Welke opleiding ga jij doen?

Status
Not open for further replies.
Erik. said:
Het leuke is dat ik nu pas 'echt' ga nadenken welke opleiding ik wil gaan doen... :X.

lekker optijd :W


ikzelf heb afgelopen 2 jaar mijn koksdiploma gehaald.
en toen ik die heb afgerond (iets ervoor al eigenlijk) knoop doorgehakt om Horeca ondernemings management te gaan volgen. MBO niveau 4..
1e jaar volledig les, andere 3 jaren 20 weken per jaar stage, waarvan het laatste jaar bestaat uit 20 weken de tijd hebben voor het schrijven van een bedrijfsplan, en andere 20 weken naar buitenland voor stage :).
 
Joene. said:
lekker optijd :W

Jawel hé :X. Maar ik heb tot februari dus wacht het allemaal wel even af... Wat ik in ieder geval niet van plan ben als ik zou stoppen, is full-time gaan werken, ga dan wel een cursus ik zeg maar wat Spaans ofzo volgen.
 
Zit er zeer hard over na te denken om hotelschool te gaan doen.
Keuze uit deze 3:
-Cornell Hotel School (Itaca, New York)
- Hogere Hotelschool Den Haag (vestiging Amsterdam)
- Laussane l´ecole d´Hotelliere (in Lausanne duh :p)

Dit zijn de 3 beste ter wereld, Den Haag is het dichtsbij, maar het lijkt mij echt kicken om in het buitenland te studeren.

Heeft iemand heeeel toevallig ervaring met 1 van deze 3. Hoorde wel dat Tim en Frank hier vant forum ook op de hotelschool zitten, daarmee heb ik ookal gesproken.
 
Shane said:
Doe nu wtb @ th rijswijk.. niet echt leuk:X kweet ook niet of ik het ga afmaken:(

School is niet leuk

je hebt toch een opleiding nodig waar je later wat mee kan lijkt me... gewoon doorbijten ;)
 
ik doe nu havo E&M maar wil eigenlijk toch de techniek in.
de mogelijkheden:
-verkorte mbo opleiding doen en daarna hbo
-1jaar @ roc en dan N&T halen
-hele vakantie bijspijkeren (doe ik denkik niet :p )
 
Nooh deze week worden de onderzoeken qua goedheid en score van hoge scholen en universiteiten gepubliceerd door Elsevier.

Ik ben benieuwd met Inholland dit jaar :X
 
106% said:
Nooh deze week worden de onderzoeken qua goedheid en score van hoge scholen en universiteiten gepubliceerd door Elsevier.

Ik ben benieuwd met Inholland dit jaar :X

CE bij Inholland 20ste van de 20 8P, zag ik in de spits of metro oid.
 
Erik. said:
CE bij Inholland 20ste van de 20 8P, zag ik in de spits of metro oid.

Dat heb ik geweten ook. Ik zat op InHolland den haag vorig jaar.. maar wat is dat een ongeregeld zooitje zeg. Ik zit nu op de haagse hogeschool en dat is echt veel beter vind ik.
 
Mark. said:
Dat heb ik geweten ook. Ik zat op InHolland den haag vorig jaar.. maar wat is dat een ongeregeld zooitje zeg. Ik zit nu op de haagse hogeschool en dat is echt veel beter vind ik.

Ongeregeld vind ik opzich wel meevallen, Haarlem tenminste. Maar de score is niet best :#.
 
OOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWW YES!
Net terug uit Frankrijk en ben aangenomen voor gevechtsvlieger 8)!!! Eindelijk zekerheid na meer dan 9 maanden.
Donderdag naar de KMA en 3 weken bivak.
 
Xander said:
Nou Nick laat eens wat horen. ;) Mn maatje is inmiddels aangenomen op de opleiding tot officier vlieger. :)

Sorry, had geen i-net in Frankrijk en ben pas net terug. Vandaar dus dat het lang stil was ;).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top