....!!, en ik hoop zo, dat alles meevalt... Het was een flinke klapper namelijk...
 
op de heuvel waar ik zat hoorde je iedereen ineens .... oei ..... zeggen

beterschap ouwe jammer je had je 1ste plek dik verdiend
 
[ir]http://www.scootertuning.net/img/races/119-1087720882.jpg[/ir]

zoiets alleen stond ie niet meer zo snel op.
 
Dani heeft heel de wedstrijd 1e gelegen, en reedt alle topscooters aan stront mag ik wel zeggen denk ik. De VTM machine was vandaag het snelst van alle klasses, dus ook snellere tijden dan de Expi's die een veel hogere topsnelheid hebben. Verschil tussen Dani en de nummer 2 in de topscooter was bijna 3 secondes :D

Tino...ik weet niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen, maar wat een kanon zeg!

Maar om het even uit te leggen, een paar rondes voor het einde maakte Dani een stuurfoutje denk ik in de chicane en vloog met een flinke snelheid de strobalen in, zo hard zelfs dat hij door de muur van strobalen heen ging! zoals je op de foto ziet staat hij daar nog, maar nadat hij is gaan liggen is hij niet meer opgestaan.Voor zover ik weet is hij afgevoerd naar het ziekenhuis om gecontroleerd te worden op inwendige bloedingen/nek/rug etc. Alllemaal uit voorzorg, het had dus erger gekund.

Oja...don't blame me als ik het verkeerd verteld heb, dit is wat ik heb gezien/gehoord van mensen uit Dani's directe omgeving,mijn excuses als er een fout in mijn verhaal zit.

Dani heel veel sterkte met je herstel, erg zonde, het had een hele mooie overwinning geweest, gelukkig hebben jullie van eht VTM team een mooi visitekaartje achtergelaten aan alle expi dudes en aan de andere topscooters.

Rik v Opdorp...gefeli alsnog met je overwinning, jammer dat het op deze manier moest, en waarschijnlijk boeit het je geen reet dat je 1e bent geworden, maar je hebt gewoon goed gereden!
 
Back
Top