Wemeldinge....17 Juni 2006

Lekker ding zeg :p

(welkom rick:W)

Ik weet nog niet of ik kom kijken. Best stukje toeren zeg maar, en dat voor zo'n mooie baan voor de bezoekers :rolleyes:
 
Kerbinos said:
De kampioen van afgelopen jaar rijd mee! Dat is voor mij de grootste uitdaging om DIE te verslaan.

-:-

Wanmneer er minder dan 6 rijders aan de start staan kun je de kampioen van vorig jaar niet verslaan Kervje. Ik probeer zoveel mogelijk rijders aan de start te houden. Sommige rijders waarderen Wemeldinge niet zoveel als jij en ik.
 
BART#21 said:
Wanmneer er minder dan 6 rijders aan de start staan kun je de kampioen van vorig jaar niet verslaan Kervje. Ik probeer zoveel mogelijk rijders aan de start te houden. Sommige rijders waarderen Wemeldinge niet zoveel als jij en ik.

1. Rik
2. Dani
3. Rik van opdorp
4. Sam
5. Niels boot
6. Edwin kill
7. Thomas
8. J Dorewaard???
9. Ik

ook hoop ik dat westerlaken / jim opschieten met herstellen:p

-:-
 
t is voor het publiek in ieder geval niet leuk om de topscooters te kijken. het is normaal al niet zo'n volle bak en dan rijden we nu op een baan waar je meer dan de helft niet kan zien!
ik hoop dat de sobw de expi en de top bij elkaar doet, dan is er tenminste nog iets te zien voor de toeschouwers!

je kan t ook anders bekijken: wie is er nou sneller??? de top of de expi, de ultieme test! lijkt mij persoonlijk een hele leuke strijd om te zien.
 
Jim en Thomas rijden niet... Thomas zit in Ommen, en Jim heeft volgens mij nogsteeds teveel last van zn schouder..

Maar dat kan nog veranderen.. van Thomas weet ik in ieder geval wel zeker, dat hij er niet is :)
 
hopelijk weer eerste?
dan lach ik me lul uit mijn broek
kan ik Kevin Schwantz weer eens wat pics schieten
hopelijk ist volgend jaar anders! dat ik zelf vlam...:D
 
Kerbinos said:
1. Rik
2. Dani
3. Rik van opdorp ( twijfelt nog)
4. Sam
Niels boot ( rijdt niet)
5. Edwin kill
Thomas (rijdt niet)
J Dorewaard??? (rijdt niet)
6. Ik

ook hoop ik dat westerlaken / jim opschieten met herstellen:p

HEt zijn er dus niet veel
 
Back
Top