Wemeldinge....17 Juni 2006

Uhm erg kut man voor Dani...

Hopen dat tie snel weer hersteld.
Bij deze beterschap.

Rik: Feli!

@ Pronk, die foto van rop is volgens mij van 2004, met het grijze Thoms mobiel :)
 
Ik kom net thuis, ik was een van de baco's die in de bocht stond waar Dani uit knalde, maar tijdens het opruimen kregen we een telefoontje dat hij naar huis mocht. Ik weet niet wat hij eraan heeft over gehouden (hersenschudding ofzo) maar het is gelukkig niet ernstig

Het ongeluk zelf heb ik niet gezien, ik zat net even naar een ander te kijken toen hij plots in de stroobalen lag. Het leek een gewoon ongeluk, gebeurt wel vaker op die manier, maar na een paar minuten lag hij nog steeds out op een strobaal. De EHBO'ers en het medical team hebben mijnsinziens goed gereageerd (was wel eens anders met het medical team :X ) en gelukkig is hij ok.

Voor de rest was het fantastisch om hem te zien rond gaan hij reed echt alles en iedereen aan gort. De topscooter starte iets minder dan een halve ronde na de expi, en aan het eind lag Dani 5de of 6de in de totaal stand, echt geweldig hoe hij rond reed. En voor de zeeuwen was het natuurlijk mooi dat Kesselaar gewonnen heeft. Erg jammer dat een mooie race op deze manier moest eindigen.
 
wat gebeurt hier?
DSC01242.JPG








Het is Dani:)
DSC01243.JPG



De rest van de Fottokus (helaas weinig toffe racepics):

http://www.zeekoe.net/arnoud/sobw/wemeldinge/
 
Pronk said:
zoals je op de foto ziet staat hij daar nog, maar nadat hij is gaan liggen is hij niet meer opgestaan.
lieverd dit is een foto van een aantal jaren trug gelukkig stond ie toen snel op en reed nog verder geloof ik:)

dani igg veel sterkte jonge zag er niet al te best uit maar hoop dat je snel herstelt.... en btw je vlamde echt als een malloot.;)...en tino je heb je fietsen erg lekker aan de loop en zelf heb je ook niet onverdienstelijk gereden!! erg netjes proficiat!
 
Dani beterschap zo te horen heb je een goede klapper gemaakt, maar ook hard gereden. Ik was er dit keer niet bij zoals jullie wel hebben gemerkt denk ik.. volgende keer ben ik er weer :)

Zijn er ook nog verdere uitslagen?
 
Beste dani

Ej dani ik wil je veel beterschap wensen schrok me kapot toen je viel
maar gelukkig ben je er nog heel van af gekomen morgen effe naar de dokter?
suc6
trouwns was de BBQ lekker?

ik of me pa post morgu die foto van je wel oke

groeten en beterschap en knuffels kev.

correctie: Dmn al zin in amsterdam wil wel meer sleutelen bij het team hoor
en moet is een keer trainen met dani of zo?
dani Dikke knuffels van je grote vriend kev.
me beste vriend:W

*zo dat is er ook weer uit:D*
 
ff dikke offtopic,

pronk jij hebt zo'n mazzelgehad he, ik reed 1 minuut na jou weg bij interscoot ofzo op me brommer werd op de edisoonstraat aangehouden en mocht meerijden naar het bureau. als je iets later was geweest had wemeldinge er miss niet eens ingezeten voor je



ontopic,
beterschap Dani
 
ik leef nog :)

mijn doel was in de race om zoveel mogelijk expie te vlammen en om mijn eigen kwalifikatie tijd (1:08,7) te smacken voor de zeeland bokaal.

Wij starte 30 sec. na de expie en met een kopstart was de jacht geopend, de rest van het schamele top scooter veld liet ik al snel achter me. De ene expie na de andere zag mijn wuppie achterop snel in de verte verdwijnen. Mede doordat de scooter (volgens de logger) net wat minder liep en ik toch bijna iedere ronde in gevecht was met een expie rijder kwam mijn ronde tijd steeds niet onder de 1:09.
Dit knaagde aan me en in mijn sublieme ronde dook ik na start finish veeels te hard de chicane in waardoor ik die mooie gele kerbs raakte en de strobalen toucheerde.

Vanaf dat moment herinner ik me alles als een verknipte film met de kern woorden, infuus, zuurstof, brancard, pijn.
Eenmaal in het ziekenhuis ging geestelijk alles alweer wat beter en begon ik een beetje te bevatten wat er gebeurd is. Na foto's van mijn bekken enz. bleek dat er gelukkig nix gebroken was.

Vandaag voel ik me alsof er een trein over me heen is gedenderd en moet ik nog even naar het ziekenhuis ter controle omdat er bloed in mijn urine zat.

Ik wil iedereen bedanken die mij terplaatse en daarna hebben geholpen en bijgestaan.

Rikkie, bedankt voor het hoog houden van de VTM eer en gefeliciteerd met je eerste overwinning op onse thuusbaene.
 
Tering man, kan je nou nooit is gewoon blijve zitten? :*:*:* Suc6 iig met je herstel en dat je de volgende race maar weer vooraan mag gieren 8)
 
Ja eerste geworden dankzij het weggevertje van mijn teammaat die onder de 1.09 wilde komen :p En daarmee het een rode vlag veroorzaakte en mij behoorlijk liet schrikken.

Maar desondanks erg gelachen met die expi mannen :D Hebben denk flink klop gehad van de 5 topscooterrijders.
 
als ik al zag hoe dani en ik bij de training te arkel, de wat langzamere expi's aardig slaags gaven was dit al wel te verwachten...
 
Hey Dani,

was echt een doodsklapper die je maakte.
Gelukkig dat het goedgaat dat je er niks lichamelijks aan overgehouden hebt.
de spanning in het publiek was goed voelbaar het was echt even stil de eerste seconde na het "OEEEHHh" geroep.

Beterschap verder.



Tino,

ik wist niet dat het rijden je zogoed afging.
ondanks dat je zelf koel bleef onder je prestatie, knap gedaan.

Groet, De van Liere Twin.
 
Back
Top