zaterdag 21 juni SOBW races in Wemeldinge

Originally posted by BART#21
ja dani het kan niet altijd goed gaan. Wij zijn ook weer mooi klaar. Weer een cilinder en twee zuigers afgeschreven. En als hoogtepunt liep de scooter in de race zeer zeer beroerd. Maar ik denk niet dat wij de enige zijn met zulkse problemen :)

nee jullie zijn zeker de enigste niet, de mijne heeft ook twee zuigers en een cilinder naar de filistijnen geholpen :'(
________
HEADSHOPS
 
Last edited:
Ik wil ook foto's zien. Verder ben ik blij met me 3e plaats. Scooter kon voor me gevoel wel wat harder, topspeed was 111 op rechte stuk. Wel weer een zuigertje verneukt maarja dat hoort erbij :) en ook nog even de snelste rondetijd gescoord van de std scooters 8)
 
was er ook, was zkr wel leuk om te zien.. in de 3e race geloof ik. reed een nrg meen ik met witte velgen en kunda uitlaat.. iemand meer info over die scooter??
voor de rest wel vet dagje.. die schakels waren ook wel leuk, eentje in de bocht iets te hard :S gelukkig had ie niets ergs volgens mij.

8)
 
shoebox.msnw


shoebox.msnw


dit zijn de enige die ik heb :S
 
me ftp progje doet het niet meer.... maar ik probeer ze vanavond nog te uppen... tzijn er een stuk of 40 geloof ik..
 
Originally posted by dani
leuke foto's.

dat je zomaar bij ons in de tent heb willen staan joh :p

Welke Tent Stond jij dan:rolleyes:

maar zondag als ik vrij ga ik ff bij me maat langz die heeft er ook nog ongeveer 150 staan op ze computerje dus dan up ik die ook nog ff :W

greetz Bertus
 
Originally posted by Typhoon 70cc
was er ook, was zkr wel leuk om te zien.. in de 3e race geloof ik. reed een nrg meen ik met witte velgen en kunda uitlaat.. iemand meer info over die scooter??
voor de rest wel vet dagje.. die schakels waren ook wel leuk, eentje in de bocht iets te hard :S gelukkig had ie niets ergs volgens mij.

8)

die kundo uitlaat was dus gewoon geen kundo uitlaat staat tussen mij foto'z ook ergens die uitlaat maar is gewoon een MHR uitlaat met een kundo demper:p

edit/ deze foto dus :
DSCF0043.JPG
 
Last edited:
Back
Top